Trådlös strömbrytare till dator.
Hejsan! Efter att ha gjort ett klipp på mellandagsrean så har jag nu en 42" teve som datorskärm samt ett trådlöst tangentbord med mus.
Saken är nu den att när jag sitter bekvämt i min soffa tittandes på teve, och helt plötsligt får för mig att en runda i bf2 skulle sitta utmärkt, så måste jag (ve och fasa) kliva upp från min sköna plats, gå runt hela mitt soffbord, genom hinderbanan av kläder och kablar, bara för att starta datorn. Som om detta inte vore nog, så måste jag även tillbaka till min varma, sköna plats bara för att upptäcka att den redan har hunnit blivit kall och inte alls är lika bekväm som när jag tvingade mig upp. Detta gör oftast att man tappar lusten att leva och gärna skiter i spelet bara för att återhämta sig.
Detta är ett problem som väger tungt för mig, och undrar därför om det finns någon smart människa som har byggt en trådlös strömbrytare till dator, eller en trådlös brytare som man kan modifiera för att ersätta powerknappen. Är villig att lägga ner tid och kraft i bygget för att slippa denna plåga, men helst inte så mycket pengar då allt gick åt till teven.
Finns det någon vänlig själ här på forumet som har lust att hjälpa en allt för bekväm människa med detta gigantiska, astronomiska problem? (Inget tjat om att jag lika gärna kan städa rummet, eller ta en pinne, för pinnar är tunga och städa rummet är om möjligt ännu tyngre!)
Tack på förhand! // Rickard