Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk

Hoppas innerligt att banorna i fullversionen är roligare för betabanan är enormt tråkig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
Hoppas innerligt att banorna i fullversionen är roligare för betabanan är enormt tråkig

Själv älskar jag att krypa runt i skogen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Själv älskar jag att krypa runt i skogen.

Brukar skövlas ganska snabbt för mig xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Letat efter en nyckel i 48 timmar nu -.- Har någon en nyckel över? skulle vara väldigt tacksam!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zatyrax
Letat efter en nyckel i 48 timmar nu -.- Har någon en nyckel över? skulle vara väldigt tacksam!

Finns och köpa som sagt.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
Hoppas innerligt att banorna i fullversionen är roligare för betabanan är enormt tråkig

Betabanan är ju rolig imo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Finns och köpa som sagt.

Jag är under 18, så kan inte köpa på ginza eller var det var.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zatyrax
Jag är under 18, så kan inte köpa på ginza eller var det var.

under sexton med? i så fall är spelet inte lämpligt för dig en då då det innehåller blod och hårda ord som kommer förvrida din hjärna till att tro att du är en dödar maskin och ha ihjäl halva din skola.

allvarligt du har väl päron som är över arton hoppas jag, dom ställer säkert upp bara du har pengarna

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zatyrax
Jag är under 18, så kan inte köpa på ginza eller var det var.

Finns ju flera affärer som säljer det... Varför skulle det var det som stoppar dig..?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
under sexton med? i så fall är spelet inte lämpligt för dig en då då det innehåller blod och hårda ord som kommer förvrida din hjärna till att tro att du är en dödar maskin och ha ihjäl halva din skola.

allvarligt du har väl päron som är över arton hoppas jag, dom ställer säkert upp bara du har pengarna

Ja akta så jag inte söker upp halva forumet också

Grejen är att dom är iväg, kommer inte förren på onsdag.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Jag vill se era stats, så posta dem gärna!

Permalänk
Avstängd

Som en polare till mig skrev. Hur jävla kul är det att springa runt med en borrmaskin för att borra upp ett tråkigt kamparhål.

Nu vet jag i o för sig inte om det går att borra några hål i någon husvägg för att sitta o kika igenom, men måste säga att med tanke på spelets upplägg så skulle jag inte bli förvånad.

Kan inte precis påstå att det är ngn vidare fart på det. Hade sett fram emot detta men tyvärr måste jag säga att det saknar all typ utav spelkänsla. Sunkig styrning och ett fruktansvärt långsamt tråkigt tempo.

Nu har jag i o för sig inte spelat ngt spel i battlefield tidigare så jag visste väl inte helt enkelt hur denna spelserie är.

Innan ngn skriker nu att man är dum i huvudet så är detta vad jag känner o tycker för detta spel. Ni som gillar det, kul för er att ni har ngt att se fram emot. Hade också velat ha ett spel som man verkligen såg fram emot. Men tyvärr känns det ganska intetsägande att spela.

Avbokningen efter ett par testtimmar var inget svårt val.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bingobelle
Som en polare till mig skrev. Hur jävla kul är det att springa runt med en borrmaskin för att borra upp ett tråkigt kamparhål.

Nu vet jag i o för sig inte om det går att borra några hål i någon husvägg för att sitta o kika igenom, men måste säga att med tanke på spelets upplägg så skulle jag inte bli förvånad.

Kan inte precis påstå att det är ngn vidare fart på det. Hade sett fram emot detta men tyvärr måste jag säga att det saknar all typ utav spelkänsla. Sunkig styrning och ett fruktansvärt långsamt tråkigt tempo.

Nu har jag i o för sig inte spelat ngt spel i battlefield tidigare så jag visste väl inte helt enkelt hur denna spelserie är.

Innan ngn skriker nu att man är dum i huvudet så är detta vad jag känner o tycker för detta spel. Ni som gillar det, kul för er att ni har ngt att se fram emot. Hade också velat ha ett spel som man verkligen såg fram emot. Men tyvärr känns det ganska intetsägande att spela.

Avbokningen efter ett par testtimmar var inget svårt val.

Tycker tempot är allt annat än segt.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Jag har ingen print på mina stats atm. Men här är en runda:

Visa signatur

||I9 13900kf, 96gb DDR5 5600MHz, Gigabyte RTX4090||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6||
https://www.speedtest.net/result/16090287443.png
--------------------------------------
http://www.speedtest.net/result/213595932.png

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bingobelle
Som en polare till mig skrev. Hur jävla kul är det att springa runt med en borrmaskin för att borra upp ett tråkigt kamparhål.

Nu vet jag i o för sig inte om det går att borra några hål i någon husvägg för att sitta o kika igenom, men måste säga att med tanke på spelets upplägg så skulle jag inte bli förvånad.

Kan inte precis påstå att det är ngn vidare fart på det. Hade sett fram emot detta men tyvärr måste jag säga att det saknar all typ utav spelkänsla. Sunkig styrning och ett fruktansvärt långsamt tråkigt tempo.

Nu har jag i o för sig inte spelat ngt spel i battlefield tidigare så jag visste väl inte helt enkelt hur denna spelserie är.

Innan ngn skriker nu att man är dum i huvudet så är detta vad jag känner o tycker för detta spel. Ni som gillar det, kul för er att ni har ngt att se fram emot. Hade också velat ha ett spel som man verkligen såg fram emot. Men tyvärr känns det ganska intetsägande att spela.

Avbokningen efter ett par testtimmar var inget svårt val.

Smaken är som baken men tempot är inte tråkigt. Vet inte vad du lyckats komma in på för servrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bingobelle
Som en polare till mig skrev. Hur jävla kul är det att springa runt med en borrmaskin för att borra upp ett tråkigt kamparhål.

Nu vet jag i o för sig inte om det går att borra några hål i någon husvägg för att sitta o kika igenom, men måste säga att med tanke på spelets upplägg så skulle jag inte bli förvånad.

Kan inte precis påstå att det är ngn vidare fart på det. Hade sett fram emot detta men tyvärr måste jag säga att det saknar all typ utav spelkänsla. Sunkig styrning och ett fruktansvärt långsamt tråkigt tempo.

Nu har jag i o för sig inte spelat ngt spel i battlefield tidigare så jag visste väl inte helt enkelt hur denna spelserie är.

Innan ngn skriker nu att man är dum i huvudet så är detta vad jag känner o tycker för detta spel. Ni som gillar det, kul för er att ni har ngt att se fram emot. Hade också velat ha ett spel som man verkligen såg fram emot. Men tyvärr känns det ganska intetsägande att spela.

Avbokningen efter ett par testtimmar var inget svårt val.

Om du tycker spelet har fruktansvärt långsamt tempo så är nog inte något Battlefield något för dig. Spelet är det snabbast Battlefield spelt på PC jag spelat.
Men Battlefield passar inte alla och det vore fel att försöka ändra på det.

Permalänk
Medlem

Här är mina stats då:

Visa signatur

||I9 13900kf, 96gb DDR5 5600MHz, Gigabyte RTX4090||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6||
https://www.speedtest.net/result/16090287443.png
--------------------------------------
http://www.speedtest.net/result/213595932.png

Permalänk
Medlem

Det ända "tråkiga" är att det är just 1 bana. Längtar till retail och få njuta fullt ut.

Som jag har väntar, på ett uppfräschat BF spel sen BF2142. Äntligen är det dax!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Intel i7 3770K - Asus P8Z77-V - Corsair 16Gb Vengeance memory - Intel SSD 330 - Gigabyte 1070 Ti Windforce - Corsair HX 850W

R.I.P. 20190916 Gigabyte GTX670 Windforce OC

Permalänk
Medlem

Har ni sätt helikopter drone? Ganska coolt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Satan va ja blir fittig! Funkar ju inte o registrera sig på cdon. Säger att mitt personnummer är felaktigt format hur fan jag än skriver

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robins
Satan va ja blir fittig! Funkar ju inte o registrera sig på cdon. Säger att mitt personnummer är felaktigt format hur fan jag än skriver

Jag har för mig man måste vara 18 år för att beställa ifrån cdon.com. Detta kan vara problemet om du nu inte är det.

Visa signatur

||I9 13900kf, 96gb DDR5 5600MHz, Gigabyte RTX4090||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6||
https://www.speedtest.net/result/16090287443.png
--------------------------------------
http://www.speedtest.net/result/213595932.png

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bingobelle
Som en polare till mig skrev. Hur jävla kul är det att springa runt med en borrmaskin för att borra upp ett tråkigt kamparhål.

Nu vet jag i o för sig inte om det går att borra några hål i någon husvägg för att sitta o kika igenom, men måste säga att med tanke på spelets upplägg så skulle jag inte bli förvånad.

Kan inte precis påstå att det är ngn vidare fart på det. Hade sett fram emot detta men tyvärr måste jag säga att det saknar all typ utav spelkänsla. Sunkig styrning och ett fruktansvärt långsamt tråkigt tempo.

Nu har jag i o för sig inte spelat ngt spel i battlefield tidigare så jag visste väl inte helt enkelt hur denna spelserie är.

Innan ngn skriker nu att man är dum i huvudet så är detta vad jag känner o tycker för detta spel. Ni som gillar det, kul för er att ni har ngt att se fram emot. Hade också velat ha ett spel som man verkligen såg fram emot. Men tyvärr känns det ganska intetsägande att spela.

Avbokningen efter ett par testtimmar var inget svårt val.

Du måste nog ha spelat något annat spel än BFBC2 eller hoppat in på en riktig uff server! Spelet är långt ifrån segt och spelkänslan är verkligen där, jämfört med i t.ex MW2, man hör mäktiga ljud hela tiden, händer nånting hela tiden, en byggnad sprängs, staket går sönder, granater smäller, skott hörs i luften, helikoptern kommer surrande förbi med ett mäktigt RATATATATA och skjuter lite raketer, pansarvagnarna brummar starkt och pangar konstant, maskingevären går hela tiden med riktiga ratatata.

Och varför håller folk på att avbokar och bestämmer sig när detta är en jefla beta med buggar och grejjer, mycket av det som är i betan kommer vara förändrat eller helt bortbytt mot nåt annat.

Det är som att lira en Alpha version av t.ex. WOW och säga nej nu avbokar jag, spelet känns tråkigt ;/

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vivace
Jag har för mig man måste vara 18 år för att beställa ifrån cdon.com. Detta kan vara problemet om du nu inte är det.

Måste inte vara 18 år, endast vid kort och delbetalning har jag för mig.
Har beställt där när jag var 17.

Och person-nr ska skrivas: ÅÅMMDDXXXX eller ÅÅÅÅMMDDXXXX

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot fullversionen.

Dum fråga kanske men statsen nollställs vid release eller hur?

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vivace
Jag har för mig man måste vara 18 år för att beställa ifrån cdon.com. Detta kan vara problemet om du nu inte är det.

Jag är över 18.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5

Permalänk
Medlem

Tycker att spelet verkar segare med allting på högsta, än om man har 50fps.
Med low kan man ha 30fps och vända sig snabbt.

Ljudet från tanken är störtskönt, VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mo0rbid
Jag ser fram emot fullversionen.

Dum fråga kanske men statsen nollställs vid release eller hur?

Absolut!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Slängde upp en liten film med explosioner på tuben:

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Nån som har en extra beta key? Kommer fan inte in på cdon jag

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5