SweClockers drop!

Android med stöd för flash.

Permalänk
Medlem

Android med stöd för flash.

Hej!

Saknar flash i min X10 med Android 1.6. Har läst lite och sett att det snackats ett bra tag om Flash Mobile 10 för Android men det verkar inte ha släppts än? Men sen kom jag på att jag har ju ett speciellt program till Youtube precis som Iphone har. Använder sig inte Youtube av flash? Eller kopplas man till nån mobilsida med ett annat format om man använder det programmet?

Om inte, borde man inte kunna skriva om det programmet så att det kan koppla upp vanliga websidor och spela flash? Vet också att det ska finnas en Androidlur som har stöd för flash, kan man inte fiska upp själva flashprogrammet från den modellen och göra en app eller nåt av det?

Är inte så insatt så jag hoppas någon här kan klargöra lite för mig

MVH

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem

Desire har stöd för flash på websidor, dock bara i LITE-version. Så det kan hacka om det är lite tyngre flash saker.

Kollar man youtube så är det en extern applikation och det räknas väl inte på samma sätt som när man ser flash på webbsidor.

Jag skulle lätt klara mig med youtube dock. Vart kollar man annars på flash?

Permalänk
Medlem

flash 10 för android kommer väll bara för android 2.1? det ä i alla fall vad jag hört

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Entusiast

Uppdateringar är på G

X10 kommer att få en Android 2.1/2.2 uppdatering snart och Flash är även den på G till android-telefonerna.
Det är bara en tidsfråga.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

Det gillar vi!