En bedragare på blocket?

Permalänk

En bedragare på blocket?

Jag såg denna annons när jag letade efter ett 800d chassi, om man läser allt så märker man att killen i inte kan något om datorer. Tex. Gtx 480, 1-2Gb
Eller att han särskriver i rubriken? Titta på bilden också. :phttp://www.blocket.se/stockholm/Vatten_kyld_dator_varsting_uberkill_28909606.htm?ca=9&w=2

Permalänk

haha. finns 2 alternativ på varje sak i det han har skrivit, wtf. finns ett Eller på alla saker.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk

ett gtx 80 och ett 5970 i samma dator? ^.- ser iaf ut som så

Permalänk
Medlem

haha ni har misstagit er om den där annonsen han som säljer låter er välja vad ni vill ha för delar i den ^^ btw så det där med 480gtx en så menar han att det utav av märket gigabyte sen får man välja ett eller 2 ^^

ni får läsa lite bättre och använda er av bilden ;D

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Lustig annons måste jag säga!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Grafikorten är inte ens installerade..

låter rätt lustigt.

Timo Niskanen Skärholmen - Eniro Personer
Jisses vad många telefonnummer

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Så svårt var det väl ändå inte att förstå, han skriver eller efter varje grej bara

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

Nja, han har bara en lågupplöst bild på en dator som är grymmare än min. Och vad menas med i7 2.8 eller 3.2? Vilken i7 processor snackar han om? Han nämner inte vilket kylningsystem han har, eller vilket man kan se på bilden iallafall om det nu är en riktig bild.
Sedan är priset lite för lågt för att man ska känna sig bekväm, ett lagom pris hade varit ett par tusen mer.

Permalänk

är väll bara att nån som bor i närheten ringer och ber att få komma och titta på datorn.

finns det en dator lär han ju inte ha nått problem med det. annars lär den vara såld eller att han aldrig har tid eller nått.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Fan datorn är ju skit najs men jag tror inte att det är priset som står i annonsen .. det känns ganska solklart att man måste betala mer om man väljer 12gb ram 2st 5870 Matrix etc etc..

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SVP:

Fan datorn är ju skit najs men jag tror inte att det är priset som står i annonsen .. det känns ganska solklart att man måste betala mer om man väljer 12gb ram 2st 5870 Matrix etc etc..

Jo tycker du sammanfattade det hela bra.:) Tror priset är för "grundutförande" men väljer man till prylar kostar det mer.^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Jo tycker du sammanfattade det hela bra.:) Tror priset är för "grundutförande" men väljer man till prylar kostar det mer.^^

Men även i grundutförandet så är datorn jävligt bra. 6gb 1600mhz. Ett 5870. Ett hx850 och ett Corsair 800D och även vattenkylnin? Glöm inte ssd ingår också. Ah, och ett najs moderkortet.(tror jag ialf) Men visst, priset är bra men inte helt galet lågt har vi kommit fram till.

Permalänk

Ser väldigt rörigt ut ialf.

Visa signatur

Corsair 700d| ASUS Crosshair IV Formula| AMD 1090BE @4Ghz| ZOTAC GeForce GTX 480 AMP! | 8GB Corsair domintor 1600mhz| Corsair Force 60Gb| 2st Western Digital 500Gb @ Raid 0| 750w Corsair HX| + Free Macbook av skolan man kan inte klaga ialf.

Permalänk
Medlem

Troligen dyslektiker ^^ "Crosair obdian". Eller så har han som sagt inte koll på dethär med datorer

Permalänk

Är säkert en blandning av allt, dyslektiker, stöldgods, helt borta när det kommer till undersöka vad saker är värt osv ....

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |