Permalänk

Moderkort Hjälp

Hejsan!! har köpt ett nytt fractal design r3 men vet ej var jag ska koppla in alla sladdar som sitter i fronten och sedan in i moderkortet. snälla skicka bilder

jag har ett Intel H57 Express

Visa signatur

JS

Permalänk
Medlem

Är det ett sådant här moderkort du har?

I sådanafall kollar du i det här PDF-dokumentet och bör då få svar på det mesta.

Kolla gärna i manualen till ditt chassi också

Visa signatur

| CPU : TR1950X | GPU :Powercolor RX6800 | PSU : EVGA Supernova G3 750W | MOBO : MSI X399 GAMING PRO CARBON AC | RAM : 32GB 3200mhz GSkill | Asus MG279Q |

Permalänk
Skrivet av ANDI:

Är det ett sådant här moderkort du har?

I sådanafall kollar du i det här PDF-dokumentet och bör då få svar på det mesta.

Kolla gärna i manualen till ditt chassi också

tack men skulle behöva hjälp med en sak till om jag ska förläng sladdar i chassit måste det vara några speciella? jag ska förlänga en kabel som går från nätaggregatet och in i moderkortet färgerna är svart och gul?

Visa signatur

JS

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av .:JakoB:.:

tack men skulle behöva hjälp med en sak till om jag ska förläng sladdar i chassit måste det vara några speciella? jag ska förlänga en kabel som går från nätaggregatet och in i moderkortet färgerna är svart och gul?

En sån här kanske?
Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

tackar va precis en sånhär jag behövde

Visa signatur

JS