Unigine Heaven Hwbot standard vid grafikkorts test?

Permalänk
Medlem

Unigine Heaven Hwbot standard vid grafikkorts test?

Hej!

Hoppas detta inte tagit upp tidigare men jag söker en ändring av standarden vid grafikkorts testen.
Jag som bara sitter på en 1680x1050 kan nämligen inte jämföra mitt Unigine Heaven resultat med era test då det körs i 1920x1080 och det är lite tråkigt.
Anledningen till att just välja Hwbot är att alla överklockare kör detta testet om dom vill göra en submit på deras sida vilket gör det lätt att jämföra även mot era resultat. Det blir då mindre pillande med inställningar osv då Hwbot-klienten gör det åt dig

Tack på förhand, Victor

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Saandberg,

Vi testar grafikkort i kontexten spel, och då känns det tämligen meningslöst med upplösningar lägre än 1920 x 1080 pixlar eftersom dito skärmar är överlägset populärast i dagsläget. En 24-tummare behöver inte kosta mycket mer än en tusenlapp, det vill säga betydligt mindre än grafikkortet ifråga.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)