Billig dator som klarar av Call of duty 4

Permalänk
Medlem

Billig dator som klarar av Call of duty 4

Hej, söker efter en dator som klarar av call of duty 4 på högsta inställningarna utan att lagga. Så billigt som möjligt. Eftersom jag enbart kommer att spela det.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kan du bygga själv? ska windows ingå? skärm? mus? tangentbord?

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Det tillkommer 800:- om du vill att dom bygger åt dig. 1000:- för windows 7 om du vill ha det.

Inet.se - datorer, bärbara datorer, laptop, dator, datorkomponenter - Inet.se

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

arowe17s paket var hyffsat förutom grafik kortet som inte är gjort för att spela på,ta iaf ett 5670 eller uppåt om du vill maxa cod 4

Visa signatur

Amd Ryzen 1600, Gigabyte ab350 gaming 3, corsair LPX 3000@2933
Radeon 480 4GB Corsair TX 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av al0be:

arowe17s paket var hyffsat förutom grafik kortet som inte är gjort för att spela på,ta iaf ett 5670 eller uppåt om du vill maxa cod 4

Håller med nu...

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Forum > Datorer och system > Bärbara datorer > Bärbara datorer: Köpråd

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Forum > Datorer och system > Bärbara datorer > Bärbara datorer: Köpråd

Precis, jag vill ha en bärbar dator hehe. Har nyss gjort mig av med min stationära dator med vattenkylning Så vill jag ha en bärbar man lätt kan ta med sig och köra lite lan mm.

Permalänk
Skrivet av kermit4:

Precis, jag vill ha en bärbar dator hehe. Har nyss gjort mig av med min stationära dator med vattenkylning Så vill jag ha en bärbar man lätt kan ta med sig och köra lite lan mm.

hur låter MSI gx740 MSI GX740-065NE - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer
vad har du för budget annars?

Permalänk
Medlem

Toshiba L500-12K - Inet.se
Lite konstigt att man får 32-bitars OS när datorn har 4GB. Men du får som sagt också Win7 på köpet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewlpopsicle:

Alltså en så billigt som möjligt nästan, då jag inte behöver en värsting med tanke på att jag bara kommer att spela Cod4 på den. Har ingen speciell budget (så lågt pris som möjligt typ)

Skrivet av Superlight:

Toshiba L500-12K - Inet.se
Lite konstigt att man får 32-bitars OS när datorn har 4GB. Men du får som sagt också Win7 på köpet.

Den verkar inte vara så tokig, det jag är lite emot är just toshiba. Har en nu som jag inte riktigt är nöjd med Men det är alltid värt ett försök. Dom kan kanske få en chans till ;P

Permalänk
Medlem

Tjenare kan verkligen rekommendera denna dator:
Packard Bell EasyNote TJ75 Packard Bell EasyNote TJ75-JO-821NC - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer kostar 6600KR från Amento,

Core i5 430M med Turbo 2,53ghz
Mobility Radeon HD 5650
4GB Ram
320 GB HDD
15,6tum LED

Köpte den åt en polare igår och efter lite tweakande så lirar han BFBC2 1366x768 på Medium med medel 65fps enl fraps (2xAA, 8xFSAA). Detta är verkligen en prisvärd budget-spel dator. Och eftersom den klarar av BFBC2 så för de flesta nya spelen funka bra. Intels turboboost-funktion tycks funka bra och ger 2.53Ghz när spelen startas. Grafikkortet klockade jag enkelt med MSI Afterburner (enda som funka), core 550@700 och minnen 800@875, om man byter kylpasta till AS5 eller liknanade så går de säkert högre. Kan nog övervolta gpu också med biosflash. För extra boost kan man ju slänga i en SSD.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX