Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sasha:

Du har ingen garanti. Avtalet är mellan komplett och den som köpt av dem. Alltså bara första ägaren som kan nyttja den.

Har du frågat komplett eller gissar du? Jag vet att de kan vägra, men t.ex. Inet bryr sig inte.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Har du frågat komplett eller gissar du? Jag vet att de kan vägra, men t.ex. Inet bryr sig inte.

Avtalet. Det står inget om att garantin kan föras över till andra.
Visst kanske de gör ett undantag när folk frågar i efterhand, men enligt avtalet så har du ingen garanti som andrahandsägare.
Komplett brukar ju vara rätt schyssta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Oj jävlar, en tusing billigare och hade köpt det på direkten.

Det är nog knappast möjligt med en så stor prissänkning, men ett par hundra iaf. Annars finns det ingen anledning att ha ett paketpris.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag planerar en större uppgradering om ca. en månad och därför så undrar jag om det skulle kunna gå att ordna något förmånligt erbjudande med (helst) en processor à la i7 930, P6X58D-E och ett par 1600mhz corsair-minnen?

Permalänk

När räknar ni med att ta in R2 igen? Tänker främmst på i era datorpaket.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Ett inlägg raderat. Personliga konflikter eller klagomål på Kompletts aktivitet i forumet tas upp direkt med företaget. Kompletts forumtråd är en extratjänst för medlemmarna och inget som ersätter eller ska ses som ett alternativ till den ordinarie supporten. För allt relaterat till konsumenträtt finns forumdelen http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/ .

Se även: http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Skrivet av slaski:

Hej! Jag har köpt en pryl i av en person som handlade på komplett.se. Jag har kvitto och uppgifter hemma (förutom hans konto). Nu är det så att prylen krånglar/är trasig. Kan jag själv lämna in den på garantiärende eller måste det gå genom originalköparen? Har jag någon garantirätt genom komplett fast jag köpt den begagnad? (prylen funkade innan).
Den är ca 4 månader gammal.

Precis som 511 säger så upphör garantin när den säljs vidare, men det är väl bara o skicka in grejjerna och hålla tummarna på att den går igenom. Diffar namn osv så får vi hoppas att komplett är schyssta och fixar iallafall. Men dom har absolut ingen skyldighet till det.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

Visst kommer jag kunna använda denna som en CPU-kabel, d.v.s 8pin kontakten på moderkortet brevid sockeln?

Komplett.se - Sapphire 2x molex to 8pin PCI-Express

Permalänk

det beror på pinnarna på den, jag tvivlar eftersom den är till för PCI-express, på nätaggregaten har man en P4 (4pin) eller ESP12 (8pin) ESP härstammar från servrar har jag för mig

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

måste bara fråga hur ini tänker när ni tar 89:- i frakt för ett xbox spel? borde inte kosta mer än 20:- max.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Jag undrar varför ni inte har ett par extrem gamer "pc i delar" paket?

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem

Hejsan Komplett!
Jag beställde precis en digitalkamera (Samsung ST70) och jag är sjukt nöjd med den!
Men som tur var så beställde jag inte ett minneskort till den, för ni säger att det ska vara ett vanligt SD/SDHC minne till den, och det är FEL.
Den kameran är bara kompatibel med Micro SD/Micro SDHC!
Länk: Komplett.se - Samsung ST70
Kunde ha blivit en dyr miss där, då jag siktar på ca 16 Gb...

Så snälla, för att förhindra en miss för någon annan, ändra texten till: "Micro SD/Micro SDHC" istället för SDHC.
TACK! // Linus (en nöjd kund)

EDIT: Sen får man väl passa på att ge er rätt mycket beröm för att ni har bra service och leverastider mm

Visa signatur

"No keyboard detected! Press F1 to resume..."

Permalänk
Medlem

hejsan komplett

Har en fråga om erat Silverstone Fortress II, Är det med fönster eller utan? för det står ingen modell betäkning
Komplett.se - Silverstone Fortress II Midi Tower Svart

mvh

henke

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

måste bara fråga hur ini tänker när ni tar 89:- i frakt för ett xbox spel? borde inte kosta mer än 20:- max.

Deras lager är väl i Norge?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Deras lager är väl i Norge?

exakt

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Köpte förut ett Komplett.se - Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 hos er för 3700kr, varför kostar den så mycket nu?

Såg att Komplett.se - Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 finns, håller den första på att fasas ut eller? Är enda skillnaden att den andra inte är fabriks överklockad?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Komplett.se

Det har varit några svettiga veckor på kontoret, semestertider och mycket att göra. Vi ber om ursäkt för att vi inte hunnit besvara alla inlägg tidigare men hoppas att ni fått svar på de akuta problemen via vår kundservice.

Skrivet av tobyy:

Hur lång tid tar det normalt sätt att få svar från kompletts support via mail?

Edit: Har gått runt 2 dagar utan något svar. Ni som har kontaktat supporten innan, hur långt tid tog det för er att få svar? För på de flesta andra supporter jag har kontakat har jag haft svar inom 1 dag.

Vår mål är att besvara alla mail inom 48 timmar och detta lyckas vi med så gott som alltid. Ha dock i åtanke att det just nu är semestertider och enstaka förseningar kan uppstå.

Skrivet av Bloopy:

Frakten är ett kraftigt återkommande argument som många påpekat till Komplett.se
Ni har svarat ang frakt kostnader just för att lagret är i Norge å att uppföra ett lager i Sverige är redan beslutat att de kommer aldrig å ske.

Så ... är de verkligen värt all negativ kritik / mot minskad orderstock?
Support är nåt vi sett komma å gå hela tiden. Är detta nåt som ni själva upplever att de strular internt eller har ni satt en riktigt stram budget för support?
Har ni sett över å kompetens kvalificerat eran support? Detta just för att vi sett flertal ggr hur folk med liknande problem får olika respons på supporten.
Sist men inte minst, vem gör alla dessa felskrivningar som sker på eran hemsida? Sist (vad jag vet) var det ju "1337"....

Inget ont menat mot dig Eric J, men mer aktivitet å kretivitet!
Från att vara svenska folket´s data-centrum till att helt falla på support å tillåta detta är obegripligt. Alltså att företag ökar å minskar i order är ingen nyhet för nån, att kunna följa trender å vara steget före är ett måste för lyckat företag, att bara glida runt på ett bananskal med tanken att detta skjuter vi

upp till nästa företag´s stämma funkar inte. Ni drog igång Komplett i flera andra länder för att inom några månader stänga ner dem igen (den ekonomiska krisen som inte drabbar flytande företag på samma sätt). Som sagt, vi vill se prestation från en av landets ledande aktörer. Fortsätt inte å rida på erat namn, ni kommer tillslut få samma stämpel som "ACE" ex. // Bloopy

Fraktkostnaden är en het potatis även internt och som sagt så arbetas det på många plan för att göra vår webshop, sortiment och fraktlösningar ännu bättre för våra kunder. Att sänka kostnaden för enstaka kollin, att erbjuda rabatterad frakt för enskilda kundgrupper, öppna nya "pick-up-ponts" eller att bygga lager i Sverige är olika alternativ på hur man kan tillgodose våra kunders önskemål och vi arbetar för att få till lösningar som passar våra kunder, är lönsamma och hållbara för framtiden. Att exempelvis ge alla på sweclockers fri frakt eller sänka fraktkostnaden generellt får stora konsekvenser på flera plan när man är en stor koncern och därav tar beslut och agerande lite längre tid än om man är ett mindre företag. Vår support klarar de mål som är uppsatta internt och av den feedback vi får från kunder och undersökningar så fungerar det mycket bra i dag, man bör kanske ha i åtanke att det ofta är de missnöjda kunderna som hörs mest på forum och olika sajter som listar omdömen. Men givetvis tar vi åt oss den kritik vi får och det som skrivs om vår service här på sweclockers läses av de ansvariga och vi undersöker alla ärenden där vi ser att vi eventuellt brustit i våra rutiner.

Skrivet av REALIN:

Komplett.se - Veckans erbjudande

Varför är tex i5 750 med på sidan när den inte ens är billigare än vanligt? Om än dyrare än vad den var förut.. och nej den har inte varit billigare under hela veckan!

Det beror på vilken tid du kollade på kampanjen. Produkten i fråga var rabatterad och kampanjen sträckte sig till och med 2010-06-20 så om du besökte sidan efter detta så var rabatten borta.

Skrivet av Thxsen:

i5 661, Finns fortfarande inte i lager
Ni skulle få in den på lager för över 2 veckor sedan.

En kompis till mig var intresserad av den modellen men köpte den hos annan leverntör eftersom ni inte tog in den i lager.

Vi ber om ursäkt, det uppstod en miss i kommunikationen mellan våra avdelningar. processorn finns nu i vårt sortiment för de som är intresserade av att slå till.

Skrivet av Daddykane:

När räknar ni sälja Fractal Design R2 igen? En uppskattning vore trevligt.

Tks

Samtliga modeller finns i sortimentet igen, det tillverkningsfel som drabbade USB-portarna i fronten har fått en lösning.

Skrivet av erdraug:

Komplett.se - SteelSeries Gaming Glove,

Kommer ni någonsin ta in denna igen? eller något liknande? hade varit guldvärt!

Dessvärre har den utgått hos tillverkaren och det ser inte ut att finnas någon ersättare.

Skrivet av Conradiminja:

Vet någon adressen eller var man ska skicka tillbaks varor? Har försökt hitta men kan inte hitta - Samt visst trycker man på "Ångra köp" på hemsidan? Eller ska det vara "Returnera en vara"?

Tackar!

Adressen visas efter att man genomfört alla steg som krävs för att returnera en vara. Om det är ett ångerköp klickar du på "Ångra köp", om det är ren reklamation av en trasig produkt så är det "Returnera en vara" som gäller. Mer information kring detta han du hitta här: Komplett.se - Nordens största nätbutik

Skrivet av slaski:

Hej! Jag har köpt en pryl i av en person som handlade på komplett.se. Jag har kvitto och uppgifter hemma (förutom hans konto). Nu är det så att prylen krånglar/är trasig. Kan jag själv lämna in den på garantiärende eller måste det gå genom originalköparen? Har jag någon garantirätt genom

komplett fast jag köpt den begagnad? (prylen funkade innan).
Den är ca 4 månader gammal.

Nej, garantin gäller mot vår (Kompletts) kund och inte mot 3:e part. Om du vill utnyttja garanti kan du antingen ta kontakt med den ursprungliga köparen eller vända dig direkt till tillverkaren. Ett citat ut våra köpvillkor som ni hittar här: Komplett.se
"9.1 Våra produkter levereras med de garantier som tillverkare eller leverantörer erbjuder oss. Du kan som kund inte åberopa någon ytterligare produktgaranti från Komplett. Garantin är även personlig vilket innebär att du som köpt en produkt i andra hand inte kan få produkten reparerad hos oss."

Skrivet av Xeon404:

Varför finns två (BenQ 24" LCD G2420HD) för samma pris som om jag tar två skärmar fritt?
Komplett.se - BenQ 24" LCD G2420HD 2 stk.

Priset var felaktigt, det är korrigerat till 3495kr. Tack för att du påpekade detta.

Skrivet av qsx:

Hej!

Bra att in ska jobba på Komplett PC. Finns det någon datum tills det lbir klar? Vill köpa!

Men iallafall.. kan ni inte lägga till fler chassin på Premium i70 och i35? Det är bara jävligt stora och dyra chassin som finns där.

Seriöst asså. Det saknas väldigt mycket! Om ni vill kan jag säga vad som saknas.

Vi testar kontinuerligt nya produkter för våra Komplett PC, om ni har förslag på produkter ni tror skulle passa i våra PC och som ni gärna vill se där så skicka ett PM så för vi det vidare.

Skrivet av aluminium:

Hej! Jag planerar en större uppgradering om ca. en månad och därför så undrar jag om det skulle kunna gå att ordna något förmånligt erbjudande med (helst) en processor à la i7 930, P6X58D-E och ett par 1600mhz corsair-minnen?

Vi har ingen möjlighet att sätta samman paket utifrån enstaka kunders önskemål men ni får gärna komma med förslag på vad ni vill se i paketen. Skicka ett PM till oss så tar vi det vidare.

Skrivet av hirsch:

Visst kommer jag kunna använda denna som en CPU-kabel, d.v.s 8pin kontakten på moderkortet brevid sockeln?

Komplett.se - Sapphire 2x molex to 8pin PCI-Express

Nej, det kommer inte att passa. Dock är det inte alltid som moderkortet kräver en 8pin kontakt, i många fall räcker det med standard 4pin. Saknar nätagget denna kontakt så fungerar denna adapter: Komplett.se - Strömkabel

Skrivet av cat_fish_1:

Fraktkostnaden för ett postpaket är ca 90kr och sedan tillkommer kostnader för hantering, paketering m.m.
Som alternativ till detta har vi fraktsättet brev som kostar 39kr. Tänk på att gränsen för varans värde är 1000kr och att man ej kan betala mot postförskott.

Skrivet av Niklashog:

Jag undrar varför ni inte har ett par extrem gamer "pc i delar" paket?

Det är på gång och lite dyrare och mer extrema paket kommer inom de närmaste veckorna.

Skrivet av Henrikfotograf:

hejsan komplett

Har en fråga om erat Silverstone Fortress II, Är det med fönster eller utan? för det står ingen modell betäkning
Komplett.se - Silverstone Fortress II Midi Tower Svart

mvh

henke

Detta chassi är utan fönster. Komplett.se - Silverstone Fortress II Midi Tower Svart är utrustat med fönster.

Skrivet av REALIN:

Köpte förut ett Komplett.se - Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 hos er för 3700kr, varför kostar den så mycket nu?

Såg att Komplett.se - Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 finns, håller den första på att fasas ut eller? Är enda skillnaden att den andra inte är fabriks överklockad?

Att det grafikkort du köpte var så billigt har jag annan förklaring till för utom att vi då valde ett lägre pris för att möra konkurensen på marknaden. Komplett.se - Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 är på väg att fasas ut och kommer att utgå ur sortimentet inom kort. Skillanden är klockfrekvensen, kylare m.m. är densamma.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt sugen på en HTC Wildfire white, konstigt nog är ni enda som har den i lager vilket är bra ändå. Men frakten är inte den billigaste. Men kan komma och hämta den i Göteborg isåfall. Om jag beställer den för avhämtning när kan jag hämta den isåfall, hur lång tid brukar det ta ? Varför kan man bara betala med kontanter eller VISA/Mastercard? Men om man förskottsbetalar hur är säkerheten att man får den? Så man betalar och sen så kommer den inte till Göteborg.

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimicro:

Men om man förskottsbetalar hur är säkerheten att man får den? Så man betalar och sen så kommer den inte till Göteborg.

jag skulle aldrig förskottsbetala, se bara vad som hände med Datorbutiken.com, visst finns det folk som fick tillbaka pengarna men ändå.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Jimicro:

Jag är väldigt sugen på en HTC Wildfire white, konstigt nog är ni enda som har den i lager vilket är bra ändå. Men frakten är inte den billigaste. Men kan komma och hämta den i Göteborg isåfall. Om jag beställer den för avhämtning när kan jag hämta den isåfall, hur lång tid brukar det ta ? Varför kan man bara betala med kontanter eller VISA/Mastercard? Men om man förskottsbetalar hur är säkerheten att man får den? Så man betalar och sen så kommer den inte till Göteborg.

Hej.

Ja vi är en av få aktörer på marknaden som faktiskt har denna eftertraktade modell i lager. Kan tilläggas att vi bara har ca 80st kvar så om du är sugen så bör du inte vänta allt för länge då de kommer att ta slut inom kort.

All betalning och leveransinformation finns på webben men här är en sammanfattning:
Beställer du före 17:00 så kan du hämta ut lagerförd vara i vald hämtbutik nästkommande vardag. Du kan betala på plats med Visa, Mastercard eller kontanter. Vi accepterar inte förskottsbetalning men det går utmärkt att betala med Visa/Mastercard på webben och summan dras inte innan vi skickar produkten till butiken. Att du får din vara är helt säkert, skulle det ändå mot förmodan uppstå problem (exempelvis att lastbilen kör av vägen och alla varor blir förstörda) så skickar vi givetvis en ny eller återbetalar dina pengar om du hellre vill det, men det är inte direkt vanligt att lastbilarna kör av vägen

Har du fler frågor så är du välkommen att ringa oss så svarar vi på dina frågor direkt.
Du kan läsa mer om leverans och betalning samt mycket mer på vår webb: Komplett.se

mvh // Erik J

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Hej Komplett,

Jag skulle vilja att ni hade (chassiet) Fractal Design R2 som tillval i Komplett PC paketen.
Jag vet att ni hade det tidigare. Har ni några planer på det?

Tack/Patrik

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Daddykane:

Hej Komplett,

Jag skulle vilja att ni hade (chassiet) Fractal Design R2 som tillval i Komplett PC paketen.
Jag vet att ni hade det tidigare. Har ni några planer på det?

Tack/Patrik

Fractal Desfin Define R2 finns nu som tillval i flertalet av våra gamermodeller.

mvh // Erik J

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer ni lägga till GTX 460's 1gig modeller som tillval med?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Rekkik:

Kommer ni lägga till GTX 460's 1gig modeller som tillval med?

Vi inväntar just nu en godkänd WHQL-drivrutin från nVIDIA (och Microsoft) och när denna är på plats så kommer vi att börja producera Komplett PC med en drivrutin som garanetrat är kompatibel. Vi räknar med att detta bör vara klart inom de närmaste dagarna.

mvh // Erik J

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Från Sweclockers forum:
”Jag köpte två stycken GTX465 till kampanjpris för ungefär lika mycket som GTX 460 1GB kostar. Det ena GTX465 är fortfarande kvar i kartongen, och det andra har jag använt, men det är inga problem att packa ner så att det ser oanvänt ut (inga plomberingar på förpackningen).”

Min fråga: vad händer med de två kort efter att de är returnerade till er?

Visa signatur

CPU: Hexacore i7-980x ¤ KYLNING: moddad Corsair H70 ¤ MB: Asus Rampage 3 Extreme ¤ RAM: 12GB Corsair Dominator 1600MHz ¤ GPU: MSI GTX 760 ¤ PSU: EVGA SuperNOVA G2 1300W ¤ SSDer: Kingston HyperX Predator HHHL 240GB, Intel SSD 520 240GB, Intel SSD 330 120GB, Corsair Force GT SSD 120GB ¤ CHASSI: HAF 932 ¤ TANGB: Ducky Shine 2 MX Clear ¤ SKÄRMAR: Philips BDM4065 VA-LED 40" 3840x2160, QNIX 2710 LED E2 27" 2560x1440 PLS, Benq 24"

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Humbuk:

Från Sweclockers forum:
”Jag köpte två stycken GTX465 till kampanjpris för ungefär lika mycket som GTX 460 1GB kostar. Det ena GTX465 är fortfarande kvar i kartongen, och det andra har jag använt, men det är inga problem att packa ner så att det ser oanvänt ut (inga plomberingar på förpackningen).”

Min fråga: vad händer med de två kort efter att de är returnerade till er?

Om det rör sig om ett ångrat köp så kommer vi att inspektera varorna och om returen upprättades inom 14 dagar efter att du mottog korten och de är i ett sådant skick att de kan säljas som nya så kommer vi att återbetala pengarna. Detta är standardförfarande för ångerköp och avvikelser kan förekomma om något av kriterierna inte uppfylls. Ta kontakt med vår kundservice om du vill ha ytterligare information om ditt specifika ärende.

mvh // Erik J

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack! Nu är det inte jag personligen som har korten men en diskussion
vi har i graffikkortstråden.
Mera specifikt: kommer det oöppnade, oanvända kortet att säljas som nytt,
och det använda kortet som "fynd", eller kommer båda att säljas som "fynd"?

Visa signatur

CPU: Hexacore i7-980x ¤ KYLNING: moddad Corsair H70 ¤ MB: Asus Rampage 3 Extreme ¤ RAM: 12GB Corsair Dominator 1600MHz ¤ GPU: MSI GTX 760 ¤ PSU: EVGA SuperNOVA G2 1300W ¤ SSDer: Kingston HyperX Predator HHHL 240GB, Intel SSD 520 240GB, Intel SSD 330 120GB, Corsair Force GT SSD 120GB ¤ CHASSI: HAF 932 ¤ TANGB: Ducky Shine 2 MX Clear ¤ SKÄRMAR: Philips BDM4065 VA-LED 40" 3840x2160, QNIX 2710 LED E2 27" 2560x1440 PLS, Benq 24"

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Humbuk:

Tack! Nu är det inte jag personligen som har korten men en diskussion
vi har i graffikkortstråden.
Mera specifikt: kommer det oöppnade, oanvända kortet att säljas som nytt,
och det använda kortet som "fynd", eller kommer båda att säljas som "fynd"?

Det beror helt på i vilket skick varan är. Görs bedömningen att kortet och emballage är i samma klass som en helt ny produkt så kan det hända att kortet säljs som nytt. Denna bedömning görs individuellt för alla ångerköp och vi kan inte svara på förhand hur ett specifikt ärende kommer att hanteras.

mvh // Erik J

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej Sebastian på Komplett.se
Jag är mycket nöjd med Komplett men man kan sakna vissa saker:

# Framför allt : Möjlighet att kunna betala på faktura.

# En mer utvecklad minnes konfigurator.

# I avdelningen "Nätaggregat" en kalkylator för watt Kalkulator eller länk till sådan typ:
Antec Power Supply Calculator

# När man väl har gjort en beställning, att kunna lägga till produkter på samma order innan den har
släppts för plock utan behöva göra en ny order.

# Fler fraktalternativ/priser.

MVH