Permalänk
Medlem

wow data 6.5k

Behöver en ny data nu då och jag är inge vidare på den skiten os och montering skall vara inne i priset bryr mig inte om det kostar 300 mer elr mindre

Permalänk
Medlem
Skrivet av cedsson:

Behöver en ny data nu då och jag är inge vidare på den skiten os och montering skall vara inne i priset bryr mig inte om det kostar 300 mer elr mindre

Produktlista - Intel 6k
+
Byggnation av dator med valfria delar - Inet.se
på inet

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Här är ett paket som jag satt ihop. Glömde dock montering. Var bor du? Någon från sweclockers kanske kan komma och hjälpa dig bygga? Jag byggde hiop min första dator för hand och det gick sket bra

Visa signatur

[NZXT M59] [AMD Phenom2 X6 1055T] [Gigabyte GA-790XTA-UD4] [Corsair 4GB (2x2GB) Value Select DDR3 1333MHz] [XFX Radeon HD5770 1GB] [Corsair VX 550W 80+] [1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ]

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort några inlägg som inte förde diskussionen vidare och var rent av otrevliga.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Felpost*

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av edvarno:

Här är ett paket som jag satt ihop. Glömde dock montering. Var bor du? Någon från sweclockers kanske kan komma och hjälpa dig bygga? Jag byggde hiop min första dator för hand och det gick sket bra

http://data.fuskbugg.se/skalman01/---------------------------...

Mölndal (Ligger brevid göteborg)

Permalänk
Medlem

Bor det ingen i närheten som kan hjälpa dig? jag bor lite väl långt bort men någon från sweclockers borde bo i närheten av dig

Visa signatur

[NZXT M59] [AMD Phenom2 X6 1055T] [Gigabyte GA-790XTA-UD4] [Corsair 4GB (2x2GB) Value Select DDR3 1333MHz] [XFX Radeon HD5770 1GB] [Corsair VX 550W 80+] [1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ]

Permalänk
Medlem

Fick tillbaka den skithögen jag har dom ville inte köpa nytt

Permalänk
Hedersmedlem

Om du läst våra regler du godkände vid registrering ser du att vi inte tillåter så kallad korspostning, flera trådar om samma ämne. I detta fallet är ämnet ditt datorköp som du nu skapat flera trådar om.

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.