Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Min bättre hälft har valt sakerna, jag fick använda visa kortet.

Fan, du besvarade min fråga varför jag fortfarande är singel.
Alla nämner jämnt att det är deras "bättre hälft" därför det är så svårt för mig, finns ingen bättre.

Tack för att du löste ett av mina bekymmer.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Köpte lite dricka påväg hem från Tyskland

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av dala56:

Köpte mig en ny bil härromdan:
Saab 9-3 Vector 2.0T -06.
MS hjul på just nu. Har ett par 17 tums Vector-fälgar som ska på i nästa vecka.

http://pici.se/pictures/large/ixSVFiHOU.jpg

http://pici.se/pictures/UAqjGAbWO.jpg

Tänk på att det är en 2.0t du köpt, inte en 2.0T
Grattis för övrigt, saknar min 2006 9-3 Aero

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Fan, du besvarade min fråga varför jag fortfarande är singel.
Alla nämner jämnt att det är deras "bättre hälft" därför det är så svårt för mig, finns ingen bättre.

Tack för att du löste ett av mina bekymmer.

Jag är singel.

Är det nu jag ska ta mig en funderare?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Fick hem lite prylar så jag kan börja måla igen.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Köpte lite dricka påväg hem från Tyskland

http://pici.se/pictures/GCGECPbON.jpg

Jag vill också ha pepsi twist

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av P-NILZ:

Jag är singel.

Är det nu jag ska ta mig en funderare?

Hela grejen är att "min bättre hälft" betyder flickvän eller fru. Har du miissförstått begreppet?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Jag har köpt en Seat Toledo '99
Bilder kommer i morgon.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Printscreen:

Hela grejen är att "min bättre hälft" betyder flickvän eller fru. Har du miissförstått begreppet?

Haha nåt har gått fel iaf

Betala å se glad ut när ens bättre hälft som inte finns väljer saker som man ska köpa.. haha.

Permalänk
Medlem

enkelbiljett till Glasgow den 5'e september :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

*äntligen*

...kajaken då gäststugan och nya sketahuset är väl nice med iofs

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Jojo jag förstår precis vad som menas, men mitt "förrhållande" är lite komplicerat

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av belga:

http://pici.se/thumbs/t_HFakuycvG.gif

Oh Warhammer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Oh Warhammer?

Oh ja
Tänkte påbörja en Warriors of Chaos-arme men jag är inte säker på vilket färgtema jag ska ha på dem. Lutar åt mossgrön och svart. Köpte mauraders-settet mest för att ha och testa på. Håller på med en röd och en grön variant just nu

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av Universalia:

Jag vill också ha pepsi twist

Samma här!!! Godare dricka får man fan leta efter! Idiotiskt i Sverige att sluta med tillverkningen bara för att 1 exploderat! Iafl vad ja har hört!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Skrivet av belga:

Oh ja
Tänkte påbörja en Warriors of Chaos-arme men jag är inte säker på vilket färgtema jag ska ha på dem. Lutar åt mossgrön och svart. Köpte mauraders-settet mest för att ha och testa på. Håller på med en röd och en grön variant just nu

Aa fan vad kul! Inte gjort nåt med warhammer på nåt år nu, men ibland blir man lite sugen på att dra igång igen! Lirade lite Orcs & Goblins när jag var yngre. Nu har jag ett gäng Darkelves. Warriors, spjutkastare etc. Och några darkriders konverterade från gladeriders mm + greenstuff :). Också konverterat en noble. Men inte målat klart än!
Nu blev det lite offtopic, men blev så glad av att se att nån lirade warhammer (classic) :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

http://pici.se/thumbs/t_HFakuycvG.gif

Köper du dom på nätet nånstans? Är hyffsat sugen på att börja måla lite Warhammer-gubbar igen, var ett bra tag sedan

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behold_:

Köper du dom på nätet nånstans? Är hyffsat sugen på att börja måla lite Warhammer-gubbar igen, var ett bra tag sedan

Home Page | Games Workshop Där kan man köpa

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Pärlan jag köpte här om dan

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behold_:

Ibland. Har en hobby-butik med ett lite mindre urval av figurer bara 3 kvarter härifrån. De har även rätt gott om färger m.m. men annars så beställer jag från Games Workshop . Deras sida är dock lite buggig.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Medlem

Mitt första teleskop och en del okular etc köpt från Tyskland. 12" Skywatcher 300P Collapsible,

Nu jäklar längtar jag tills vintermörkret

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Mitt första teleskop och en del okular etc köpt från Tyskland. 12" Skywatcher 300P Collapsible,

http://img338.imageshack.us/img338/6938/img0572j.th.jpg

Nu jäklar längtar jag tills vintermörkret

Coolt.. Går det att montera kamera på den?
Pris?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Det är ett Dobson och dom är inte gjorda för fotografering då det inte finns motorstyrning. Spegelteleskop lämpar sig bäst för endast observering, (bäst pris för storleken på spegeln speciellt om man är efter deep-sky objekt), men fungerar också fint för kameror om man har en bra icke-dobson montering och motorstyrning (bra montering är säkert det viktigaste vid astrofotografering). Man kan få riktigt bra 80mm APO (linsteleskop) för kameror, som kostar skjortan, men som lämpar sig mindre som observing för deep-sky objekt.

Köpte det för ca 950 euro, och tillbehören för ca 700 euro. Behövs inte läggas så mycket på tillbehör som nybörjare men jag var redan säker på att jag ville ha flera storlekar på okularen och bättre kvalité (främst bredare synfält) för ett så stort teleskop som kan släppa in en hel del ljus.

Permalänk
Medlem

badrumsskåp och ljuslist till tv:n

Permalänk
Medlem

en Volvo 960 modellbil kom med posten idag ^^
görs bara i 500ex

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Inte så jävla optimal placering av högtalarna

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

Vågar man fråga vad stolen är till för i duschen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoneZ87:

Bakfylleduschen såklart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoneZ87:

Min gissning? Utfällbar tvättkorg.