Permalänk
Medlem

Where's Dr Inet ,WE need hiiim

Visa signatur

i7 860 @ 2.80 GHz | H50 PnP | XFX 5770 | XMS3 4 GB | FD R3
Fraktfritt Inet https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SebbeLee:

Where's Dr Inet ,WE need hiiim

Semester

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Np
Men bara om du skriver ett lika roligt omdöme som föregående xD

Will do!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Hmm undra om de är så praktiskt å lägga godis ex choklad där?
Men helt klockrent, ska bli å beställa minst 1 sådan vid nästa beställning!

bsk!: Endast lokalt, inge via internet.

I västa fall säljer ICA 4 pingvinstänger för 10kr-

Permalänk
Medlem

Här tar dom 5kr/st

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Har inet slutat sälja CM Elite 333? Eller har de aldrig haft den? Skulle behöva till nästa projekt

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Skulle precis beställa en Razer Copperhead så höjdes priset från 313 till 395kr.

Permalänk

Tänkte beställa dator från er, när får ni in Fractal Design Define R2 ungefär? Det var bara den och i5 760 som inte fanns i lager, men i5:an kommer på fredag stod det.

https://www.inet.se/artikel/6900655/fractal-design-define-r2-...

MVH
Peter

Permalänk
Medlem

Undrar varför ni inte har bytt från i5 750 till i5 760 i erat uppgraderingspaket?

Permalänk
Medlem

någonsin planerat att sälja grafikkort från Asus eller saphire ? Gief vapor-x/toxic 5870 etc :PP

Visa signatur

P6T Deluxe V2 | i7 920 @ 4.3 Ghz + Corsair H50 | Nvidia Geforce 8800 Gts 320Mb | Corsair 6GB DDR3 1600MHz/CL7/DOM. GT DHX | SSD 80GB Intel X25-M G2 + 2 x 1Tb Samsung Spinpoint F3 | Corsair HX 850W | Corsair Obsidian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjollboll:

Tänkte beställa dator från er, när får ni in Fractal Design Define R2 ungefär? Det var bara den och i5 760 som inte fanns i lager, men i5:an kommer på fredag stod det.

https://www.inet.se/artikel/6900655/fractal-design-define-r2-...

MVH
Peter

Tror inte dom kommer ta in den igen då den nya version har kommit:

https://www.inet.se/artikel/6900681/fractal-design-define-r3-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bsk!:

Säljer inet några demo/fyndvaror till reducerat pris, ungefär som komplett? I så fall, vart hittar jag det ?

I en av deras butiker. Så byt till butiksläget på webben för att kika i fyndlådan och hämta sedan i butik.

Permalänk
Medlem

Orkar inte lusläsa tråden, så någon kanske har frågat detta:
Har fraktfritt vid köp över 500kr slutat fungera? Det har det för mig iaf, dvs den tar inte bort frakten.
Någon?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av smacked:

Orkar inte lusläsa tråden, så någon kanske har frågat detta:
Har fraktfritt vid köp över 500kr slutat fungera? Det har det för mig iaf, dvs den tar inte bort frakten.
Någon?

Den funkar för mig kollade precis, och nej ingen har frågat om det innan. Förmodligen har du inte över 500kr. Men vad vet jag.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Är det inte den minsta frakten som räknas? Dvs har du en produkt som kostar 59kr i frakt och en som är fraktfri får du 0kr i frakt...

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
#ryssjävlar

Permalänk

För helsike särskriv inte i annonser! Försök behålla ert rykte som seriös butik... i för sig kanske det går ändå eftersom dator-Sverige inte heller verkar kunna skriva ordentligt. Det räcker med att se sig omkring här på forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Den funkar för mig kollade precis, och nej ingen har frågat om det innan. Förmodligen har du inte över 500kr. Men vad vet jag.

Fyfan vad dum jag känner mig - Hade varor för 493kr, och sen fri frakt, men eftersom frakt tillkommer med 60kr under 500kr så blev det 552kr :Facepalm:

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

För helsike särskriv inte i annonser! Försök behålla ert rykte som seriös butik... i för sig kanske det går ändå eftersom dator-Sverige inte heller verkar kunna skriva ordentligt. Det räcker med att se sig omkring här på forumet.

Lol, antar att du syftar på "release kampanj". Det behövs en ordentlig officiell kampanj för att lära svenska folket ihopskrivning, eller någon form av skolreform. Sen behöver många läxas upp gällande skillnaden mellan ä och e.

Visa signatur

DAN Cases A4-SFX | AMD Ryzen 7 9800X3D | Thermalright AXP90-X47 Full Copper |
INNO3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Twin X2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI | Samsung 960 EVO 1TB | Corsair SF-600

Permalänk
Medlem

nån som vet om deras logitech g110 är svensk,nordisk eller engelsk version

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Var i hondan tog i5 750 vägen?

Permalänk

Jo iNet.
Undrar en sak, varför är ni så j*vla bra? Svara på den

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in NZXTs chassin? Jag ska beställa en ny dator nästa vecka och det känns riktigt surt att det inte finns många chassin som uppfylller de kraven jag har, därför får jag tyvär köpa ett NZXT hades från något annat ställe.

Permalänk
Inaktiv

Tjena, ska köpa en dator i delar... Moderkortet var beställningsvara... Om jag beställer allt idag, hinner jag få hem grejerna innan den 17:e? Datorn är till min bror som fyller år

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

Tjena, ska köpa en dator i delar... Moderkortet var beställningsvara... Om jag beställer allt idag, hinner jag få hem grejerna innan den 17:e? Datorn är till min bror som fyller år

Med marginal, jag lovar.

Det tog 17 timmar att få mitt paket och jag mår MILTALS därifrån.

Beställer du idag har du paketet kanske imorgon eller nästa vecka på månd. tis.

Visa signatur

Skärm: IPS Flatron W2220P HDD: 1TB F3 Proc: Intel Core i5 2500 3,3GHz Nätagg: Corsair VX 550W Chassi: Nexus Prominent 5 Ram: A-Data 4GB Game-Series 1333MHz Moder: Gigabyte GA-PH67A-UD3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av VISST:

Med marginal, jag lovar.

Det tog 17 timmar att få mitt paket och jag mår MILTALS därifrån.

Beställer du idag har du paketet kanske imorgon eller nästa vecka på månd. tis.

Vet att de är snabba men moderkortet var ju beställningsvara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaspi:

Var i hondan tog i5 750 vägen?

Troligen utfasad för 760

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Beställde ett chassi i söndags kväll, fick ett sms i tisdags om att det håller på att plockas och det. Varje beställning jag har gjort på Inet och fått ett sms om att det plockas har kommit dagen efter. Igår kom det dock inget paket och inte idag heller Finns det någon speciell anledning eller är det bara att det för en gångs skull blir en lång leverans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xawiahn:

Beställde ett chassi i söndags kväll, fick ett sms i tisdags om att det håller på att plockas och det. Varje beställning jag har gjort på Inet och fått ett sms om att det plockas har kommit dagen efter. Igår kom det dock inget paket och inte idag heller Finns det någon speciell anledning eller är det bara att det för en gångs skull blir en lång leverans?

Kolla ditt kolli-id på postens hemsida?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon124265:

Vet att de är snabba men moderkortet var ju beställningsvara

Vad är det för moderkort?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon42512:

Vad är det för moderkort?

Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H... Jag har likadant i min dator som står i sign...