Permalänk

Battlefield 3?

Någon som vet någonting om battlefield 3? är ett stort battlefield fan ! och fick veta att dom som köper medal of honor (nyaste) får en beta nyckel till nya battlefield 3 som kommer ut inom ett år !.

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G

Permalänk
Inaktiv

"We don’t want to disturb Battlefield 3 devs with marketing and PR".

Om vi har väldigt mycket tur så kanske EA pratar lite eller visar något litet från Battlefield 3 på sin presskonferens den 17 Augusti på Gamescom i Tyskland. Men det kommer dem troligen inte att göra.

Permalänk
Skrivet av anon151787:

"We don’t want to disturb Battlefield 3 devs with marketing and PR".

Om vi har väldigt mycket tur så kanske EA pratar lite eller visar något litet från Battlefield 3 på sin presskonferens den 17 Augusti på Gamescom i Tyskland. Men det kommer dem troligen inte att göra.

okej ! ja vi får hoppas på det! kommer nog bli riktigt sjyst spel!

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G

Permalänk
Medlem

Eh, det kommer säkert vara sämst och DICE kommer lyda under EA och konsolfiera spelet till tusen med hjälp av Frostbite och massa DLC. Om det inte blir endast PC så tror jag inte speciellt mycket på det spelet.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av tysonayt:

Eh, det kommer säkert vara sämst och DICE kommer lyda under EA och konsolfiera spelet till tusen med hjälp av Frostbite och massa DLC. Om det inte blir endast PC så tror jag inte speciellt mycket på det spelet.

hehe jasså , tror de kommer bli succes !! battlefield har enbart gjort braa spel ! dom kommer inte misslyckas ! sen har ju alla olika smak så .

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G

Permalänk
Medlem

Dom första har också vart PC-only, det är inte det nya. Tror det kommer gå rätt åt fan. Må DICE brinna i helvetet.

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem

Ta detta inlägget med en nypa salt då källan inte är så pålitlig.

Min mammas kompisar kom häromdagen förbi och de berättade att deras son jobbar på DICE. Så sa dem att han och hans kollegor höll på med modellering av vapen till något Battlefield-spel och sådant där nu då, och jag frågade: "Jaha, till Bad company 2?". "Nej." sa dem, "de höll tydligen på med något nytt battlefield spel.".

Jag tvekar lite på det eftersom de nästan precis släppt BC2, så jag tror de måste missförstått sin son eller något.

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Jag tror säkert att BF3 blir helt grymt, det enda det egentligen handlar om är ju att kartorna ska vara bra!
Personligen gillar jag BFBC2 skarpt, precis som jag gillade BF2 och BFV, spelar på PC.

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk

Jag hoppas att BF3 inte blir för likt BFBC2, utan mer som Good ol' BF2. Jag tycker inte att BFBC2 har den äkta "Battlefield-känslan".

Permalänk

hittade detta på ett forum.

Johan Andersson, leader of the rendering team behind the Frostbite engine, just announced on Twitter that the Frostbite 2 engine won´t support Windows XP and DX9. That means that all the Battlefield veterans out there will have to upgrade their rigs in order to play Battlefield 3. He also says there is lots of time left to upgrade, so it´s obvious we won´t be seeing Battlefield 3 any time soon.

Permalänk
Medlem

Fortsätt i den första BF3-tråden istället
http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/858747-battlefie...

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.