Visa dina Android screenshots!

Permalänk
Medlem

Visa dina Android screenshots!

Tänkte att vi skulle kunna posta våra screenshots från våra Android-luren.
Om du inte vet hur man tar en screenshot, ta hjälp av denna guiden: How To Take Screenshots Of Android Device (Jag använde den själv)

Okej, jag börjar:

Permalänk
Medlem

Min :S

Uploaded with ImageShack.us

Permalänk

Är ni inte avundsjuka på ikonerna här nedan

Permalänk
Medlem

Vilket tema kör du? Grymt snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Vilket tema kör du? Grymt snyggt!

battstatt + X10 klockan + Switchpro widget + namnsdagar + reflective icons

och Launcher Pro

Permalänk
Medlem

LauncherPro Plus med 3 docks samt SwitchPro widget.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Fixad HomeScreen, tack till toffe och keng

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Permalänk
Medlem

Ingen annan som har något att komma med?

Permalänk
Medlem

Hmm blev extra sugen på androidtelfon nu när jag såg Screenshotsen

Permalänk
Medlem

SGS

JM5
Samset 1.9e

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

vad är det för telefoner ni har då ?..

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Ok här kommer ett par uppdaterade, kör 2.1 FLB mod 1.31 och LauncherPro på en huawei U8220 för den som är intresserad.

Permalänk
Medlem

"thereal_twisted" och "moire"..
Vad är det för "app" ni använder för klocka med väder!?? Skulle vilja ha den på min X10 mini... fungerar den på den och/eller finns det något liknande till Android 1.6??

Permalänk
Skrivet av Papaz:

"thereal_twisted" och "moire"..
Vad är det för "app" ni använder för klocka med väder!?? Skulle vilja ha den på min X10 mini... fungerar den på den och/eller finns det något liknande till Android 1.6??

Fancy widget tror jag det var, vill minnas att den funkade till 1.6

Fancy Widget v1.2.7 Application for Android | News & Weather

Permalänk
Avstängd

den har dragits bort pga att dom kopierat HTC

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt intressant om ni ovan skrev i vad ni använder för widgets och så.

Jag är speciellt intresserad av beyorns (båda) klockor och knapparna längst ned (dialer, contacts, app, messager) osv.

Permalänk
Medlem

En ny screenshot då min förra konstigt nog försvann....

Nexus One med LauncherPro + Beautiful Widget samt CyanogenMOD 6 strömkontroll Widget för Wi-Fi och Bluetooth (transparent) så att de inte "förstör" wallpaper

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Lite OT men, någon som vet vilken upplösning/bild ratio man ska ha på HTC Legend? För alla bilder jag använder som wallpaper blir antingen alldeles för inzoomade eller avlånga - jag använder mig bara utav en homescreen så jag vill att bilden ska vara anpassad för den. Väldigt tacksam för hjälp, och om någon är duktig på att fixa med bilder så skulle den personen jätte gärna få skala bilden så den passar. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Stormtroopers-star-wars-4...
Edit: Löste det själv, fixade och trixade lite i paint och nu ligger bilden centrerad. Borde dock finnas en enklare väg att göra detta, kanske finns någon inställning i mobilen som anpassar bilden efter en homescreen?

Permalänk
Skrivet av Kamouflage:

Skulle vara väldigt intressant om ni ovan skrev i vad ni använder för widgets och så.

Jag är speciellt intresserad av beyorns (båda) klockor och knapparna längst ned (dialer, contacts, app, messager) osv.

Ikonerna är reflective icons.

My reflect icons.zip

Permalänk
Medlem

Såhär ser min HTC Desire ut för tillfället (ni får stå ut med 256 färger pga .gif )

Kör orinigalrom med Launcher Pro Plus.
Lista på apps som jag har installerade, om nån undrar vad som visas, finns här:
K.Ungos's Apps on the phone

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Funkade ju sådär att ta screenshots med det där programmet som länkades högst upp... orkar verkligen inte installera java bara för det och det finns tydligen inga appar som kan ta skärmdumpar om man inte har rootat telefonen vilket jag inte tänker göra Så det blir inga bilder från mig...

Permalänk
Skrivet av darkmoon:

Funkade ju sådär att ta screenshots med det där programmet som länkades högst upp... orkar verkligen inte installera java bara för det och det finns tydligen inga appar som kan ta skärmdumpar om man inte har rootat telefonen vilket jag inte tänker göra Så det blir inga bilder från mig...

Klart du ska roota! :):)

Permalänk
Medlem
Skrivet av knug:

Såhär ser min HTC Desire ut för tillfället (ni får stå ut med 256 färger pga .gif )

http://img832.imageshack.us/img832/6794/droidanimation.gif

Kör orinigalrom med Launcher Pro Plus.
Lista på apps som jag har installerade, om nån undrar vad som visas, finns här:
K.Ungos's Apps on the phone

Du vet att gif har fullt färgstöd? Gjorde länge sen en hel bakgrundsbild för windows (animerad)
Anyway här är mitt bidrag.

Telefon: SGS
Rom: Standard 2.2
Övrigt: Go Launcher Ex, bild tagen med Nokia n900 Puerto Escondido några dagar från nyår.

Vad har swec mot bayimg?

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Avstängd

Gillar det rena

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk
Medlem

Min lockscreen och default hemskärm

*WidgetLocker
*Spotify
*Fancy Widget Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ZTE Blade med kallt_kaffe's "Japanese Jellyfish RLS9"-rom, kör nog hwui där också.

Permalänk

fan va coola suck att man inte orkar betala för grejer på android market eller har tid för att orka sitta och fixa en cool homescreen :/

har en Rootad HTc Legend med Cyogenmod med Android 2.3 Betan -_^

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]