Samsung Galaxy S 9000, fuktskadad efter 2 dagar? (Anovo)
Hej!
Jag köpte mig en Samsung Galaxy S 9000 den 14 September och var toknöjd i 2 dagar.
Det första jag märkte var att den blev väldigt seg till och från, sen slutade power/knapplås-knappen fungera och på kvällningen skulle jag sätta mobilen på laddning över natten (batteriet var helt urladdat, fick tips att ladda ur det helt innan dem två första laddningarna) dirket när jag kopplade i laddaren kom den "första" startskärmen upp där det står "Samsung Galaxy S 9000" och sen stängdes mobilen av och sen kom startskärmen upp igen och så repeterade den det hela tiden. Jag drog ur laddaren och testade igen men samma sak hände.
Efter det hände samma sak hela tiden så fort jag hade batteriet i så jag drog ur det och åkte tillbaka till The Phonehouse på måndagen (så fort jag kunde). Dem sa att den behövdes skickas in så dem kunde kolla på den och att det kunde ta upp mot 4 veckor och att dem skulle kolla om Samsung om dem inte bara kunde skicka en ny telefon.
Men någon ny telefon verkade det inte bli för dem skulle kontakta mig isåfall.
Så efter ett 3 veckor på verkstad nu så gick jag in och kollade på Anovos hemsida och loggade in för att se hur det gick med mobilen. Den är tydligen fukt/vattenskadad i laddkontakten och hade lämnat verkstaden den 28 September. Jag förstår inte hur mobilen kan vara fuktskadad och har läst att Anovo kan vara lite jävliga.
Mobilen har fortfarande inte kommit tillbaka till The Phonehouse och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Fick även en bild: http://data.fuskbugg.se/skogsturken/5523125_1.jpg
Ser ni någon fuktskada?
Vad kan man göra?
Hittade någon slags av mobilakut i Stockholm som lagade vatten/fuktskador men funkar det verkligen?
Är tacksam för alla svar!
/ Erik