Permalänk
Skrivet av hirsch:

Hur bär jag mig åt för att hitta "Fraktfritt Sweclockers vid köp över 500kr"? Får alltid googla för att hitta den, i vilken kategori ligger den? Det fungerar inte att söka på "Sweclockers" heller. Så vänligen, ge mig inte 50240204203 länkar till DEN "produkten" utan tala om hur JAG själv ska navigera mig dit!

Tack på förhand!

Tror inte det går, funkar nog bara genom länken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Hur bär jag mig åt för att hitta "Fraktfritt Sweclockers vid köp över 500kr"? Får alltid googla för att hitta den, i vilken kategori ligger den? Det fungerar inte att söka på "Sweclockers" heller. Så vänligen, ge mig inte 50240204203 länkar till DEN "produkten" utan tala om hur JAG själv ska navigera mig dit!

Tack på förhand!

Let me google that for you

Poängen är att man inte skall hitta den lätt..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Tack på förhand!

Here you go
https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Tror jag postat den två gånger tidigare i denna tråden XD
Tips: lägg till som bokmärke >.>
eller spara som draft i din mail

Vad jag vet så hittar man den inte på deras sida utan måste ha länken.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Måste bara säga tack för snabb leverans igen beställde ssd förra månaden kom dagen efter beställde skärm och extern hd igår vid tolv tiden fick det idag kanon pris på skärmen. Nu kommer det bli smidigt att jobba när man kan köra en skärm för ritningar och en för kalkylprogrammet. Med era priser och snabba service kommer jag inte handla på andra håll så länge ni har det jag söker.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Inget vidare att kylaren lutar efter postens hantering. Jag skall under dagen ta mig en tur till vår verkstad och undersöka om vi kan vidareutveckla vårt befintliga emballage till det bättre och säkra tyngre kylare vid behov.

Mvh / Inet

Är mycket intresserad av resultatet av detta då jag planerar köpa en dator hos er snart med en tung cpu-kylare och är orolig att datorn kan skadas i postgången om kylaren inte säkras på något vis.

Permalänk

Man kan väl önska att ni inte monterar CPU kylaren och bara skickar med den i i paketet så monterar man den själv hemma

Permalänk
Medlem
Skrivet av prellenboi:

Man kan väl önska att ni inte monterar CPU kylaren och bara skickar med den i i paketet så monterar man den själv hemma

Tycker dom borde införa montering av CPU och alternativt GPU kylare, mot en extra kostnad då. Vad vet jag, 100:- kanske? Antar att det tar för lång tid men inte alla som vet hur man gör.
Fast å andra sidan får man väl hoppas att dom som köper just CPU & GPU kylare för att överklocka vet hur man monterar en, känns som att man missat en stor del annars.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

iRasta beror nog på om alla saker finns i lager och vilken arbetsbörda de har. För min dator tog det 7 dagar från beställning och då fanns allt i lager

Permalänk
Skrivet av Sergeant44:

Tycker dom borde införa montering av CPU och alternativt GPU kylare, mot en extra kostnad då. Vad vet jag, 100:- kanske? Antar att det tar för lång tid men inte alla som vet hur man gör.
Fast å andra sidan får man väl hoppas att dom som köper just CPU & GPU kylare för att överklocka vet hur man monterar en, känns som att man missat en stor del annars.

Dom tar inte bort GPU kylare för att det bryter nästan alltid garantierna på produtken.

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Medlem

Måste bara få skriva av mig lite kort.
Beställd nytt nätaggregat i söndags kväll/natt. Före 11 igår hade den packats och hamnat i Stockholm på kvällen, kl 11 var den på utlämningsställe. Älska att man bor så bra till att posten går snabbt för en gång skull Och att Inet får iväg grejerna snabbt från sig är super
Bra packat och hittade en mumsig pingvinstång som försvann medans jag klurade vart alla kablar skulle gå ^^

Sen så gjorde jag en felanmälan på en av mina hårddiskar för någon vecka sen, fick den godkänd och allt.
Men innan jag ska till och skicka iväg den så lyckas jag blanda ihop den med den identiska fungerande hårddisken så jag får koppla in och se vilken som var trasig.
Döm om min förvåning så fungerade den igen så det blev att ringa Inet och be dom stryka det hela och utan bekymmer var det hela över
Mycket trevlig kille som svarade och fixade det på nolltid trots mitt grovt snubblande på orden i samtalets början ^^,

Visa signatur

Asus M4A78 PRO - AMD Athlon64 X2 6000+ - ATI Radeon HD3200 - Corsair Twin2 X2048-6400 - 74GB WD Raptor , WD Caviar GP 1TB, WD Caviar Black 750GB, Seagate 500GB - eHDD: 2x WD Element 500GB

Permalänk
Medlem

När får ni in Asus Sabertooth X58 i lager då?

Permalänk

Detta är inget klagomål men ett önskemål, använd gärna företagspaket när ni skickar tillbaks saker, så slipper man vänta 3-4 dagar på att få tillbaks sina saker när det skickas med postpaket. !

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gtx470slieller:

Detta är inget klagomål men ett önskemål, använd gärna företagspaket när ni skickar tillbaks saker, så slipper man vänta 3-4 dagar på att få tillbaks sina saker när det skickas med postpaket. !

Är inte det dyrare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Är inte det dyrare?

Fick betala 50kr mer när inet skickade som F-paket för mig.
Så logiskt borde det vara det.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tack för sista beställningen, gick fint som vanligt.
Dock så är jag inte nöjd med godisen jag fick, nån sur smultronstång x(

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Inaktiv

Vilket datum / Får ni in Gigabyte 5115 (Full Tower Chassi) och vilket pris kommer den ligga på ?

MVH Sajmoon

Permalänk
Medlem

Ledsen att låta tjatig, en fortfarande inget nytt på Gentle Typhoon fronten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Tack för sista beställningen, gick fint som vanligt.
Dock så är jag inte nöjd med godisen jag fick, nån sur smultronstång x(

Själv är jag inte så förtjust i salmiaken. Men å andra sidan ska man inte klaga om det är gratis.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 XL | Gigabyte X870E Aorus Elite WIFI7 | Ryzen 9950X3D | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 Vengeance | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Red Devil | Crucial T700 2TB M.2 NVMe PCIe Gen 5 | Seasonic Focus GX 1000W ATX 3.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av xyllian:

Jag vet inte om du någonsin varit på posten men där jag har tittat in har denna sida upp ocj fragile klisterlappar ignorerats i största allmänhet.

Kan tyvärr intyga att detta händer hela tiden Dock kan ganska många företag/personer förpacka sina saker mycket bättre också.

Permalänk

Varför har Asus Rampage III Formula utgått?

Permalänk
Medlem

Ja, vart har asus rampage III formula kortet tagit vägen? Sitter fortfarande och väntar på att ni ska få det i lager. Komplett får in det nu slutet av månaden.

Permalänk

va mycket ni höjde priset på Asus Rampage III Formula helt plötsligt..
Extreme kortet kostar knappt 200kronor mer nu...

Permalänk
Medlem

Jag vill ha ASUS HD6870 på inet så jag kan beställa!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 5080FE
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Enskilda ärenden kontaktar ni Inet för, inget som hör till den här tråden. Jag har tagit bort ett sådant inlägg samt tillhörande diskussion.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Skrivet av Hilton:

*tråd rensad*

Enskilda ärenden kontaktar ni Inet för, inget som hör till den här tråden. Jag har tagit bort ett sådant inlägg samt tillhörande diskussion.

Om det är mitt inlägg du menar ber jag om ursäkt för det.

Jag har en fråga angående Corsairs agg. Kommer 80+ aggen att ersättas av CX aggen utan certifiering? Jag syftar på tex 400W med 80+ som inte finns i sortimentet längre. Väldigt synd om Corsair fasar bort dessa aggen.....

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 5700 I AMD Radeon 6750 XT I W10
Stationär Extra: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 270 X I Ubuntu 24.04.3
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti I W11

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/6304853/steelseries-siberia-v2-sv... Första bilden är fel, det är siberia v1.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tänkte kolla om priset på Logitech illuminated ändras ?
vet att det handlar om dollarn, men kollade lite på prisjakt och det låg snäppet högre.

Men var inne på Media markt, tänkte plockat ett då det kostar 649kr, men på nåt sätt bangade man och trodde att det borde ju finnas billigare online.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tänkte kolla om priset på Logitech illuminated ändras ?
vet att det handlar om dollarn, men kollade lite på prisjakt och det låg snäppet högre.

Men var inne på Media markt, tänkte plockat ett då det kostar 649kr, men på nåt sätt bangade man och trodde att det borde ju finnas billigare online.

649kr är ett bra pris. Tror inte inet sänker en hundring.
Logitech Illuminated Keyboard (SV) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Tangentbord

Media Markt har priser ibland som brädar alla webshoppar
Logitech Z-5500 för 2222kr häromveckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

649kr är ett bra pris. Tror inte inet sänker en hundring.
Logitech Illuminated Keyboard (SV) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Tangentbord

Media Markt har priser ibland som brädar alla webshoppar
Logitech Z-5500 för 2222kr häromveckan.

Z-5500 kostar 19** något i Örebro =P

Sen ang T-bordet, får vänta tills kärringen ska in till Örebro igen inom kort.
Så får be henne plocka med sig ett.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Z-5500 kostar 19** något i Örebro =P

Sen ang T-bordet, får vänta tills kärringen ska in till Örebro igen inom kort.
Så får be henne plocka med sig ett.

Jag ska till örebro imorgon! Lätt Media Market då och se ifall det finns nån Z-5500 kvar