Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuty:

hahaha, hade jag inte en tanke på, fungerade givetvis. Tack
dock är det ju lite surt att man inte kan använda länken direkt. :/

det kan man visst?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Frågan är vidarebefordrad till inköpsavdelningen, återkommer!

Trevligt! Något svar än?

Permalänk
Medlem

Skickar ni saker som kylpasta från butikslager även fast det är en sån liten pryl?

Allt jag beställt förutom kylpastan finns i lager, och dom är alla reserverad men inte kylpastan som finns i butikslager.

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in Asus RAMPAGE III EXTREME igen? Och i så fall när?

Tack på förhand!

Visa signatur

Det finns ingen licenspliktig utrustning i mitt hushåll

Permalänk
Medlem

råkade lägga ett 5850 i korgen, och fick upp valet en displayport men när man klickade på den så hade produkten utgått.

Är det inte bättre att ha altenativ som verkligen GÅR att köpa?
Det länkas till DisplayPort till DVI-D för ATI-kort - Inet.se

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Efterlyser en produkt liknande "Scythe Quiet Drive" fast för min Western Digital 1TB 64MB (3.5") efterssom den har ett enormt störande sökljud. Vet inte om alla av samma modell låter likadant, eller om det bara är min, men jag tycker det är outhärdligt.
Skulle ni lyckas trolla fram något sådant skulle jag bli mycket glad

Edit: Har redan fäst den med vibrationsreducerande gummiploppar i chassit, men det hjälper inte

Permalänk

Finns det någon möjlighet att lägga till någon information om produkten är utgående? Skulle vara bra så man hinner köpa innan det försvinner

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

När får ni in Asus HD 6870? Är det enda jag väntar på nu, för att lägga min order på datorn. Jag hörde att ni skulle ta in Asus på grafikkorten.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Asus GeForce GTX580?
Isåfall när

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av mapo:

När får ni in Asus HD 6870? Är det enda jag väntar på nu, för att lägga min order på datorn. Jag hörde att ni skulle ta in Asus på grafikkorten.

Skrivet av Crafting:

Kommer ni ta in Asus GeForce GTX580?
Isåfall när

|
|
v

Skrivet av inet.se:

Vi jobbar på att få in grafikkort från Asus i sortimentet, men jag har tyvärr inget datum när det kommer att ske.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Täcker Gigabyte GeForce GTX 460 SOC 1GB - Inet.se kylare 1 eller 2 pci-portar?
Den ser ganska hög ut.
(Tänkte ha två i sli, med 1 ports mellanrum)

Permalänk

Jag vet att folk har frågat om det förut men nu när ni har tagit in Silverstone Fortress FT02B har ni några planer att ta in silverstone raven rv02 i alla fall som beställningsvara?

Visa signatur

I5-3570K@4,4Ghz| KFA2 GTX 1070 Ti | ASRock Z77 ExtreaM4 | Corsair 8GB 1600MHz Vengance | Corsair HX 750W | Samsung 840 250GB

Permalänk

Har skickat i mina minnen eftersom det var nånting fel med de och nu skrev de

"Väntar på reservdel"

Vad betyder det? Att de har minnena inte längre i förråd eller?

Permalänk
Inet
Skrivet av TheDaemon:

Kommer det dyka upp några nya uppgraderingspaket eller har ni lagt ned på det planet?

Har fått lite svar tidigare angående det i7 930-paketet som snart är slut, men tänkte lite mer på i5-paketet som varit borta sedan länge.

Ny info! Vi håller på att kompabilitetstesta uppgraderingspaketen. Tyvärr kan det dra ut något på tiden, men så fort vi är klara kommer paketen upp på hemsidan!

Skrivet av TheDaemon:

Får inte filtreringen att fungera på er sidan sedan typ igår. Absolut ingenting händer

Fixat nu!

Skrivet av VojjE:

Gillar er uppdaterade varukorg, riktigt bra.

Kommer ni sälja hela AMD X6-spektrumet? Dvs från 1035 till 1100?

Tanken är att vi ska ha alla AMD retailproppar i sortimentet. Om du saknar någon produkt är det toppen om ni drar iväg ett mail till info@inet.se så tar vi en titt om det går att få in!

Skrivet av aluminium:

Trevligt! Något svar än?

Vi väntar på svar från leverantören, så tyvärr inte.

Dra gärna ett mail med frågan till info@inet.se så svarar vi där så fort vi vet mer!

Skrivet av Muss3:

Skickar ni saker som kylpasta från butikslager även fast det är en sån liten pryl?

Allt jag beställt förutom kylpastan finns i lager, och dom är alla reserverad men inte kylpastan som finns i butikslager.

Absolut! Om leveransen av kylpasta dröjer från leverantören plockar vi från butik.

Skrivet av Wingren:

Kommer ni att ta in Asus RAMPAGE III EXTREME igen? Och i så fall när?

Tack på förhand!

Finns på lager nu!

Asus RAMPAGE III EXTREME - Inet.se

Skrivet av Toivo83:

råkade lägga ett 5850 i korgen, och fick upp valet en displayport men när man klickade på den så hade produkten utgått.

Är det inte bättre att ha altenativ som verkligen GÅR att köpa?
Det länkas till DisplayPort till DVI-D för ATI-kort - Inet.se

Fixat, tack!

Skrivet av xeorix:

Efterlyser en produkt liknande "Scythe Quiet Drive" fast för min Western Digital 1TB 64MB (3.5") efterssom den har ett enormt störande sökljud. Vet inte om alla av samma modell låter likadant, eller om det bara är min, men jag tycker det är outhärdligt.
Skulle ni lyckas trolla fram något sådant skulle jag bli mycket glad

Edit: Har redan fäst den med vibrationsreducerande gummiploppar i chassit, men det hjälper inte

Vi har inget bra rakt av, men kanske en ljuddämpningsmatta kan hjälpa något?

Fractal Design Dämpmatta - Inet.se

Skrivet av fille3002:

Finns det någon möjlighet att lägga till någon information om produkten är utgående? Skulle vara bra så man hinner köpa innan det försvinner

Ditt förslag är vidarebefordrat till utvecklingsavdelningen!

Skrivet av xeorix:

Täcker Gigabyte GeForce GTX 460 SOC 1GB - Inet.se kylare 1 eller 2 pci-portar?
Den ser ganska hög ut.
(Tänkte ha två i sli, med 1 ports mellanrum)

Det kan tyvärr bli tight, kylaren tar två portar.

Skrivet av Grönberg:

Jag vet att folk har frågat om det förut men nu när ni har tagit in Silverstone Fortress FT02B har ni några planer att ta in silverstone raven rv02 i alla fall som beställningsvara?

Absolut, uppe nu!

Silverstone Raven RV02B-W Black - Inet.se

Och glöm inte att rösta om årets datorbutik.

Trevlig kväll!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdmiralSmit:

Hej Muss3

Nej för produkten är inte i förråd. Står beställt kommer i den 24d November.

Butikslager 7 st, har läst förut att det ska ta 1 extra dag då. Därför jag frågar.

EDIT: Sist jag kollade så va det 10 i lager också.

Permalänk

Vet inte om ni jobbar på det, men att kunna "dela" kundvagnen vore guld värt.
Hjälper ofta folk att plocka ihop datorer och då brukar jag presentera komponentlista samt kostnader före beställning för dem. Att kunna dela listan hos er ökar sannolikheten att mina vänner väljer att handla hos er.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Vet inte om ni jobbar på det, men att kunna "dela" kundvagnen vore guld värt.
Hjälper ofta folk att plocka ihop datorer och då brukar jag presentera komponentlista samt kostnader före beställning för dem. Att kunna dela listan hos er ökar sannolikheten att mina vänner väljer att handla hos er.

Håller med! Detta skulle vara guld värt när man hjälper den äldre generationen.

Permalänk
Inet
Skrivet av Muss3:

Butikslager 7 st, har läst förut att det ska ta 1 extra dag då. Därför jag frågar.

EDIT: Sist jag kollade så va det 10 i lager också.

Snälla, ta inte orderspecifika frågor här i forumet utan maila info@inet.se i stället. SweClockers har valt att inte tillåta frågor av detta slag i forumet.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/a...

Om vi ska ge ett generellt svar så plockar vi normalt produkter från Göteborgsbutikerna till webordrar om inte produkten beräknas komma till centrallagret inom de närmsta dagarna.

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Vet inte om ni jobbar på det, men att kunna "dela" kundvagnen vore guld värt.
Hjälper ofta folk att plocka ihop datorer och då brukar jag presentera komponentlista samt kostnader före beställning för dem. Att kunna dela listan hos er ökar sannolikheten att mina vänner väljer att handla hos er.

Skrivet av Cliddo:

Håller med! Detta skulle vara guld värt när man hjälper den äldre generationen.

Det är absolut något som står på agendan att lösa. Vi har diskuterat en hel del olika lösningar och det kommer garanterat att komma i någon form! Tyvärr tar det tid att programmera och vi har en del saker som måste åtgärdas innan vi kan ge oss på en ny funktion i kundvagnen. Men håll ut!

Trevlig helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Ok, sry jag ansåg det inte att vara orderspecifik pga att flera kan ta råd av detta. Om någon annan undrar alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Vet inte om ni jobbar på det, men att kunna "dela" kundvagnen vore guld värt.
Hjälper ofta folk att plocka ihop datorer och då brukar jag presentera komponentlista samt kostnader före beställning för dem. Att kunna dela listan hos er ökar sannolikheten att mina vänner väljer att handla hos er.

Skrivet av Cliddo:

Håller med! Detta skulle vara guld värt när man hjälper den äldre generationen.

Skrivet av inet.se:

Det är absolut något som står på agendan att lösa. Vi har diskuterat en hel del olika lösningar och det kommer garanterat att komma i någon form! Tyvärr tar det tid att programmera och vi har en del saker som måste åtgärdas innan vi kan ge oss på en ny funktion i kundvagnen. Men håll ut!

Trevlig helg!

Mvh / Inet

Detsamma gäller mig, prioritera lite på det är ni gullig. Plockar alltid ihop en massa saker åt mina vänner, så det blir så stjärtigt att printscreena när man har flertalet skärmar/TV! [Har många vänner och inte alla i samma stad]

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av vi0lat0r:

Detsamma gäller mig, prioritera lite på det är ni gullig. Plockar alltid ihop en massa saker åt mina vänner, så det blir så stjärtigt att printscreena när man har flertalet skärmar/TV! [Har många vänner och inte alla i samma stad]

Tills det är fixat: Alt + Print Screen för att bara kopiera innehållet i markerat fönster.

Antar att man kan göra något med "urklippsvertyget" eller vad det heter i win 7 (och på svenska) men det har jag aldrig använt själv.

Edit: Skärmklippverktyget / Snipping tool hette det xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Undrar om ni har någon uppdatering angående det det bonus/medlemssystem det har pratats om tidigare, någon ETA kanske? Undrar också om tanken är att köp som gjorts på ens konto innan införandet av systemet kommer att kunna tillgodogöras eller bara köp som görs efter?

Permalänk
Avstängd

Tjenare!:)
Säljer ni toner till de skrivare ni säljer? (Alternativt funderar på att ta in bläck och laser toner:)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Tjenare!:)
Säljer ni toner till de skrivare ni säljer? (Alternativt funderar på att ta in bläck och laser toner:)).

Detta räcker inte?
Förbrukning - Bläckpatroner - Inet.se
Förbrukning - Lasertoner - Inet.se

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Avstängd

Hoppsan...:$ Ber om ursäkt och tackar samtidigt för hjälpen.:)^^

edit: tips till Inet: Det står inte på alla laserkassetter - men på de flesta - vilken skrivare X kassett passar till. Det är kanske något att skriva dit?:) Blir lättare och hitta.^^

edit 2: jo jag ser att ibland så har ni angett vikt (kg) på skrivaren ibland inte. Detta kanske ni bör sätta ut?^^ Sen har jag sett att ni ibland anger hur mycket papper starttonerna klarar av och skriva ut, ibland saknas denna uppgift helt. Vore bra om ni satte ut det med.:)

Sen undrar jag varför butiker alltid envisas med och sälja skrivare som har en "startton" i sig...jag menar det tar ju slut inom en avsevärd kort tidsrymd.:P Kan ni inte sälja skrivarna med riktigt påfyllda toner så slipper man bekymra sig om detta?:)

Starttoner om man lånar en skrivare - medan "min egen" skrivare är på lagning eller liknande - kan jag förstå men i grundutförande?:O Blir ju lite som att sälja en bil utan baksäte för att det är en "startbil" (där man kan välja till baksäte om man trivs med den:P).

Lite tips och funderingar.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på köpa 2 par Sennheiser CX680i
Sennheiser CX 680i Adidas Sports neckband - Inet.se

Kommer ni få in fler av dom eller är det något ni kommer ta bort ur erat sortiment?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

När väntas ni få in gigabyte. Gtx 580?
Eller. Något annat 580

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Har ni absolut ingen ETA på Gigabyte GeForce GTX 470 SOC 1280MB - Inet.se
Är sugen på det kortet och handlar det hellre av er än konkurrenter )

Permalänk

Skulle ja få ut 120hz via denna på min MSI laptop gx660 med ATI mobililty HD5870? DisplayPort till DVI-D för ATI-kort - Inet.se

Permalänk
Moderator
Moderator

Finn ett fel...

Kategorin PC-kabel och kanske fler har ungefär samma

I övrigt skulle filter för Crossfire när man söker moderkort vara användbart också, finns bara filter för SLI vad jag sett.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.