Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Fredagspanelen 1: SweClockers går igenom nyheter i hårdvaruvärlden

Permalänk
Medlem

tycker bara att de är lite för stela när de ska prata

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Trevlig video mer sånt här vill jag se!

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Kan man ringa in till programet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Ak:

Har ni bara en mygga?

Skrivet av Lezziter:

Sanningen är att vi har två, dock bara en mottagare för tillfället. Givetvis ska detta åtgärdas på sikt.

Emils mikrofon var hörbart bättre dock.. vet inte om en de beror på mygg-placering eller att det helt enkelt är så med myggor.... Mik-bom kanske?

(har kommenterat ämnet förut).

Permalänk

Rent ljudmässigt har myggor alltid sämre kvalitet. Gissa varför man spelar in musik med ordentliga mikrofoner och inte myggor. Myggor har dock fördelen att man inte behöver hålla i dom och dom syns knappt vilket gör dom perfekt lämpade för precis såna här tillfällen.

Permalänk
Medlem

Tja... bara det att jag märker att man anstränger sig lite lite mer för att höra, smått synd när det går att undvika. :S (~"mik-bommar" syns inte heller.. aja jag har sagt mitt).

Permalänk

Sjukt kul med dessa videor, fattar inte varför de faller en så lätt på läppen. Är nog mest det att ni är så sköna att se på

Visa signatur

HP

Permalänk
Skrivet av :

Annars måste vi inhandla ny utrustning. (som för övrigt kostar en smärre förmögenhet)

Haha, ja men det lär ni väl ha råd med .
Med tanke på alla sponsor pengar som ni får av Asus, för att dom ska ha så mycket produkter med i bild som möjligt.
Eller?;)

Nästa vecka vill vi ha med segmentet, veckans tittarfråga också.
Om man får önska.:P

Visa signatur

Intel Core i5-8600k / ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING /Corsair 2x4GB DDR4 3000MHz / PowerColor HD5750 1GB SCS3 Passiv kylning / Intel SSD 256GB / 2st Samsung SpinPoint F1 1TB / Be quiet! Pure Rock Cpu-kylare / Be quiet! Straight Power 10 400W / Antec Sonata Elite /

Permalänk

Nu vill vi ha en talkshow också!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Bra initiativ, i like. SJÄLVklart är dom lite nervösa, skulle inte ni va det då eller. Jävligt bra jobbat iaf, gärna mer sådant.

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk

Roligt, tillräckligt proffsigt och lagom nivå. Gillart! Mer av det här, så blir ni nog mer vana vid situationen också.

Kul att 480-korten är "välgödda" - det förklarar nog att de är så högljudda också

Permalänk

Fler av dessa! =3

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk
Medlem

Just one word; "Sweclockääässhhh" - bäst i år.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

Borde skaffa en stor röd metallsoptunna att kasta alla dåliga produkter i.

Permalänk
Avstängd

detta gillar vi stort (Y)

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djinn1982:

Ipad har ju funnits e bra tag ute hur kommer det sig att de säger att den kommer slutet av Nov?

Ja, i vissa andra länder. De som finns att köpa i Sverige idag är importerade och har inte svenskt tangentbord.
Den kommer till Sverige officiellt först nu (snart) och kommer i och med iOS 4.2 att ha svensk tangentbordslayout.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlAltDelete:

Särskrivning, något man kan irritera sig på.

Har dyslexi.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Avstängd

Kanonbra!

Superbra videoklipp!! Verkligen något ni ska fortsätta med varje eller varannan vecka alt. köra en längre månadssammanfattning av det bästa. Lite som dom kör på PC Perspective - PC Perspective - The #1 Choice for PC Hardware Reviews and Information varje vecka, rekommenderas starkt för alla intresserade.

Trevlig helg grabbar
Ses snart igen!

Visa signatur

/smyr

Permalänk
Citat:

Har dyslexi.

Skrivet av Allexz:

Du kanske borde genomgå terapi så att du inte irreterar dig så hemskt mycket på det då?

Haha, förlåt, men jag fick en snetändning när jag läste det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Har dyslexi.

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/language-tools/
Välj språk och installera, kan avhjälpa dom värsta grodorna
(och ja, jag använder det själv av samma anledning)

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

hahaha! "nej det vet jag faktiskt inte" xD KLART SOM FAN HAN VET Hatar sånt Annars var det riktigt underhållande ^^ Lite bakrundsjud (typ musik e.dyl.) till nästa kanske?

öppna youtube och sök på valfritt, ha sedan i bakgrunden bättre utan eftersom musiken dels inte kommer gillas av alla, och för att det kan överrösta vissa ord...

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankof:

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/language-tools/
Välj språk och installera, kan avhjälpa dom värsta grodorna
(och ja, jag använder det själv av samma anledning)

Kör med chrome Men tack ändå

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk

Trevligt inslag! Det skulle vara kul att veta vad ni använder för utrustning när ni spelar in. Typ kamera/mikrofoner osv.

Visa signatur

markushedlund.com

Workstation: Define R4, KFA2 GTX 670, FSP Aurum 400W, AMD Phenom2 X6 1055T, Asus M4A89GTD PRO/USB3, Corsair 8 GB 1666 MHz, Samsung 830 128GB, Intel X25-M G2 80GB, Scythe Mugen 2
Server: PicoPSU, Intel Atom 330, 4 GB ram, Intel SSD 40 GB + olika diskar

Permalänk
Medlem

snälla du med södermalms-backslicket, fixa micken! det låter som om du pratar från bakom en dörr!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av snefan:

snälla du med södermalms-backslicket, fixa micken! det låter som om du pratar från bakom en dörr!!!

Hoppas du trollar, han hörs helt perfekt ju, dessutom heter han Jonas din ignoranta osthyvel.

Permalänk
Medlem

Det var roligt hoppas på mera

Permalänk
Medlem

Serri de e medlem sedan 06 och vet inte vad Jonas heter.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlAltDelete:

Särskrivning, något man kan irritera sig på.

Jag hatar och så sär skrivningar.

Permalänk
Medlem

Swe film klippen är mycket bra fortset och detta var en rolig ide ni fåt att föra en Ny hets grej så att sega då ni går i genom lite vad som hänt och så ,,, vore rikgit nice om i framtiden ni kunde göra Ggajder typp film mesig på leta saker som bygga i hopp din första dator Tips eller likande ,, såhär städar du din dator smidigast eller likande ,,, så grejer för dom som inte är allt för pro och bra på allt inom dator som andra tar som en självklarhet:)

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!

En liten grej bara, mitt ljud är alltid helt osynkat när jag ser på sweclockers filmer :S

Det släpar alltid efter lite grand, svara gärna om det är fler som har samma problem