Permalänk
Medlem
Skrivet av RymdSegel:

Finns dom i stora upplösningar? Skulle vilja ha ett par snygga bil-bakgrunder för en gångs skull

Fredrik's Gallery (Updated 26 november) - GTP Forums

här finns de med länkar i högupplöst

Visa signatur

Speldator: Rtx 3070, AMD 5700x3d, Asus B450-F, Corsair 32GB 3600Mhz, 2TB SSD, Corsair 400Q, Win11.
Uppgraderad sen 2017. Nätagg, lagring och chassi består.
Skärm: Philips Evnia 27M2N8500AM (OLED, 360 Hz)

Permalänk
Medlem

Jag blir riktigt sugen på att skaffa spelet när jag ser era bilder. Men det finns ett problem, jag är helt säker på att jag kommer tröttna på själva körandet väldigt snabbt.
Så frågan är om det är värt att köpa det bara för att ta fina bilder?

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt snygga bilder man kan ta i GT5! Måste faktiskt säga att vissa bilder ser helt realistiska ut.
Nästan att man är sugen att bara inhandla en ps3 igen, bara för att kunna fota bilar i GT5:)

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Inaktiv

Min 458:a...har inte förlorat något race än. Helgrym.

Permalänk
Medlem

Hur fasen får ni råd med alla vrålåk ^^?
Många timmar nötande eller finns det någon bra strategi för att få pengar?

Permalänk
Skrivet av omen:

Hur fasen får ni råd med alla vrålåk ^^?
Många timmar nötande eller finns det någon bra strategi för att få pengar?

Hej omen!

Special Event's ger dig massor av pengar. Du får också massor av pengar om du plockar guld i a-spec racen. Plus att du alltid får en bil då om du fixar guld i hela eventet. Den säljer du ofta för 70-90 tusen.

Så svaret är väl både ja och nej, en del nötande men ändå inte så jätte mycket. Är level 17 nu precis och då tycker jag inte att jag spelat så mycket, sambon har dock en annan uppfattning haha. Hon tycker att jag alltid bokar upp vardagsrummet.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Hej omen!

Special Event's ger dig massor av pengar. Du får också massor av pengar om du plockar guld i a-spec racen. Plus att du alltid får en bil då om du fixar guld i hela eventet. Den säljer du ofta för 70-90 tusen.

Så svaret är väl både ja och nej, en del nötande men ändå inte så jätte mycket. Är level 17 nu precis och då tycker jag inte att jag spelat så mycket, sambon har dock en annan uppfattning haha. Hon tycker att jag alltid bokar upp vardagsrummet.

Okej, har inte testat något special event än, men det ska jag göra snarast

Jag är level 6 så jag har inte kommit så långt...spelat i 4-5 timmar kanske.
Bokning av vardagsrummet är ett stort problem hemma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Jag blir riktigt sugen på att skaffa spelet när jag ser era bilder. Men det finns ett problem, jag är helt säker på att jag kommer tröttna på själva körandet väldigt snabbt.
Så frågan är om det är värt att köpa det bara för att ta fina bilder?

det är svårt att ta kort på fina bilar om man inte har råd o köpa dom..dvs mycket körande för att få ihop pengar.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Har varken PS3 eller GT5 givetvis men har en fråga, finns det nåt sätt att ta screenshots utan detta "Photo Mode"? Är jävligt sugen på att skaffa paketet men vill inte bli besviken på grafiken "in-game".

Men det är ju ett jävla säljknep oavsett... grymma bilder.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

+1!
De blir nog att ta en runda till elgig i morron:P
Kan man koppla 360 kontroll till PS3 på något vis? PS3 kontrollen är ju den mest obekväma som finns.

Nja, vet jag inte om man kan göra, men finns ju tillverkare som gör Ps3 kontroller lite annorlunda, så du kan väl alltid titta till dom lite. Dock tycker jag att ps3 kontrollen är mycket bekvämare i handen än xbox när du väl har vant dig vid dem, har både och så detta är inget fanboy snack. ^.^

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Hur får ni tillgång till bilderna som ni tar in game?

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Skrivet av SweCarn:

Hur får ni tillgång till bilderna som ni tar in game?

Dom sparas ju på hårddisken sockerpullan!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Vart faen då?

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

du får gå in i photoalbum i spelet. sen skicka till xmb vad fasen det heter..stäng sen ner spelet så du kommer ut i menyerna på ps3an. då ska det finnas en flik med din bild som du ser kan spara ner på usb minne

min söta bil. dock andra fälgar samt all plast man kan kasta på den finns på den nu

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

McLaren mp4-12c. Svart som döden.

Driftbilen! Jag tror inte den behöver någon presentation direkt.

Man måste ju ha en glidarbil också. Helt original förutom sänkning.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Har inte några riktigt feta bilar än, men kan ju alltid visa upp min McLaren!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Det är fan riktigt snyggt, bra gjort för att vara på PS3.

Man kan få fram sjukt snygga bilder, riktigt användbart till wallpapers osv. =D

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Jag röstar faktiskt på gul! Alla vet att gula bilar är snabbast! Ruskigt snygg iaf! Själv spenderade jag ganska nyligen lite över 500 tusen på en begagnad Skyline som gjorts i 1 exemplar. En Nissan Skyline R33 GT-R LM. Bilder kommer imorgon.

Nej nej och åter nej, Alla vet ju att röda bilar är snabbast!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr. E:

Nej, där har du helt fel. 286% av alla tester visar att rosa bilar med gröna stripes och orangea bubblor är överlägsna alla andra.

Permalänk
Skrivet av mr. E:

Den blev faktiskt röd hehe, bilder on its way.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alla vet ju att bilar med Miku Hatsune vinyler är snabbast

http://i55.tinypic.com/28b42nt.jpg

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Är den din?

EDIT: och vad är det för bil / specs?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Är den din?

EDIT: och vad är det för bil / specs?

Ja det är min, en BMW Z4M / A600.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Hmm, GT5 showoff tråd är inte en Forza showofftråd, kolla efter en sådan eller skapa själv. -.-
du sa ju att du hade gt5 men ångrade det rejält vill jag minnas, visa bilder på de 2 bilar du har hunnit skaffat på gt5 istället.

dessutom så är det ju ännu tråkigare, för att du har ju inte ens gjort den där vinylen själv. -.-

Permalänk
Medlem

Ursäkta OT men...måste...köpa...GT5. Även om jag inte är ett fan av kontrollen på PS3. Det där är ju läskigt snyggt? Någon som vet eller kan kolla på sitt fodral om det äntligen kommer ett PS3 spel som stödjer 1080p native?

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Ursäkta OT men...måste...köpa...GT5. Även om jag inte är ett fan av kontrollen på PS3. Det där är ju läskigt snyggt? Någon som vet eller kan kolla på sitt fodral om det äntligen kommer ett PS3 spel som stödjer 1080p native?

Få spel är 1080p. Tänk på att om man vill ha hög upplösning måste dom minska på andra saker. Då blir oftast andra saker som är viktigare lidande.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Spelet stöder 720p, 1080i samt 1080p.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

När han skrev native tänker han nog på spel som renderas i 1080p och inte 720p och skalas upp till 1080p

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Få spel är 1080p. Tänk på att om man vill ha hög upplösning måste dom minska på andra saker. Då blir oftast andra saker som är viktigare lidande.

Sant, inte tänkt på faktiskt. Men då antar jag att GT5 är 720p spel som skalas upp till 1080p.

Skrivet av theBoosing:

Skrivet av Pimpim666:

När han skrev native tänker han nog på spel som renderas i 1080p och inte 720p och skalas upp till 1080p

Precis, anledningen är att TV'n här hemma måste vara bland som sämsta när det kommer till uppskalade bilder, det ser skit ut rent ut sagt. Men du har en poäng där som jag inte tänkt på Pimpim om upplösningen och bild kvaliten.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Om man har 1080p inställt i XMB renderas faktiskt spelet i 1280x1080 2x QAA istället för 720p 4x MSAA.

Visa signatur