Battlefield: Play 4 Free Nytt DICE spel

Permalänk
Avstängd

Battlefield: Play 4 Free Nytt DICE spel

FZ :: Nyheter :: Nya Battlefield är helt gratis

Nyaste med element från BC2 samt banor från BF2 kommer 32 spelare kunna slåss därute på fältet utan kostnad.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Bli väl som Heroes. Man måste ändå köpa en massa nya vapen osv för att inte hamna i ett enormt underläge...

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem

Förmodligen, fungerar bra i början sen så buffar dem köp vapnen och höjer priserna på vapnen som man köper för spelpoängen så det inte går att spela utan att lägga pengar på det. Men ska provas ivajerfall.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Mikrotransaktioner? Endast 32-spelare? Ge mig en fast summa att betala. Balanserade vapen, och inte för många upplåsningar. Modsupport. Möjlighet för 64 spelare. Fria serverfiler för orankade dedikerade servers. Detta känns som ett lamt sätt att försöka slå ut BF2.

Permalänk

Det ser ut som BF2s grafikmotor tycker ja. Plan iaf!

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Avstängd

Väntar på BF3 tills dess gäller BC2.

men det kan bli en succé, deras heroes titel funkar tydligen bra ekonomiskt.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

verkar kast! kan lika gärna lira gamla hederliga bf2 !!!

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Mikrotransaktioner? Endast 32-spelare? Ge mig en fast summa att betala. Balanserade vapen, och inte för många upplåsningar. Modsupport. Möjlighet för 64 spelare. Fria serverfiler för orankade dedikerade servers. Detta känns som ett lamt sätt att försöka slå ut BF2.

Fan du beskrv just bf2 ju fan vad jag saknar det spelet

Önskar de tog bort alla unlocks där dock, g36e noobs suger

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Fan du beskrv just bf2 ju fan vad jag saknar det spelet

Önskar de tog bort alla unlocks där dock, g36e noobs suger

Jupp. Om de bara fixade alla buggar samt hitboxen, balanserade vapnen så vore det extremt mycket bättre än alla konsolportningar som släpps nuförtiden.

Unlocksen är väl okej, men de måste balanseras. Det ska inte bli en upplåsning, bara andra möjligheter.

Permalänk
Avstängd

Enligt AB.
Nya Battlefield är gratis för alla | Spela | Nöjesbladet | Aftonbladet

Citat:

Kopplingar mellan spelen
Dice tänker förresten bygga ett helt ekosystem av "Battlefield" där framgångar i ett av spelen kan låsa upp grejer i ett annat. Än så länge nämner studion att där ska finnas kopplingar mellan "Battlefield: Play 4 Free", "Heroes" och "Battlefield 3".
En stängd beta av "Play 4 free" startar i november. En öppen beta tar vid tidigt 2011.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte grejen med alla dessa himla upplåsningar, i min mening gör de bara spelen extremt mycket sämre. Det enda som jag hoppas på är att BF3 får modsupport så att man får något vettigt utav det hela.

Permalänk
Avstängd

baseras lite på MMOG.
många vill spela med specialsydda design på kläder, vapen etc..

Visa signatur

Permalänk

Closed beta ute nu, registrera er på hemsidan så står ni i kö:
Battlefield Play4Free

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd

hur ladda man ner det ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickelodeon:

hur ladda man ner det ?

Samma metod som med Battlefield Heroes.

jag har förresten fått en betanyckel nu, någon annan som har haft samma tur som jag?

Kan skriva här lite senare vad jag tyckte om det (bortsett från buggar pga BETA än så länge)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thalo:

Samma metod som med Battlefield Heroes.

jag har förresten fått en betanyckel nu, någon annan som har haft samma tur som jag?

Kan skriva här lite senare vad jag tyckte om det (bortsett från buggar pga BETA än så länge)

jag fick inge betanyckel. kan jag få dig betanyckel ? *skojar*

Permalänk
Medlem

Fick betanycklar när jag jobba på DreamHack i år

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edberg24:

Fick betanycklar när jag jobba på DreamHack i år

fusk

Permalänk
Medlem

har med betanykel.
men avstår just nu då första intrycket är att det inte riktigt är redo att spelas...

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lofman:

har med betanykel.
men avstår just nu då första intrycket är att det inte riktigt är redo att spelas...

när tror ni att jag får min betanykel ?

Permalänk
Medlem

i sinnom tid
nä men, beror helt på när du skrev upp dig. Jag skrev upp mig samma dag som det annonserades ut.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lofman:

i sinnom tid
nä men, beror helt på när du skrev upp dig. Jag skrev upp mig samma dag som det annonserades ut.

jag skriv in mig för 3 dagar sen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

i sinnom tid

Dem hade ju en typ av BETA nyckel tävling på Facebook för någon vecka sedan där du skulle motivera dig till varför just du skulle få en nyckel. Jag hade ju även BETA testat Battlefield Heroes och skrev även det och då skickade dem mig en BETA-nyckel

Permalänk
Medlem

Jag fick mig en nyckel igår. Än så länge är det näst intill ospelbart, kommer nästan aldrig in på några servrar. De få gånger man gör det är det mycket lag. Grafiken är precis som BF2. Har inte så mycket hopp på det här spelet.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Fick just en nyckel, spelade ett par rundor och gillar det redan mer än BC2. Det är hemskt laggigt men tamigtusan att man dödar det man skjuter på iaf!

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

tyckte inte att det var laggigt däremot tycker jag det var lite fulare än bf2.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

har betan, har testat.

fulare än BF2, extremt ostabilt just nu (kommer antagligen fixas) OCH FÖRFAN dom fortsätter med heroes bullshittet där man måste göra 4 olika karaktärer för att byta klass. stört jobbigt och stört onödigt tbh...

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Hmm, värsta vad det spottas ut Battlefield spel, känns som det mest handlar om pengar och inte känslan BF3 med Frostbite motor det hade vatt nåt för mig!

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Skrivet av emildooooo:

har betan, har testat.

fulare än BF2, extremt ostabilt just nu (kommer antagligen fixas) OCH FÖRFAN dom fortsätter med heroes bullshittet där man måste göra 4 olika karaktärer för att byta klass. stört jobbigt och stört onödigt tbh...

håller med till fullo.

Sen så som andra nämnt, det e ju bara att lira bf2 istället, fler spelare och roligare... känns lite som dom gjort ett flashspel av bf2

Visa signatur

INTEL 6950X@ 4,2Ghz, GTX 1070Ti gigabyte SLI, 64GB DDR4, 1TB SSD, 1200w , 3x24" 5760x1080

Permalänk
Medlem

Det var väldigt ospelbart, tappade connection varannan sekund och var allmänt laggigt.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit