Erbjudanden på Steam

Permalänk
Inaktiv

Hej, tänkte köpa BFBC2 till min bror, han ska få det i julklapp tänkte jag :=) Hur gör jag? Köper jag som gåva får han det direkt... (tror jag?).

MVH Emil

Permalänk
Medlem

Är det många som köpt Sniper Elite? För vi hade ju kunnat samla ihop ett gäng annars och lira lite (har aldrig lirat det själv dock) men verkar kul om man är några stycken!

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Entusiast
Skrivet av anon124265:

Hej, tänkte köpa BFBC2 till min bror, han ska få det i julklapp tänkte jag :=) Hur gör jag? Köper jag som gåva får han det direkt... (tror jag?).

MVH Emil

Ja, om du köper det som en gåva så kan du inte sitta å vänta med att ge ut den tills Jul tyvvär utan den åker rakt in på hans konto.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MultiMan:

Som jag skrev innan, det bästa sniperspelet jag spelat. Både väldigt underhållande och välgjort. Så olika man kan tycka. Vad är det som är tråkigt? Att det är ett "riktigt" sniperspel och inget arcade-trams som nya Ghost Warrior eller vad eländet hette?

jag har aldrig spelat det, men den jag citerade sa att hur kan det inte vara värt 1€ när personen i fråga tycker det är tråkigt utan polare å voice chat. och då lär ju inte priset ändra på det. om jag säger att fan world of warcraft är det sämsta spelet nånsin och inte värt, och så kommer nån å säger, men dem har rea 1€ hur kan det inte vara värt? då lär ju inte jag ändra mig pga priset.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

MVH Emil

Köp det som gåva men ange att du vill ge den som gåva till dig själv, då kan du sen skicka spelet till någon annan när du känner för det. Om jag förstått det jag läst på internet rätt.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

bara för mig som det går långsamt att ladda ner?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

MVH Emil

Som sagt ovan köp det till dig själv, ange din mail adress när du köper det och skicka sedan vidare spelet via manage gift funktionen på steam.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MultiMan:

En av mina favoriter till grymt pris! Vilket klipp för de som inte hade någon del innan! Värt 9,24€ för att få det på ett och samma ställe även om jag hade det mesta innan. Slog till direkt. Verkar vara en riktigt bra rea. Här ska handlas!

Allvarligt? Är det gamla Sniper Elite är det det absolut bästa sniperspel jag lirat. Löljigt billigt i så fall.

Slog till på både Fear pack och Sniper Elite så nu hoppas jag att man kan lita på ditt omdöme men det kan man säkert

Blev även Deus Ex-pack.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem

Nya deals nu

Ska fundera lite över Resident Evil 5

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheDaemon:

Slog till på både Fear pack och Sniper Elite så nu hoppas jag att man kan lita på ditt omdöme men det kan man säkert

Blev även Deus Ex-pack.

Sniper Elite är skitgrymt i Multiplayer om man är ett par stycken, annars kan det ta evigheter innan något händer.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

Inte jättebra deals denna dagen

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

Köpte Burnout Paradise The Ultimate Box för 3,75 E

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrBoysen:

Inte jättebra deals denna dagen

Burnout Paradise? 37 kr.
The Witcher? 40 kr.
BioShock 2? 100 kr.
Lara Croft? 51 kr typ och har ju underhållande Coop.
Men of War? 75 kr och har underhållande Coop samt multiplayer.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

rekommenderar the witcher, 2an kommer ju snart ut så

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Aldrig testat det, men blev sugen. Liknar det Oblivion eller Dragon Age, eller vad är det för typ av RPG?

Nja, du gör typ allt själv i spelet, timar in för kombos med musen, ändrar fighting style: höga, låga slag, multiple opponents stance osv, specialkrafter på andra musknappen... annars som vanligt, levla upp genom en screen, snacka med pers, lösa stora och små uppdrag... du vet...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Nja, du gör typ allt själv i spelet, timar in för kombos med musen, ändrar fighting style: höga, låga slag, multiple opponents stance osv, specialkrafter på andra musknappen... annars som vanligt, levla upp genom en screen, snacka med pers, lösa stora och små uppdrag... du vet...

Striderna låter väldigt konsollaktiga isf? Då är det nog inget för mig. Å andra sidan är 4€ inte mycket pengar för många timmars potentiell underhållning. Hmm.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Striderna låter väldigt konsollaktiga isf? Då är det nog inget för mig. Å andra sidan är 4€ inte mycket pengar för många timmars potentiell underhållning. Hmm.

konsollaktigt vet jag inte, skulle nog inte gå att spela så bra med handkontroll :S
spelet är ju ganska gammalt nu så vet inte hur mycket man ska förvänta sig, dock om man gillar det så kommer ju tvåan snart som sagt... varnar dock att spelet kan vara något ostabilt på vissa system

Permalänk
Hedersmedlem

Jag lirar ju Oblivion fortfarande, så lite gammalt eller inte kvittar. Har ju spelat sedan sent 70-tal så jag är tämligen förlåtande så längre storyn och spelglädjen är på topp.:cool:

Edit: Det låter precis som i min smak:

Original fantasy world drawn from literature
Inspired by the writings of renowned Polish author Andrzej Sapkowski.
Featuring adult themes, less fairy-tale than typical fantasy, with mature social issues like racism, political intrigue and genocide.
It is a harsh world where nothing is black or white, right or wrong, often forcing players to choose between the lesser of two evils to advance.
Non-linear and captivating storyline
Full of turns, twists and ambiguous moral decisions which have real impact on the storyline.
All quests can be accomplished in several ways and the game has three different endings depending on the player's actions and choices throughout the adventure.
Visually stunning tactical action
Engage in complex yet intuitive real-time combat based on real medieval sword-fighting techniques.
Motion capture performed by medieval fighting experts at Frankfurt's renowned Metric Minds studio, resulting in 600 spectacular and authentic in-game combat animations.
Six combat styles, dozens of potions, complex alchemy system, modifiable weapons and powerful magic add tactical depth to the fluid real-time experience.

Blir nog ett sådant.:)

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inaktiv

The Witcher rekommenderas varmt.

Permalänk
Medlem

satan va deras servrar är sega då får bara ner i 700 kb/s. köpte the witcher idag. alltid kul att köpa julklappar till sig själv

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Slog till på Burnout Paradise

Permalänk
Medlem

Defence Grid är dock riktigt fint, köpte det förra året!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det blev Burnout och Puzzle Quest idag.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Hedersmedlem

Fick precis Valve Complete pack lite "random" av en polare i england, köpte Black Ops åt honom här när det släpptes

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Rekommenderar Defence Grid och lara craft (awesome co-op).
Puzzlequest också kanske, någon som vet om de är bra?

Permalänk
Hedersmedlem

Jaha, då laddar man hem "The Witcher" då. Får vi se om det är något att hänga i julgranen. Skulle det vara ett bra spel så förhandsbokar jag uppföljaren

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Inaktiv

*tråd rensad*

Två inlägg samt en citering till ett av dessa har tagits bort då dessa inte förde diskussionen i tråden framåt.

Permalänk
Hedersmedlem

The Witcher kan jag rekommendera! Ser verkligen fram emot uppföljaren. Det allra mest positivt är att The Witcher 2 än så länge är PC-exklusivt och kommer utan DRM, vilket nästan gör det värt att köpas oavsett om det är bra eller inte...

Permalänk
Medlem

Splinter cell: Conviction skulle jag vilja ha till ett bra pris, det är egentligen det enda jag kan komma på at jag vill ha. Såg det för 200kr i butik här i Ronneby där jag är just nu, men känns lite dyrt.

Köpte dock FEAR pack, för 100kr.

Vilken djävulsk price fuck det var på Bfbc2 dock, 250% mer för oss än de i USA. För 50kr eller vad det nu var det kostade där hade jag ju lätt kunnat skänka bort några ex.

Permalänk
Medlem

Blev the withcer idag, rekommenderas! Grymt underhållande och stundtals rått spel!

Hur många andra spel låter dig samla bilder på horor?

Nästan alla buggar osv är förresten lösta då de gjorde en gigantisk uppdatering för inte så länge sedan.

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)