Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Leeloo:

Folk kallar mig otacksam när jag säger att jag INTE vill ha någon julklapp.

Haha vad kul Är det så att du aktivt nekar presenter eller önskar du dig bara inte något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Haha vad kul Är det så att du aktivt nekar presenter eller önskar du dig bara inte något?

Både och. De har blivit varnade när jag har sagt att jag inte kommer att ta emot. Men ändå så är det endel som köper...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Årets glögg var inte god, inte god...
Smakade hostmedicin typ :S Hade hoppats på en god glögg till kalle anka, men icke. Fick nöja mig med svartvinbärssaft...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jävla skitväder.. först snöstorm i skåneland och nu isstorm i Moskva. Jättekul när jag skall bila till köpenhamn för att hämta min ryska kompis som kommer på besök

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Jävla skitväder.. först snöstorm i skåneland och nu isstorm i Moskva. Jättekul när jag skall bila till köpenhamn för att hämta min ryska kompis som kommer på besök

Kom runt 3dm snö inatt i Vemdalen. Kom över en dm till under dagen. Jag och far fick skotta i nästan en halvmeter snö för att kunna få fram bilen. Skottade ett bilbrett spår ca 15m. Jobbigt var det... Gissar att det kommit någon decimeter till nu ikväll då det snöade då vi for...
Kommit en decimeter här också tyckte jag mamma sa, får väl se hur mycket det är imorrn...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Sålde min laptop till min syster och nu går det inte att installera drivisarna till grafikkortet så det funkar inte, surt. Och Amd's support's hemsida är nere just nu :S

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

nästan en halvmeter snö .

Och jag som tyckte 10 cm var mycket

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Och jag som tyckte 10 cm var mycket

Jag hade runt en 65cm snö uppe på garage taket igår iaf.. nu är den borta. visseligen vägde den inget så men hade det börjat töa och regna så hade de blivit tungt och då vet de tusan om de inte är bättre att ta och skotta av lite nu och sen det som må kommer senare får ligga kvar. Lite dumt när man har platt tak där nämligen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

argh.. ingen julledighet. till jobbet strax.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Åhej, här är man uppe tidigt!
Bestämt mig för att knalla iväg till gymmet vid halv elva tiden. Sedan när man kommer hem så ska man skotta snö och ta in några lådor med ved.
Göra något för en gångs skull istället för att sova till tolv och sedan sitta framför datorn resten av dagen...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jag hade runt en 65cm snö uppe på garage taket igår iaf.. nu är den borta. visseligen vägde den inget så men hade det börjat töa och regna så hade de blivit tungt och då vet de tusan om de inte är bättre att ta och skotta av lite nu och sen det som må kommer senare får ligga kvar. Lite dumt när man har platt tak där nämligen.

På tal om att skotta så fick jag se ett berg vid vägkorset in på vår gata igår kväll :). Känns som om plogbilen dumpade allt på ett ställe bara :D.

Permalänk
Medlem

Blev magsjuk på juldagen, känner mig frisk idag och vill jobba vid 20:00 för jag behöver verkligen pengarna men eventuellt smittar jag fortfarande och då kanske jag sabbar någons nyår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Blev magsjuk på juldagen, känner mig frisk idag och vill jobba vid 20:00 för jag behöver verkligen pengarna men eventuellt smittar jag fortfarande och då kanske jag sabbar någons nyår

Har också problem med magen, var sängliggandes igår och idag orkade jag mig till Ica för att handla blåbärssoppa men det var knappt...hade fan ingen energi kvar när jag kom hem.

Permalänk

Fyfan, tvingade upp mig för en halvtimma sen. Har fortfarande inte vaknat riktigt. Allt till ingen nytta dessutom, för mamma drog hemifrån utan mig. Jag skulle ha kikat runt lite på mellandagsreorna ser ni, men kl 11.30 är tydligen alldeles för sent för Hitler.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Har också problem med magen, var sängliggandes igår och idag orkade jag mig till Ica för att handla blåbärssoppa men det var knappt...hade fan ingen energi kvar när jag kom hem.

Taskigt läge, jag fick morsan att köpa nyponsoppa och glass till mig Like a baby =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wishie:

Hon vet mycket väl vad det betyder och innebär. Jag skulle aldrig kunna släppa det utan raka besked på vad som försiggick i hennes huvud. Och jag skulle fan inte tolerera ett svar som "jag vet inte".

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Fyfan, tvingade upp mig för en halvtimma sen. Har fortfarande inte vaknat riktigt. Allt till ingen nytta dessutom, för mamma drog hemifrån utan mig. Jag skulle ha kikat runt lite på mellandagsreorna ser ni, men kl 11.30 är tydligen alldeles för sent för Hitler.

Jobbigt va, själv klev jag upp 09:30 för att käka frukost och knalla ner på gymmet

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte.90:

jo de är en speciell kännsla, men känns ändå bra att vi hade ett fint förhållande och gick ifrån varandra utan några hard feelings.

hehe lycka till med tågen, svårt att lita på dem såhär års =P

Ibland kan det vara bättre när man blir ovänner... mycket lättare att gå vidare då. Sen har det ju sina nackdelar också såklart.

Själv är jag mest frustrerad på mig själv vad gäller relationer just nu Har nån form av kk-förhållande som jag känner kan få mig helt på fall vad gäller känslor. Har gått in i det fullt medveten om att det är just ett kk-förhållande, men samtidigt verkar mina känslor inte fatta det. Kan ju bero på att vi är jävligt bra kompisar samtidigt, så tja... ingen asbra kombination tyvärr.

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jobbigt va, själv klev jag upp 09:30 för att käka frukost och knalla ner på gymmet

Mitt gymkort gick ut den 22a, gissa hur många gånger jag tränade under en månad? 4

Aja, enligt Hitler är att steka köttfärs inte att laga mat. Att hacka salladen däremot, DET är att laga mat. Eller var det för att det var min syster som gjorde det måntro?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem

Sitter här och försöker vinna jackpotten på bingoLive! via Svenska Spel. Det går inge vidare :(...

Man kan ju alltid hoppas :D.

EDIT: Efter ett tag i bingo-chatten så sa en spelare att hon låg 297k kr back sedan sista vinsten. Så jag tänkte WTF sluta spela. Men så visade det sig att denna person vunnit 23 Jackpotts!!! Då blev det ännu en WTF i tankarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Årets glögg var inte god, inte god...
Smakade hostmedicin typ :S Hade hoppats på en god glögg till kalle anka, men icke. Fick nöja mig med svartvinbärssaft...

Låter som att Du inte har smakat alkohol.
Om man har druckit varm svartvinbärssaft varje jul och sedan blir bjuden på riktig glögg kanske man tycker att det känns starkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grillmeister:

Låter som att Du inte har smakat alkohol.
Om man har druckit varm svartvinbärssaft varje jul och sedan blir bjuden på riktig glögg kanske man tycker att det känns starkt.

Jag vet hur alkohol smakar, men glöggen var ändå inte god

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Tror mitt avgasrör på bilen läcker tror det är katten som är sönder.. kom en hel del avgaser därifrån i morse och inget där bak ^^ plus att den låter lite udda nu ^^

Skulle bränna en skiva på år och dar.. tro fan inte att man nästan glömt bort hur man gör? blev självklart en felbränning och då gav jag upp ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Hon vet mycket väl vad det betyder och innebär. Jag skulle aldrig kunna släppa det utan raka besked på vad som försiggick i hennes huvud. Och jag skulle fan inte tolerera ett svar som "jag vet inte".

Hon är iaf förlåten. Har nu fått intrycket av att min gamla barndomskompis mycket väl visste att hon var upptagen men att han sket i det. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, förutom att han är ett svin...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wishie:

Hon är iaf förlåten. Har nu fått intrycket av att min gamla barndomskompis mycket väl visste att hon var upptagen men att han sket i det. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, förutom att han är ett svin...

Jag skulle i alla fall tacka honom om jag råkade ut för en liknande sak! Då skulle jag veta exakt vad min tjej "går för" och inte slösa en enda till sekund på henne. Jag vill inte ha en tjej som låter vem som helst börja tafsa och hålla på med henne utan att säga ifrån direkt. Men det är ju jag...

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tror mitt avgasrör på bilen läcker tror det är katten som är sönder.. kom en hel del avgaser därifrån i morse och inget där bak ^^ plus att den låter lite udda nu ^^

Skulle bränna en skiva på år och dar.. tro fan inte att man nästan glömt bort hur man gör? blev självklart en felbränning och då gav jag upp ^^

Mmm, förra vintern gick morsans avgasrör av vid katten. Det gick verkligen av helt och släpade i backen, vi band ett nylonrep runt bilen för att hålla upp katten från backen
Schyssta blickar fick man och det var ett riktigt awkward växelval som gällde för att inte bli döv

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Mmm, förra vintern gick morsans avgasrör av vid katten. Det gick verkligen av helt och släpade i backen, vi band ett nylonrep runt bilen för att hålla upp katten från backen
Schyssta blickar fick man och det var ett riktigt awkward växelval som gällde för att inte bli döv

Har man turbo så låter det inte så mycket du turbon tystnar en hel del. dock med en sugmotor så hörs det verkligen vad som pågår..

fast har inte brytt mig om att kolla vart det isf läcker. få göra det när det är ljust.

Farsan köpte fel avgasrör till sin för många år sedan. Fy fan vad den lät utan något all form av avgasrör. bara den lilla biten på 5m från garageuppfarten in i garaget lät som inåthelvete och då körde han bara på tomgång. nästan som man borde plocka av det i sommar och spela in

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vad sjutton är Tjernobylpop ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Tjernobyl child ?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

yrctMvIWpG0

Tjernobyl child ?

Ja,jag vet inte alls jag. Men det ser ju rätt så tragiskt ut det här.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10