Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Borde verkligen inte vara Social Network eftersom den inte släppts på dvd.

Oj då, mitt fel

Permalänk
Medlem

Inte adventureland heller va?

Permalänk
Skrivet av UnDead:

Inte adventureland heller va?

Din %€#"&%#&€&"% ! Trodde jag skulle få hålla den här längre för en gångs skull /sadface/

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Din %€#"&%#&€&"% ! Trodde jag skulle få hålla den här längre för en gångs skull /sadface/

Tvärkollade trailern och han hade en grå huvtröja i en scen. Endast tur alltså

Ny bild kommer inom kort

Poänglista:

140p - UnDead
99p - Frantic
69p - scienta
68p - gustenrocks
25p - Hammar
18p - magnusvmt
14p - Xerbee, -=Fullmoon=-
12p - Pipe
11p - turbi, ThePhotoHead
10p - Anthons
9p - sysse s, Zimonk, Tistatos, Genesis
8p - Volvo_Jonas
7p - ZaphoX
6p - fredlovebot, Hal0, Funnyvlad, mulleeng
5p - Sirk, Deespin,
4p - Svart_smurf, Kurrekula,
3p - Skuttokova, tcntad, Lasse.L, 4everapple1
2p - Agemman, jOnÄTÄn, Rba, Sandstorm, rankko, Cartoonhero, freddanb
1p - Ync, Granli, Dblood, Propan, devlaska, molvis, iXam, A Sandberg, Simonh94, fesen, funky_monkey

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Din %€#"&%#&€&"% ! Trodde jag skulle få hålla den här längre för en gångs skull /sadface/

Oh please woman, lägger upp första bilden på värsta kändisen

Permalänk
Medlem

Eftersom det ryker om snubben & kostymen ser dyr ut, gissar jag på "Djävulens Advokat".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Eftersom det ryker om snubben & kostymen ser dyr ut, gissar jag på "Djävulens Advokat".

Starkt jobbat

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnDead:

Starkt jobbat

Wtf?!? Var tvungen att googla upp en trailer innan jag trodde dig. Snorflyt.

Nästa rulle då:

Poänglista:

140p - UnDead
99p - Frantic
69p - scienta
68p - gustenrocks
26p - Hammar
18p - magnusvmt
14p - Xerbee, -=Fullmoon=-
12p - Pipe
11p - turbi, ThePhotoHead
10p - Anthons
9p - sysse s, Zimonk, Tistatos, Genesis
8p - Volvo_Jonas
7p - ZaphoX
6p - fredlovebot, Hal0, Funnyvlad, mulleeng
5p - Sirk, Deespin,
4p - Svart_smurf, Kurrekula,
3p - Skuttokova, tcntad, Lasse.L, 4everapple1
2p - Agemman, jOnÄTÄn, Rba, Sandstorm, rankko, Cartoonhero, freddanb
1p - Ync, Granli, Dblood, Propan, devlaska, molvis, iXam, A Sandberg, Simonh94, fesen, funky_monkey

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Stämmer bra det

Menar du att det är den filmen eller att det stämmer bra att det inte är den filmen eftersom reglerna säger "dvd release", inget nyare än det.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Skrivet av Frantic:

Menar du att det är den filmen eller att det stämmer bra att det inte är den filmen eftersom reglerna säger "dvd release", inget nyare än det.

Mohahaha, nej men att dvdreleasesaken var rätt

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Menar du att det är den filmen eller att det stämmer bra att det inte är den filmen eftersom reglerna säger "dvd release", inget nyare än det.

Läs hela inlägget uppifrån & ner, han säger "nope" när fotoskallen först gissade på den.
"Inte släppt" (och fel) är således det som stämmer.

Edit/ Äsch. /Edit.

Edit2/ Ingen gissning på senaste inslaget i kvällens hand-tema? /Edit.

Edit3/ Äh .. jag postar ett par tassar till nu .. först till kvarn. /Edit.

Permalänk
Medlem

Sorry, var på fel sida och tittade bara till tråden tvärt under en paus i en kass Resident Evil - After Life

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Sorry, var på fel sida och tittade bara till tråden tvärt under en paus i en kass Resident Evil - After Life

"kass" börjar inte ens beskriva den filmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Sorry, var på fel sida och tittade bara till tråden tvärt under en paus i en kass Resident Evil - After Life

Så illa var det ju inte .. inte RD-serien iaf, tyvärr. Kom igen nu, du ligger efter.

Offtopic@MQveteranerna:
Hur ofta byter ni MQ & hur länge kör ni dom? Blir det någon 2011-MQ5 nu i början av året, kanske?
Varför jag frågar är mest för att jag ser att MQ4 är ett ~halvår gammalt & börjar se vunnet ut ..

Jag kan tänka mig att donera någon liten vinst, typ någon DVD-box till vinnare av MQ5-2011-00/06.
(Ett halvår verkar ju vara rätt lagom att köra innan det kanske är dags att byta, eller hur gör ni?)

Edit/ Hahahaa .. du gissade inte ens, utan då sitter & kollar på "Afterlife"? Jaja .. Beklagar missförståndet. /Edit.

Permalänk
Medlem

Nu närmar sig tre timmar på min lilla film .. nu postar jag tamejfan en fot,
det brukar sätta fart på folket i den här tråden. Ny blid uppe på minuten.

Permalänk
Medlem

Haha, ja inte gissade jag på After Life

Såg sedan en bra dokumentär "A Fighting Chance".

Hmm denna film ser ut att vara gammal, men undrar om jag inte känner igen ringen där...

Hmmm...

Kan gissa på: The Adventures of Ford Fairlane men den känns samtidigt för ny.

EDIT: Ja en ny MQ start 1/1 låter helt ok för mig.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

The Adventures of Ford Fairlane.

Nepp, samt att filmen jag söker är tolv år nyare än "Ford Fairlane".

Skrivet av Frantic:

EDIT: Ja en ny MQ start 1/1 låter helt ok för mig.

Vad roligt. Jag "började här" bara 17e september så er veteraners åsikter om detta är väldigt välkomna.
Undrar om UnDead med typ fyrtio poängs ledning är lika entusiastisk till nytt race?

Permalänk
Medlem

Shit så ny alltså. Då får jag sova på saken,

Är själv en periodare på MQ känner jag eftersom jag är borta ibland men brukar kunna vara mer aktiv under April - September.

Tycker alla ska bomba stormrider´s mailkonto och säga åt han att vara med också.

Då kan det bli en bra tillställning i toppen

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

the tournament?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

the tournament?

Nix, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Undrar om UnDead med typ fyrtio poängs ledning är lika entusiastisk till nytt race?

Jag har tyvärr tänkt passa på nästa MQ men jag tycker absolut det borde startas upp en ny den 1/1 eller kanske rent av tidigare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

Nix, tyvärr.

Kanske dags att ladda upp ny bild? 14h sen senaste.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Kanske dags att ladda upp ny bild? 14h sen senaste.

Done.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

4 relativt omöjliga bilder i rad? Så länge man faktiskt inte sett filmen är det alltså omöjligt att komma på vilken det är. För att förhindra sirap så kanske man bör göra bilderna lättare vartefter.

Jag hoppas någon som sett filmen kan ta den snart iaf.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

4 relativt omöjliga bilder i rad? Så länge man faktiskt inte sett filmen är det alltså omöjligt att komma på vilken det är. För att förhindra sirap så kanske man bör göra bilderna lättare vartefter.

Jag hoppas någon som sett filmen kan ta den snart iaf.

Point taken, även om jag känner igen de där bootsen alla dar i veckan. Ny bild uppe.

Permalänk
Medlem

Dålig gissning på Spun.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnDead:

Dålig gissning på Spun.

Den gissningen ger dig en poäng i alla fall.

Permalänk
Medlem

Sweet

Poänglista:

141p - UnDead
99p - Frantic
69p - scienta
68p - gustenrocks
26p - Hammar
18p - magnusvmt
14p - Xerbee, -=Fullmoon=-
12p - Pipe
11p - turbi, ThePhotoHead
10p - Anthons
9p - sysse s, Zimonk, Tistatos, Genesis
8p - Volvo_Jonas
7p - ZaphoX
6p - fredlovebot, Hal0, Funnyvlad, mulleeng
5p - Sirk, Deespin,
4p - Svart_smurf, Kurrekula,
3p - Skuttokova, tcntad, Lasse.L, 4everapple1
2p - Agemman, jOnÄTÄn, Rba, Sandstorm, rankko, Cartoonhero, freddanb
1p - Ync, Granli, Dblood, Propan, devlaska, molvis, iXam, A Sandberg, Simonh94, fesen, funky_monkey

Permalänk

My Bloody Valentine kanske?

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

My Bloody Valentine kanske?

Japp