Störningar när man pratar i mobilen

Permalänk
Medlem

Störningar när man pratar i mobilen

tjaa!!

När jag pratar i telefon så hör jag störningar, så som det låter då man får ett sms elr nån ringer då man sitter vid en högtalare elr liknande , den jag pratar med hör oxå det ..

nån som vet vad de kan vara för fel ?

har precis fått en ny efter som den andra ja hade sluta reagera på skärmen..
vill värkligen inte vänta i 1månad till

mvh

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD

Permalänk
Vila i frid

Felet är att du inte berättar vilken fabrikat och modell av mobiltelefon du har problem med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Felet är att du inte berättar vilken fabrikat och modell av mobiltelefon du har problem med.

oj glömde totalt bort det , det är en iphone 4 32gb

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD

Permalänk
Medlem

ojoj nu kommer det flera som kommer säga "tur att man inte har ifjantfån" eller något liknande.... och jag klagar inte jag har också en iphone 4

Visa signatur

Silverstone TJ07-B-W. I7 980x "Gulftown" @ 4.2. GTX 580 SLI Msi Big Bang Xpower 720 mm vatten med T-balancer Big NG.
SSD Corsair 64GB P3 Raid0

Permalänk
Medlem

Vad för operatör du kör kan även vara bra information.

Kan ju ta upp ett exempel som jag och flickvännen hade. Vi körde båda i början och ljduet var bra. Dock var inte priset det så vi bytte till Comviq. Efter bytet började en massa missljdu uppstå på linjen, oavsett var vi befann oss och hur täckningen var. På grund av missljuden (tjejen är hörselskadad och beroende av bra ljud) bytte vi tillbaka till Telia varpå missljuden försvann. Kan tillägga att samma mobiltelefoner användes under båda bytena.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

jag har halebop vänner med surf plus, men jag hade ju en iphone4 som skärmen sluta reagera på så jag lämna in den då fick jag den jag har nu, men den förra jag hade funka hur bra som hellst inge sånna störande ljud elr nå, den man pratar med hör det väldigt högt och hör inte när jag pratar

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD