SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Spelet stängs ner utan nån popup

hej, bfbc2 stängs av mystiskt hela tiden utan att jag får nåt meddelande, min dator klarar av de så inga problem, har haft problem med blåskärm o sånt, tror ni det kan va fel på processorn? fick ett meddelande en gång att datorn presterar dåligt eller nåt o om ja vill byta tema, efter att bfbc2 hade stängs av, lite konstigt eftersom min dator e så pass stark

Visa signatur

[Fractal Design R3 Black ][ AMD Phenom II x4 965BE (Coolermaster Hyper 212 plus) ][ Asus M4N98TD EVO ][ Nvidia Gigabyte GTX460 OC version ][ 4gb Corsair RAM ][ Corsair VX 550w ][ Razer naga mus ][ Razer BlackWidow mechanical keyboard][ Corsair HS1 Headset ][ Steelseries QcK Worgen edition musmatta ][ LG TFT 22" WIDESCREEN W2261VP-PF]

Permalänk
Hedersmedlem

Har du testat stabiliteten på burken med typ memtest86+ och/eller OCCT, Kombuster/furmark?
Överklockat något?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jalle64:

Har du testat stabiliteten på burken med typ memtest86+ och/eller OCCT, Kombuster/furmark?
Överklockat något?

Överklockat: Nej
Prövat memtest85: Ja, resten nej << visade inget resultat.
Kört prime95, efter 30sec slutade de o stog FATAL error hardware error detected elr nåt. SKickar tbax skiten.

Visa signatur

[Fractal Design R3 Black ][ AMD Phenom II x4 965BE (Coolermaster Hyper 212 plus) ][ Asus M4N98TD EVO ][ Nvidia Gigabyte GTX460 OC version ][ 4gb Corsair RAM ][ Corsair VX 550w ][ Razer naga mus ][ Razer BlackWidow mechanical keyboard][ Corsair HS1 Headset ][ Steelseries QcK Worgen edition musmatta ][ LG TFT 22" WIDESCREEN W2261VP-PF]