Musmatta till MS explorer 3.0

Permalänk
Medlem

Musmatta till MS explorer 3.0

Har lite funderingar om det kan bli bättre med en musmatta typ everglide eller liknande till min optiska, har sett att det inte funkar så bra till vissa!
så alla tips mottages tacksamt!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk
Medlem

Slå två flugor i en smäll, köp ny matta till råttan & stöd ditt favoritforum.
Spana in denna!

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

hehe, jo den har jag sett och den skulle jag mycket väl kunna tänka mig att investera i, men saken är ju den att funkar min råtta bra till den mattan?
har ju hört att det kan bli problem för råttorna att hänga med på underlaget på vissa såna här typer av musmattor, så det är det jag vill ha svar på?

Visa signatur

Permalänk

En fUnc! Underbar matta.

www.func.net

Permalänk

IKEA musmatta 5kr =)..funkar bra, har haft min i typ...1½år nu

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Avstängd

Jag har kört everglide och explorer 3.0, fungerar exemplariskt.

Visa signatur

[size="1"] | Asus P4S533 | Intel P4 2.26 @ 2.6 Ghz | 512 Samsung PC 2700 | Gf4 ti4200 64 mb 310/605 | 80 gb IBM 120 GXP | Hercules Fortissimo III 7.1 | Dubbla skärmar; Sony 19" G400 & Samsung 17" 757NF | Chieftech dragon svart | Adsl |Win xp pro | 3DMARK: 13300+ poäng |[/size]

Permalänk

ICEMAT! utan tvekan! har haft min explorer 3.0 med vanliga icemat snart i 1 år (tror jag) men det funkar skit bra!

tom den vanliga icemat funkar med explorer 3.0 !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jamen äntligen några som fattar vinken av vad jag skrev!
nu vet jag att det fungerar iallafall! tacka å bockar så mycket!

jag hade en ikea förut, en rund å grå en! men man halka ju av den hela tiden eftersom den var så liten!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag kör en swec och en ms explorer. funkar perfa

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk

Jag kör skrivbord i furu... funkar kalas! Märker ingen skillnad om jag använder en "bra" musmatta ens.

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

Slå till på en Func och några padsurfers så blire glid i stugan

Visa signatur

XP2200+ | 512ddr | Ti4600 | 959NF | MX 310 | func surface

What did the dick say to the condom? - Cover me, I'm going in!

Permalänk
Medlem

det enda negativa med everglide är att din mus är oanvändbar efter 1 månad, eftersom mattan har slipat ner de fina glidkuddarna undertill...

Permalänk
Medlem

jo nu är det ju så att jag har en skrivbordsskiva i nåt liknande material, och det börjar ju bli lite repigt å så + att de små kuddarna under börjar bli lite slitna!
men när man ser att man sliter ner musen fortare med en musmatta då vet jag varken ut eller in längre?!:p

jaja, då kanske jag struntar i en matta då...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Puta
jo nu är det ju så att jag har en skrivbordsskiva i nåt liknande material, och det börjar ju bli lite repigt å så + att de små kuddarna under börjar bli lite slitna!
men när man ser att man sliter ner musen fortare med en musmatta då vet jag varken ut eller in längre?!:p

jaja, då kanske jag struntar i en matta då...

Inte strunta, men köp en med jämnare underlag. Jag fattar inte hur de som gjort evergliten har tänkt! Det är som ett jävla sandpapper... kör med en tyg-dell-matta nu, funkar perfa!

Permalänk
Medlem

musmatta

Köp en steelpad... Det e lugnt den skönaste musmattan,ja har haft både func o icemat, o ja har provat ratpad o everglide giganta men steelpad e fanimej den skönaste... En nackdel e det a den äter upp glidytorna så du får köpa lite mouse skatez från tex gtek eller liknande

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Hedersmedlem

IceMat...

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

steelpad

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Medlem

köp någon typ av gibgliders oxå. annars slits mattan ner på nolltid. har haft egna erfarenheter av det. iaf om du köper en av plast.

Visa signatur

Jag är Greven!

Permalänk
Medlem

Inte giganta. Den är bra i en vecka, sen har den käkat skatez till midag.

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Medlem

Köp en standard musmatta på www.kjell.com för 19:-...

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

Funkar en Logitech Ifeel mouse på en everglide giganta razer eller en Ratpad ??

Permalänk
Medlem

Köp inte everglide, den äter upp din mus!
Jag kör på skrivbordet nu och det funkar bra. Fast ska nog införskaffa mig en func eller steelpad när jag har cash. Mouseskatez e braaa ååå haaa..!

Permalänk
Medlem

Min polare köpte en musmatta typ nån dyr... everglide eller nått sånt. Hela mussen skaka när man drog fram den. hur kass som helst. Jag tycker du ska köpa en vanlig musmatta.. typ dell hur bra som helst. Kör själv med en musmatta från en 286:a funkar skitbra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ja vad säger man, nu har jag hört både ris å ros så jag tror helt enkelt att jag ska passa på att gå in till min lokala handlare å testa lite helt enkelt, för det ska tydligen ha kommit in en sändning med lite gott och blandat. det blir nog bäst!

men tack som fan för alla åsikter å tips på vägen!;)

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

du ska ha en fUnc ffs!!! jag har en intelli 3.0 o en fUnc o de funkar hur bra som helst

Visa signatur

[-> BBB VDSL <-]

Permalänk
Medlem

Du ska ha cred för ditt snabba svar där RemiX!
Och saken är den att jag investerade i en Func i somras nån gång till min mx700, funkar klockrent tom utan glides.
Förra kombon åt rätt mycket glides, explorer 3.0 och en speedpad, jaja men nu är det slut med det.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
låt gamla trådar dö i frid tack

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor