Permalänk
Medlem

Hoppas på 13 års gräns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Hoppas på 13 års gräns.

vissa undantag kan man ju göra.
Fast det vill ju säga om du inte är en fjortis...
Skämt åsido

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

vissa undantag kan man ju göra.
Fast det vill ju säga om du inte är en fjortis...
Skämt åsido

Nä,inte är jag fjortis. Jag spelar Bad Company 2 och är bra teamplayer.

Permalänk
Medlem

Vad roligt jag skulle gärna villa vara med är 15 år.

Steam: D4NN3N

Visa signatur

Lian Li A3 | AMD Ryzen 7 9800X3D -> Lian Li Galahad II 240 | Palit GTX 1080TI Jetstream | G.skill Neo Z5 32GB 6000MT CL30 | Gigabyte B650M A ELITE AX ICE| Evga G3 750W | Acer x34p |

Permalänk
Medlem

Wooh låter nice
Kommer alla att få joina?

Permalänk
Medlem

Vad roligt, Jag vill väldigt gärna vara med är 15 år

Steam: crippe95

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem

Hallå, är det en black obs clan?

Så viss jag vet så är spelet rankat för 18åringar enligt PGEI. Så jag tycker att för att klanen ska hålla den seriösitet som Swec står för så tycker jag vi ska köra på den åldern!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Så viss jag vet så är spelet rankat för 18åringar enligt PGEI. Så jag tycker att för att klanen ska hålla den seriösitet som Swec står för så tycker jag vi ska köra på den åldern!

Jag trodde den här clanen var multigame.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Jag trodde den här clanen var multigame.

Har du läst första posten?

Skrivet av phroggyy:

Ja, som rubriken lyder: ska vi ha en SweC clan på Black Ops, minst 10 pers så kör vi, så kan man gärna adda varandra i friends också. En senare fråga kan bli om vi ska ha en egen server, men nu lyder endast frågan: ska vi ha en SweC clan (sätt SweC i clan tag), ja eller nej? Omröstningen stänger om en vecka och om det är mer än 30% nej läggs iden ner, annars kommer vidare research göras

Permalänk

Låter grymt, jag är på Är 22 år.

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Kör just nu ifall någon vill joina. Steam FLowha1337

Permalänk
Medlem

man blir väll tvungen till detta då -.- Känner pressen på mina redan tunga axlar

steamid: Zaakie
Ålder : gammal och grå 21 snart 22

Visa signatur

[I9 13900k] [ASUS ROG MAXIMUS Z690 HERO][ASUS TUF 4090][Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 5600MHz 32GB] [Intel SSD][Sennheiser HD700]

Permalänk
Medlem

Finns det ngn som har ngt vent rum sålänge eller något?

Har ett föresten: Ventrilo 2.1.4 ventserver.dyndns.org port 1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Har du läst första posten?

har du läst alla poster? har skrivit senare att det blir multi

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem
Skrivet av phroggyy:

har du läst alla poster? har skrivit senare att det blir multi

Kollade efter att du som ts skulle ha skrivit det, kollade igenom relativt noga men måste missat det i så fall. Ursäkta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Jag vill ju själv få vara med

Visa signatur

Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pewtah:

Lite flexibla kan vi allt vara. Har spelat i hela mitt liv, är 16 år. Tror jag klarar av det.
Dessutom är väl 18-års gränsen inte någon regel, utan endast en rekommendation?

(Rätta mig om jag har fel)

Permalänk

Vore ju schysst med någon slags hierarki. Ta fram de 10 bästa eller nåt och låt de lira lite mer seriösa matcher och sånt. Tycker att åldersgränsen bör ligga på 17 - 18 år.

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Son of Qwerty:

Vore ju schysst med någon slags hierarki. Ta fram de 10 bästa eller nåt och låt de lira lite mer seriösa matcher och sånt. Tycker att åldersgränsen bör ligga på 17 - 18 år.

Tycker åldersgränsen ska vara baserat på erfarenhet och skillz.
Edit: Adda mig ingame: Pucko97 (bad company 2)

Permalänk
Medlem

skulle vara kul detta

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Adda mig på steam alla som är intresserade så styr vi! "Callemarosfalvi"

Permalänk
Medlem

Tycker att ni borde vänta tills promod kommer ut:)

Permalänk
Medlem

skulle säga att vi är flexibla med ålder och den ska nmer vara på skill. t ex att de som blir admins kör 3 games med den som vill gå med och om den hamnar i top 5 2/3 gånger så är han med (gäller vid CoD 9v9)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

xbox ps3 eller pc?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Vad kul, Skulle gärna vad med på både dator och Ps3

Visa signatur

Man kan göra allt en gång.

Permalänk

Jag är lätt på, skicka pm om ni vill adda mig på steam!

Permalänk
Medlem

Vem är det som är SweC.Erixon som brukar spela CSS på swedisholdtimers undrar Kadet

Visa signatur

“When a clown moves into a palace he doesn’t become a king, instead the palace becomes a circus.”

Permalänk
Medlem

Vilka här spelar Bad company 2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Vilka här spelar Bad company 2?

I do.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av phroggyy:

skulle säga att vi är flexibla med ålder och den ska nmer vara på skill. t ex att de som blir admins kör 3 games med den som vill gå med och om den hamnar i top 5 2/3 gånger så är han med (gäller vid CoD 9v9)

Ett tips bara... När ni ska ta in spelare, testa inte någon genom att spela public.
Att testa någon under en match är nästan ett måste för att se spelarens nivå, public säger nästan ingenting

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620