Permalänk
Medlem

vad kan min dator vara värd?

tja funderar på att sälja min dator och skaffa en iphone men vill veta vad den kan vara värd

specs:
mobo: asus crosshair III
cpu: amd phenom II 965 x4
gpu:ati radeon hd 5830 cf
chassi: antec 300
nätagg: corsair tx 750hdd: 250gb random hårddisk
minne:4gb
övrigt: h50 kylare

tror de va allt:)
Mvh Lucas

(visste inte vart ja skulle lägga tråden så ja la den här)

Permalänk
Medlem

skulle väl gissa på 3-4k beroende på var du säljer. 4 om du säljer på blocket och skriver att det är en Awesome dator...

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Inaktiv

Skriv 4500 på blocket, sen billigare vid snabb affär
- spel dator som klarar det mesta, med den har crossfire i grafikkorten (en svensson fattar 0) 4 kärnig processor osv. Gör som elgiganten och sälj ut allt som om det vore 1337 grejor, hur mer du skriver desto fler lär ju vilja köpa den

Permalänk
Medlem

skriv att det är asus värsta moderkort och skriv ditt inköpspris;)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

skulle väl gissa på 3-4k beroende på var du säljer. 4 om du säljer på blocket och skriver att det är en Awesome dator...

ok men om jag installerar win 7 på den först då?

Skrivet av anon157700:

Skriv 4500 på blocket, sen billigare vid snabb affär
- spel dator som klarar det mesta, med den har crossfire i grafikkorten (en svensson fattar 0) 4 kärnig processor osv. Gör som elgiganten och sälj ut allt som om det vore 1337 grejor, hur mer du skriver desto fler lär ju vilja köpa den

aa så kan man ju göra

Skrivet av upl8447:

skriv att det är asus värsta moderkort och skriv ditt inköpspris;)

haha aa ja tror jag köpte den för 4.5k eller 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas95:

ok men om jag installerar win 7 på den först då?

aa så kan man ju göra

haha aa ja tror jag köpte den för 4.5k eller 5k

om delarna är så billiga så skulle jag säga att du kanske får 2k

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Äh, runt 5 k ska inte vara några problem, testa först att slänga ut den för det priset sedan ifall du inte får den såld så kan du sänka lite.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

om delarna är så billiga så skulle jag säga att du kanske får 2k

jag köpte den begagnad

Skrivet av Hotfuzz08:

Äh, runt 5 k ska inte vara några problem, testa först att slänga ut den för det priset sedan ifall du inte får den såld så kan du sänka lite.

aa men ska troligtvis byta den mot en iphone 4