Permalänk

Bildtävling!

Tjenare Sweclockers! Jag har tagit ett kort på min syster och den blev vald till en tävling.
Vore galet sjyst om ni slängde iväg en röst på följande länkBORT
Klicka på gilla and it's done! :]

Peace

P.

Permalänk
Medlem

Tyvärr är jag i regel redigt trött på tävlingar där den som har "flest kompisar" vinner och inte bäst bidrag. Över lag var det ganska låg kvalité på de flesta andra bidragen men till exempel bidrag 9 tyckte jag var betydligt mer intressant än din bild och den har fått 7 "gillningar" och din 56st..

Edit: Såg nu att du endast skrivit ett inlägg på sweclockers, och det inlägget för att få tag i en splitter ny iPad 2...

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Ryden:

Tyvärr är jag i regel redigt trött på tävlingar där den som har "flest kompisar" vinner och inte bäst bidrag. Över lag var det ganska låg kvalité på de flesta andra bidragen men till exempel bidrag 9 tyckte jag var betydligt mer intressant än din bild och den har fått 7 "gillningar" och din 56st..

Edit: Såg nu att du endast skrivit ett inlägg på sweclockers, och det inlägget för att få tag i en splitter ny iPad 2...

Tjenare, Man fick tyvärr bara ta med en mobilkamera... Och jag har vart medlem ett tag här på swe.. Deltagit i photoshop tävlingar osv
Och detta är mitt nya konto på swe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipvikstrom:

Tjenare, Man fick tyvärr bara ta med en mobilkamera... Och jag har vart medlem ett tag här på swe.. Deltagit i photoshop tävlingar osv
Och detta är mitt nya konto på swe.

Det är fullt möjligt att få väldigt intressanta bilder med mobilkameror.
Om jag skulle vilja besudla min facebook med denna tävling skulle det bli för "Bidrag 9".

Permalänk
Medlem

du skulle lagt upp en länk med alla bidrag. som sagt dåligt med en tävling där den som har flest vänner vinner!

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Röstfiske är inte tillåtet.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.