Permalänk

NZXT H2 WHITE

Dags för en picture update!

Rigg:

NZXT H2 White
Asus P7P55E-PRO
Intel Core I5 760 @ 4.1 Ghz
Corsair Force 3 120GB
Samsung Spinpoint 1TB
Antec Kuhler 620 (2x Noctua PnP)
8 GB Corsair XMS
MSI GTX 560 Twin Frozr (2gb SLI)

**UPDATE**
Lånade en polares systemkamera + lite ny kabeldragning och ny hårddisk + Grafikkort!

NZXT H2 WHITE

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få några helhets bilder?

Permalänk

Ingen lust att sälja chassit för en billig peng?:D

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Skrivet av Extol:

Skulle man kunna få några helhets bilder?

Absolut väntar dock på en ny 140säng och en systemkamera sen kommer lite riktiga piccs!

Skrivet av 1337manne:

Ingen lust att sälja chassit för en billig peng?:D

menar du Corsairen?

Permalänk
Hedersmedlem

Helt hundra på att du flashat om ditt 5950 till ett 5970?

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Helt hundra på att du flashat om ditt 5950 till ett 5970?

wuups! i failed! thanks!

Permalänk
Medlem

Vad ska du har för ditt gamla chassi?

Överlag härligt album (Ett plus i kanten med vita SteelSeries Siberia V1 och General Original som en annan också kör med).
¨:)

Permalänk

hur mycket ska du ha för corsair 600t:et?

Permalänk
Skrivet av Dougielol:

Absolut väntar dock på en ny 140säng och en systemkamera sen kommer lite riktiga piccs!

menar du Corsairen?

japp:D

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

Permalänk
Medlem

Skaffa en bättre kamera och du kommer få mycket högre betyg

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Skrivet av TemplaN:

Vad ska du har för ditt gamla chassi?

hm jadu vettefan står bara å samlar Damm ändå så

Överlag härligt album (Ett plus i kanten med vita SteelSeries Siberia V1 och General Original som en annan också kör med).
¨:)[/QUOTE]
V1an är riktigt smutt! och General orginal är ju given

Skrivet av lp0l:

Skaffa en bättre kamera och du kommer få mycket högre betyg

Jodå det kommer kommer nog en update senare när jag både städat, fått ny säng och min systemkamera

Permalänk
Skrivet av Dougielol:

hm jadu vettefan står bara å samlar Damm ändå så

¨:)

Jodå det kommer kommer nog en update senare när jag både städat, fått ny säng och min systemkamera :)[/QUOTE]

Hur mycket kan du tänka dig att sälja det för?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av 1337manne:

Jodå det kommer kommer nog en update senare när jag både städat, fått ny säng och min systemkamera

Hur mycket kan du tänka dig att sälja det för?[/QUOTE]
vettefan, avhämtning i stockholm och 300? i dunno

Permalänk
Skrivet av Dougielol:

Hur mycket kan du tänka dig att sälja det för?

vettefan, avhämtning i stockholm och 300? i dunno[/QUOTE]

Bor i Örebro så det blir lite väl långt att åka, men skicka går ju om frakten inte blir allt för dyr.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Fan Boxxee verkar riktigt nice - men går det ändra skins så det ser ut som XBMC mer? Gillar inte alla stream skitsaker den verkar ha..

Permalänk

Riktigt soft place. 5p för Rusko.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk

Ser nice ut.

Boxee är en grym liten maskin.

Visa signatur

Server|2st Xeon E5620 2.4Ghz|Intel S5520HCR|48GB DDR3|150GBx2 RAID1 WD VelociRaptor | 18TB RAID6 |9280-24ie
Laptop
Lenovo T430, i7-3520 | 16GB RAM | 2x 512GB SSD | Nvidia 5400M
MacBook Air - Mid 2013

Permalänk

Thanks dudes! Hm om det går att ändra skins på boxeen, bra fråga.. Inte testat har den bara för att streama från Nasen / hämta undertexter åt mig. Tycker dock den har trevligt gränssnitt iochmed nya uppdaten.

Permalänk
Medlem

Vad använder du för program för att se låten på skrivbordet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeppe95:

Undrar samma sak!

Permalänk
Skrivet av Jeppe95:

Skrivet av kempes:

Undrar samma sak!

Rätt hundra på att det finns med i rainmeter temat som han använder. Många themes som har det.

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Skrivet av Jeppe95:

Skrivet av kempes:

Undrar samma sak!

Skrivet av tyrenberg:

Rätt hundra på att det finns med i rainmeter temat som han använder. Många themes som har det.

Korrekt, Kör rainmeter och temat heter la Circles eller något liknande, kommer ihåg att jag drog ner det från Deviantart iallafall (kan inte checka nu då jag ligger i min episka fåtölj med min Mac

Permalänk
Avstängd

2p på grund av att jag nästan kräktes när jag såg snusdosan.

Permalänk
Medlem

4p, mest beroende på Rusko och skrivbordet i övrigt

Permalänk

5p för DIF

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk

Kan säga att den heter 10 Foot HUD, väldigt trevlig klocka på den tycker jag också.

Länk till den kommer här : http://djclotz.deviantart.com/art/10-Foot-Spotify-2-0-157211311

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Skrivet av lordnotan:

Kan säga att den heter 10 Foot HUD, väldigt trevlig klocka på den tycker jag också.

Länk till den kommer här : http://djclotz.deviantart.com/art/10-Foot-Spotify-2-0-157211311

Tack så mycket mr notanen

Permalänk
Avstängd

Jaha, ska vi klaga lite då, skit fula bilder! Allihopa sneda o gryniga. Du har slösar flera 1000 på noctua du borde köpa billigare fläktar och lägga en peng på en kamera. Varför har du tagit bilder på massa skit, som snus och läsk och sibera som ändå suger
Jag vet att du tagit bilderna med iphone som har dålig kamera som vi ser, men som du själv skriver tog du dom i dåligt ljus... Jaha du kunde väl gjort om då med alla lampor på och gardinerna uppe din latmask...

Min din dator verkar vara nice iaf

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av joshoa:

Jaha, ska vi klaga lite då, skit fula bilder! Allihopa sneda o gryniga. Du har slösar flera 1000 på noctua du borde köpa billigare fläktar och lägga en peng på en kamera. Varför har du tagit bilder på massa skit, som snus och läsk och sibera som ändå suger
Jag vet att du tagit bilderna med iphone som har dålig kamera som vi ser, men som du själv skriver tog du dom i dåligt ljus... Jaha du kunde väl gjort om då med alla lampor på och gardinerna uppe din latmask...

Min din dator verkar vara nice iaf

Hitta en gammal digitalkamera, och ja det var lite onödiga bilder. men ingen tvingar dig att kika på dem
och jag behöver alla dem fläktar jag har för att få maximalt luftflöde för mina överklockningar.
Tackar dock för feedbacken

Permalänk
Medlem

Syns att du gillar dubstep