Permalänk
Medlem

Problem med SteelSeries Xai

Hej

Köpte en SteelSeries Xai, och fick den idag. Kom hem och skulle spela lite och testa den men när jag pluggade in musen i datorn så började den lysa och så som den ska och LCD skärmen funkade men det den inte gjorde var att installera drivrutinerna och det går verken att röra på muspekaren eller använda några av knapparna men man kan ändå använda LCDen till att välja profil och sånt.

Sedan testade jag att sätta in den i min bärbara dator och då funkade den direkt som den ska, har ett Asus Crosshair IV Formula har läst på deras hemsida att dom har problem med vissa moderkort men mitt fanns inte med så ni kanske vet något som kan hjälpa mig

Tack på förhand

Visa signatur

1055T @ 4Ghz | MSI GTX 580 Lightning | Asus Crosshair IV Formula | Corsair Vengeance 8GB | Corsair H100 | Cougar S700 | A-Data 120GB SSD | Corsair Obsidian 800D

MacBook Pro 13,3" (2011)

Permalänk

Kopplat in i andra usb-portar på datorn? Om du har det, kolla dina energisparinställningar för USB-enheter eller kolla i enhetshanteraren ifall det står något fel på enheten där och posta det här.

Permalänk
Medlem

Gott fick den att funka var tvungen att avinstallera den från systemet på något vänster tittade man i Enhets hanteraren så stog det att det inte var några drivrutiner installerade så testade bara att avinstallera den och då funkade den :S konstigt men tack iallafall

Visa signatur

1055T @ 4Ghz | MSI GTX 580 Lightning | Asus Crosshair IV Formula | Corsair Vengeance 8GB | Corsair H100 | Cougar S700 | A-Data 120GB SSD | Corsair Obsidian 800D

MacBook Pro 13,3" (2011)

Permalänk

Gött att du fick det att funka