Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

http://www.ea.com/1/beta

Mer än så vet jag inte. Det låg en väldigt o-informativ lapp i boxen om det, i stort sett stod det att man skulle läsa mer på ovanstående länk...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

http://www.ea.com/1/beta

Mer än så vet jag inte. Det låg en väldigt o-informativ lapp i boxen om det, i stort sett stod det att man skulle läsa mer på ovanstående länk...

Omg, det är inte bara spelet som är dåligt utan till och med lappen är dålig! Köpte det bara för BF3 betan.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Omg, det är inte bara spelet som är dåligt utan till och med lappen är dålig! Köpte det bara för BF3 betan.

Som jag fattat det så kommer man på något sätt att få en inbjudan till BF3-betan när det blir aktuellt.

Jag köpte också spelet med BF3-betan i huvudet, men jag tycker faktiskt inte att spelet är så dåligt som alla säger. Tycker att det är ganska kul TBH. Men nu efter att jag skaffade nytt headset så är alla spel mycket roligare. TOM ett spel som HoN får en till dimension med bättre ljud, och i de flesta moderna FPS-spel var skillnaden enorm!

Men jag förstår dig, man köper spelet för att få den där lappen, och så står det inget speciellt på den...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Är det inte bara limited edition som ger en BF3 beta key?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chimo:

Är det inte bara limited edition som ger en BF3 beta key?

Eller Tier 1-edition, kommer också med en BF3 beta.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Eller Tier 1-edition, kommer också med en BF3 beta.

Är det 100% säkert? Då måste man ju nästan slänga iväg en beställning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chimo:

Är det 100% säkert? Då måste man ju nästan slänga iväg en beställning!

Ja 100% säkert, jag köpte ju det för några dagar sen och fick med lappen om BF3 beta keyn som jag diskuterade några inlägg upp.

Tier 1 edition finns tex. hos Siba för 99:-, Elgiganten 125:-.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte spelet i dag hos SIBA 99kr ( Valbo Gävle ) 3st kvar. Elgiganten och MediaMarkt ca 399kr. Till PC

Permalänk
Medlem

Fick nyss ett mail om att jag har rätt till en BF3-beta-key, och den ska komma i september. Har faktiskt inte en aning om hur de fick tag på min mailaddress, tror inte att jag har uppgett den? Måste jag gjort på något sätt...

Förövrigt kan jag säga att jag tycker att multi-player i MoH var ganska kul , även om jag köpte spelet med betan i tanken
Däremot var campainen extremt tråkigt, bara massa cinematics hela tiden, får ju inte spela något...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Fick nyss ett mail om att jag har rätt till en BF3-beta-key, och den ska komma i september. Har faktiskt inte en aning om hur de fick tag på min mailaddress, tror inte att jag har uppgett den? Måste jag gjort på något sätt...

Förövrigt kan jag säga att jag tycker att multi-player i MoH var ganska kul , även om jag köpte spelet med betan i tanken
Däremot var campainen extremt tråkigt, bara massa cinematics hela tiden, får ju inte spela något...

Fick också samma mail - "Din plats i Battlefield3-betan är bokad" - vad kul! Nu kan jag vara lugn.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har itne fått något mail fastän jag har MoH Tier 1 edition :/ hopppas det kommer snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Jag har itne fått något mail fastän jag har MoH Tier 1 edition :/ hopppas det kommer snart

du är inte den enda sitter här också och funderar om det är nått fel på min mail

Permalänk
Medlem
Skrivet av dodo1:

du är inte den enda sitter här också och funderar om det är nått fel på min mail

Ja, man blir fundersam när vissa andra har fått. Får hoppas det kommer snart i alla fall!: )

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Ja, man blir fundersam när vissa andra har fått. Får hoppas det kommer snart i alla fall!: )

skulle va intressant och veta hur många som har MOH tier 1 och inte fått detta mail. fan behöver man köpa ett till moh eller

Permalänk
Medlem
Skrivet av dodo1:

skulle va intressant och veta hur många som har MOH tier 1 och inte fått detta mail. fan behöver man köpa ett till moh eller

Aldrig i livet att jag gör det i alla fall Jag litar på att spelet blir bra isåfall och köper det utan att veta något om det

Permalänk
Medlem

Impulsköpte det från webbhallen men är lite missnöjd, vet inte vad som är fel, köpte det enbart för att spela MP, men det verkar bara finnas 2 servrar, och blir kickad nästan direkt från bägge

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Impulsköpte det från webbhallen men är lite missnöjd, vet inte vad som är fel, köpte det enbart för att spela MP, men det verkar bara finnas 2 servrar, och blir kickad nästan direkt från bägge

Uppdatera punkbuster manuellt.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -