Köpa COD:Black Ops på en gång!

Permalänk

Köpa COD:Black Ops på en gång!

Tjena swecare!

Spelar själv mycket black ops och nu fick jag tag på ett nytt grafikkort billigt så brorsan vill också spela.

Vad jag förstår så måste jag köpa ett till exemplar av spelet då vi båda vill spela online samtidigt.

Nu till min fråga, om jag vill att brorsan spelar redan idag hur gör jag för att snabbas köpa spelet? om man utesluter att köpa på steam då de vill ha 60£ för det. Har varit till min lokala Mediamarkt, elgiganten mm och alla verkar ha slut på det. Så finns det nånstans man kan köpa och få nyckel skickad med epost?

Tack

Permalänk
Medlem

Vet att det finns för 499:- på cdon och spelbutiken men det kanske finns billigare nån annanstans.

Permalänk
Medlem

http://downloads.cdon.com/index.phtml?page=product&country=se...

vet inte ifall det är rätt download =/

Edit: noterade precis han över

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

köp på cdons download. brukar oftast vara snabbare än steams download

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av upl8447:

köp på cdons download. brukar oftast vara snabbare än steams download

Med tanke på att man får en Steam-nyckel via CDON så är det inte troligt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Med tanke på att man får en Steam-nyckel via CDON så är det inte troligt.

trodde man laddade ner via cdons egna

Visa signatur

Permalänk

Tack för de snabba svaren:) så om jag köper spelet skickas länken på en gång? eller måste kundservice bekräfta ordern? med tanke på att klockan är 19:00

Permalänk
Medlem

Sen finns ju Direct 2 Drive också, har dock aldrig handlat där, men har funderat på det. Kostar ca 420kr där.

http://www.direct2drive.co.uk/9855/product/Buy-Call-of-Duty:-...

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Tack för de snabba svaren:) så om jag köper spelet skickas länken på en gång? eller måste kundservice bekräfta ordern? med tanke på att klockan är 19:00

rätt säker på att koden skickas automatiskt
så svar nej!

Visa signatur

Permalänk

Tja!

Tänkte kolla om det finns någon speciell anledning till varför spelet kostar här: 299kr inkl frakt jämfört med andra som tar upp mot 400kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Tjena swecare!

Spelar själv mycket black ops och nu fick jag tag på ett nytt grafikkort billigt så brorsan vill också spela.

Vad jag förstår så måste jag köpa ett till exemplar av spelet då vi båda vill spela online samtidigt.

Nu till min fråga, om jag vill att brorsan spelar redan idag hur gör jag för att snabbas köpa spelet? om man utesluter att köpa på steam då de vill ha 60£ för det. Har varit till min lokala Mediamarkt, elgiganten mm och alla verkar ha slut på det. Så finns det nånstans man kan köpa och få nyckel skickad med epost?

Tack

kolla webhallen dom brukar ha bra pris

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

skit va dyrt den är. Köpte den för typ 400kr samma dag som den kom ut

Permalänk

http://www.g2play.net/store/Call-Of-Duty-Black-Ops-Multilangu...
There you have it my friend, have much fun.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Medlem

Ja köpte mitt black ops för en månad sen ungefär för 299 kr...
På GAME i skövde

Visa signatur

Citera så kommer jag tillbaks.

Jag lovar, det finns ingenting som slår ett riktigt fint paket från Inet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Sen finns ju Direct 2 Drive också, har dock aldrig handlat där, men har funderat på det. Kostar ca 420kr där.

http://www.direct2drive.co.uk/9855/product/Buy-Call-of-Duty:-...

Direct2drive är en riktigt bra sida att köpa spel på. Bra priser på uk-sidan och snabba servrar, har aldrig haft problem heller. Satan va mycket activision vill ha för call of duty spelen. Har trott att det bara var steam som tog mycket men nu ser man ju att alla affärer tar mycket på cod.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Kan man ge bort sitt BO?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Kan man ge bort sitt BO?

Du kan ge bort ett konto som innehåller BO, ja.
Men inte bara spelet.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Du kan ge bort ett konto som innehåller BO, ja.
Men inte bara spelet.

Attans Spelar inte BO längre, så hade tänkt ge bort nyckeln till TS..

Visa signatur

#framtiden