Letar spelare till le klan. (CORE)

Permalänk
Entusiast

Letar spelare till le klan. (CORE)

Behöver en till av varje ras. Diamond league eller högre aktiva spelare söks. Vi är 8 spelare alla från SweC dock flera inaktiva därför behövs lite nytt blod. Spelar regelbundet klan ligor osv som SC2CL.

Spelarna:
http://nios.kr/sc2/eu/clan/detail/CORE

EDIT: Eftersom denna tråden inte längre befinner sig i StarCraft 2 forum-delen (för den är borttagen) så är detta alltså StarCraft 2 som gäller och inget annat spel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

There is cookies to be had!

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johii:

There is cookies to be had!

No, they are all mine.

Permalänk
Entusiast

det är trevlig stämning inom klanen, fråga skirmisher han kan vittna om det!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det kan inte vara flera till av varje ras?

EDIT: tex 2 zergs?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

det är trevlig stämning inom klanen, fråga skirmisher han kan vittna om det!

HAHA månadens kommentar

Är ni inte ganska många redan? Känns som om ni dragit in var och varannan person till klanen, men kanske bara är jag

Fanns en bra zerg som hette janbanan på swec förut, har ni frågat honom?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av HoBb3:

Det kan inte vara flera till av varje ras?

EDIT: tex 2 zergs?

vi har 3 zergs just nu, 2 terran och 2 protoss. Det handlar om att kunna ha folk å pracca emot också som inte alla är Zergs. Vad hade du tänkt dig isåfall, vem är Zerg #2?

Skrivet av m1n1h0p:

HAHA månadens kommentar

Är ni inte ganska många redan? Känns som om ni dragit in var och varannan person till klanen, men kanske bara är jag

Lite humor får man ha va? Vi är ~8 spelare. Får lätt plats med 3 till för å få lite mer pracc tid, å enklare signs till Klan ligorna. Du är såklart självklart välkommen att gå med igen, som alltid!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

vi har 3 zergs just nu, 2 terran och 2 protoss. Det handlar om att kunna ha folk å pracca emot också som inte alla är Zergs. Vad hade du tänkt dig isåfall, vem är Zerg #2?

Lite humor får man ha va? Vi är ~8 spelare. Får lätt plats med 3 till för å få lite mer pracc tid, å enklare signs till Klan ligorna. Du är såklart självklart välkommen att gå med igen, som alltid!

Min polare, Han bytte ganska nyligen till zerg ifrån terran, och min protass är ganska bra aswell

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|

Permalänk
Medlem

Bytte ifrån Terran? Det var synd, Terran vore bra att ha

Permalänk
Discokungen
Skrivet av m1n1h0p:

HAHA månadens kommentar

Du borde joina igen. Vi behöver en bra terran till.

Skrivet av Ashzala:

Bytte ifrån Terran? Det var synd, Terran vore bra att ha

Ja, vi har ju dock mig och Firk till det?

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Du borde joina igen. Vi behöver en bra terran till.

Ja, vi har ju dock mig och Firk till det?

Så firkraag har hållt fast vid en ras mer än 5 dagar? starkt jobbat mannen

Permalänk
Discokungen
Skrivet av m1n1h0p:

Så firkraag har hållt fast vid en ras mer än 5 dagar? starkt jobbat mannen

Hahaha, inte en chans. Men har kör terran oftast nu. ;D

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Entusiast

Ffffffffffuuuuuuuuuuuuu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bronze terran är näääääääääästan diamond I'm riiight?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Ffffffffffuuuuuuuuuuuuu

Jag är inte bättre själv, jag har switchat som en idiot. Tillbaks till zerg nu dock )))))))))))))

Permalänk
Medlem

Jag är sugen alltså, men är orolig att jag har för lite tid. Har just börjat på universitet och så, tar ju en del tid. Är i alla fall en medeldiamond protoss, just börjat köra 1v1 på allvar igen.

Permalänk
Entusiast

Hobbe is in, nu saknas en protoss och en terran.

Visa signatur

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Fritter:

Jag är sugen alltså, men är orolig att jag har för lite tid. Har just börjat på universitet och så, tar ju en del tid. Är i alla fall en medeldiamond protoss, just börjat köra 1v1 på allvar igen.

Har ju SC2CL varje söndag och så. Men jag tycker att du ska joina!

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Islorens(P) is in, saknas bara en Terran nu bara så är gruppen fulltalig igen på 10 spelare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Islorens(P) is in, saknas bara en Terran nu bara så är gruppen fulltalig igen på 10 spelare.

Kör ni 3 Z 3 T och 3 P och 1 random? Eller varför 10?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

It's da magic number

Visa signatur

Permalänk
Discokungen
Skrivet av m1n1h0p:

1 terran, 4 zerg, 3 protoss och 2 randomspelare, om jag inte är helt fel på det.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Flamso:

1 terran, 4 zerg, 3 protoss och 2 randomspelare, om jag inte är helt fel på det.

2 terran, 3 protoss, 3 zerg(+1 fast han kommer nog inte spela mer), 1 random(FLAMSO).

1 till Terran.

Skrivet av m1n1h0p:

Stämmer bra det 3/3/3.

Visa signatur

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Firkraag:

2 terran, 3 protoss, 3 zerg(+1 fast han kommer nog inte spela mer), 1 random(FLAMSO).

1 till Terran.

Haha. Är du terran nu då? ;P Switchar jag till en ras blir det med all sannolikhet terran, vi får la se.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Flamso:

Haha. Är du terran nu då? ;P Switchar jag till en ras blir det med all sannolikhet terran, vi får la se.

nah, finns inte plats för en T till när vi rekryterar nästa. bestäm dig snabbt!

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Entusiast
Skrivet av m1n1h0p:

Vann ni sc2cl ikv?

nej

Visa signatur

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Firkraag:

nah, finns inte plats för en T till när vi rekryterar nästa. bestäm dig snabbt!

Meh.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Vann ni sc2cl ikv?

Hade vunnit 2-1 mot en rank 3 master T om om jag inte hade glömt ätt hotkeya mina 10 infestors i sista fighten

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Hade vunnit 2-1 mot en rank 3 master T om om jag inte hade glömt ätt hotkeya mina 10 infestors i sista fighten

:(((((( sånt är alltid tråkigt