Permalänk
Medlem

R.I.P Stefan Liv

Tänkte bara fälla en tår för en av mina idoler när jag själv tränade hockey som p12a i HV71 =(

Till alla "datanördar" här på sweclockers så även jag, datorer är inte allt här i livet och jag kommer själv att ha en datorfri timme för att hedra Stefan Liv och för att sörja med hans familj

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Avstängd

Minns när jag stod i Frölunda klacken och skanderade "Stefan är Liv-Rädd"

Känns rätt korkat nu i efterhand....

RIP

Permalänk
Medlem

Ofattbart. Skänker en tanke till alla anhöriga.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ne nos sequere nobis secede

Permalänk
Medlem

Aldrig att jag sätter mig på ett inrikesflyg i Ryssland.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

R.I.P

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem
Skrivet av b3h4ppyn0w:

Tänkte bara fälla en tår för en av mina idoler när jag själv tränade hockey som p12a i HV71 =(

Till alla "datanördar" här på sweclockers så även jag, datorer är inte allt här i livet och jag kommer själv att ha en datorfri timme för att hedra Stefan Liv och för att sörja med hans familj

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/11787209/480/normal/af52...

RIP.

Så du känner hans familj?

Permalänk
Medlem

R.I.P.

:'(

Permalänk
Medlem

Stefan Liv verkade vara en fantastisk människa. Han förgyllde många tv-ögonblick.

Fruktansvärt tråkigt att det skulle sluta såhär.

Visa signatur

---

Permalänk

30år med en meritlista som liknar legendarernas. Grabben är född och dör som en talang.

Permalänk
Medlem

r.i.p tankarna går till alla dom som miste livet i kraschen och alla anhöriga.

Permalänk
Avstängd

Konstiga flygplanskrascher, i öst

Visst är det synd när flygplanen kraschar i östern samt, fjärran östern.
Jag har letat lite på internet, bl.a. wikipedia och funnit följande flygplanskrascher:

• Iran Flight 7908 (År 2009)

• Litvia Tu-154 (År 2010)

• Russia "Atombombsproffesorer i Sverige" samt Hockey, även denna Motorvägslik (År 2011)

Jag kunde inte hitta länk till den svenska atomprofessorn eller om de var flera som dog i en flygplans krasch. Ni får gärna länka till den kraschen ifall ni hittar en hemsida om den kraschen.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Vad är det med Ryssland och flygolyckor egentligen?
R.I.P alla och inte bara Stefan

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Deras plan håller väl inte riktigt samma standard som här,

Men olyckor händer.. har hänt i Sverige och kommer hända igen, frågan är bara när.

R.i.p Stefan Liv och även resten av laget.. även fast dom inte är svenskar så är det synd om dom också.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Nu ska man la inte ta detta så seriöst då aftonbladet brukar förstora grejer lite. Men 9 av 187 har ramlat ner på backen. Om det är mycket vet jag inte men det är det nog. Om det beror på dåliga plan / dålig service / dålig besättning får någon annan som kan sånthär berätta. Men ska jag gissa beror det på Besättningen eller dålig service.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/...

Även om jag inte bryr mig om Hocky så är det ju synd att ett helt lag ska dö. Det är inte första gången detta händer i idrott att ett lag utplånas heller

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd

precis som i afrika är det underhållet det tummas på, finns ju en anledning till att de flesta ryska småbolag och nästan alla afrikanska är bannade inom EU's luftrum.

Permalänk
Medlem

Vila i frid, du är en legend.

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

otrolikt dyster dag idag när jag kom in till Jönköping idag för studier, fullt med ljus utanför Kinnarps Arena och alla flaggor i stan hängde på halvstång =(

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jOnÄTÄn:

Nu ska man la inte ta detta så seriöst då aftonbladet brukar förstora grejer lite. Men 9 av 187 har ramlat ner på backen. Om det är mycket vet jag inte men det är det nog. Om det beror på dåliga plan / dålig service / dålig besättning får någon annan som kan sånthär berätta. Men ska jag gissa beror det på Besättningen eller dålig service.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/...

Även om jag inte bryr mig om Hocky så är det ju synd att ett helt lag ska dö. Det är inte första gången detta händer i idrott att ett lag utplånas heller

Håller helt med.<3

R.I.P. En tanke går till de anhöriga!:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!