Permalänk
Medlem

Bra gaming dator? Passar?

Har tänkt att beställa den här datorn alldelese snart, Vad tror ni om komponenterna passar allt?
Jag undarar speciellt om nätaggregatet om det passar till den här datorn. Behöver hjälp nu tack.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/898706/2011-09-22

Tack på förhand

Visa signatur

[Chassi] NZXT Phantom, [Moderkort] ASRock P67 Extreme 4, [CPU] Intel Core I5 2500kK 3,3 GHz,[Grafikkort] PowerColor Radeon HD6970 2GB OC, [Interminne] Corsair Vengeance 8GB 1600 MHz, [Systemdisk] Corsair SSD Force 3 90GB, [Hårddisk] Western Digital Caviar Green 1,0TB, [Operativsystem] Windows 7 64-bit, [Mus] Logitech G500, [Tangentbord] Microsoft Sidewinder X4 Gaming Keyboard

Permalänk

du kan ta ett bra 500w till den burken och allt kommer rulla på fint.
men ja har en sak o säga de är att den musen du väljer är den mest irriterade musen ja använt, min bror hade en sån fast han bytte nyligen och jag personligen gillade inte den alls, ta razer och välj kvalite ja har alltid kört på razer och ja älskar dem

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pennybridgarn:

men ja har en sak o säga de är att den musen du väljer är den mest irriterade musen ja använt, min bror hade en sån fast han bytte nyligen och jag personligen gillade inte den alls, ta razer och välj kvalite ja har alltid kört på razer och ja älskar dem

MX518!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Där har vi en mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av spg:

MX518!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Där har vi en mus

Nja, vet inte om jag är så sugen på just den musen.

Skrivet av Pennybridgarn:

Om man läser på recensionerna om ace musen så låter det som det är en hyfsad mus till ett bra pris. Men vilken RAzer mus rekommenderar du då?

Visa signatur

[Chassi] NZXT Phantom, [Moderkort] ASRock P67 Extreme 4, [CPU] Intel Core I5 2500kK 3,3 GHz,[Grafikkort] PowerColor Radeon HD6970 2GB OC, [Interminne] Corsair Vengeance 8GB 1600 MHz, [Systemdisk] Corsair SSD Force 3 90GB, [Hårddisk] Western Digital Caviar Green 1,0TB, [Operativsystem] Windows 7 64-bit, [Mus] Logitech G500, [Tangentbord] Microsoft Sidewinder X4 Gaming Keyboard