Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Lite galet var det...

MEN, nu ska vi inte börja tjafsa om någon konstig chatt.
BETAN BÖRJAR OM MINDRE ÄN 11 TIMMAR.
Flera ÅRS väntan.... Helt galet... sjukt.

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av IgelQott:

har testat logga in 2 gånger idag, och en igår.... aja, shit happens

http://img6.imageshack.us/img6/9132/captureyre.png

@mannen33 pinsamt, bara pinsamt

Då måste du ha loggat in med fel login jag har testat ~5ggr idag å jag får bara "your account is not allowed to log in"

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

fan va folk börja böla på mannen33 ^^ själv tyckte jag det va underhållande

Det var faktiskt lite roligt..

Det som var det jävliga var att han på supporten blånekade att det fanns ute Men jag är lite skeptisk till de screen dumparna där man ser spelet. Det måste varit från Dice lr liknande.

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem

Underhållande om man tar det som att han skämtade, men tyvärr tror jag han var seriös, och då är det bara sorgligt.

Jag testade att logga in igen på battlelog och då fick jag det vanliga meddelandet, så kontot är nog inte blocked som tur är.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Avstängd

Nå kan man ladda ner betan än eller inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurrf:

Nå kan man ladda ner betan än eller inte?

Svar nej, vi får nycklar imorgon.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwittenx:

Troll eller inte, fortfarande riktigt omogen.

Absolut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Muss3:

Vi visste redan när betan skulle komma och de frågor du ställde till support visste vi redan svaren på.

du bortser från faktum är att han blå nekade mig att det fanns någon som redan spelade betan, och jag hade ändå visat honom bilder på folk som gör det.

Permalänk
Medlem

Längtar tills nya skärmen kommer imorgon så man kan spela. Nice.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannen33:

du bortser från faktum är att han blå nekade mig att det fanns någon som redan spelade betan, och jag hade ändå visat honom bilder på folk som gör det.

Tror bilderna är från Dice eller alphan, ingen spelar beta före om några timmar. Det är vad jag tror det!

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannen33:

du bortser från faktum är att han blå nekade mig att det fanns någon som redan spelade betan, och jag hade ändå visat honom bilder på folk som gör det.

USA brukar oftast ha förtur när det gäller saker som releases osv. Se bara på WoW, som jag antar du känner till.
Vet dock inte hur det är med Battlefield 3. Bryr mig inte direkt, den kommer när den kommer.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannen33:

du bortser från faktum är att han blå nekade mig att det fanns någon som redan spelade betan, och jag hade ändå visat honom bilder på folk som gör det.

De som tagit bilderna håller väl på med internal testing. Ingen vanlig moh limited/tier 1 pre access som tagit bilderna.

Verkade som att du försökte få fram att vanliga pre-access människor spelade.

T.ex läser du här: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta står det:

"I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?

No. THIS MAP IS ONLY FOR INTERNAL BACK-END TESTS."

Är väl nån av dom som släppt bilderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannen33:

du bortser från faktum är att han blå nekade mig att det fanns någon som redan spelade betan, och jag hade ändå visat honom bilder på folk som gör det.

Men var vill du komma?? Din poäng? 99% väntar fortfarande på att få börja spela betan. Det är nu en dag bort. Hur är det med fatt med tålamodet egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Längtar tills nya skärmen kommer imorgon så man kan spela. Nice.

nice! vad blir det för skärm?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

nice! vad blir det för skärm?

De bidde nog ingen ,)

Permalänk
Medlem

http://imgur.com/a/i8cSp#tybA9

Fler bilder från betan. Man ser att banan är lite omgjord nu, fler skydd osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Jo det är ett flertal som fått tillgång till alphan så det finns folk som vet hur det ser ut

Ja alpan ja, som funka bara några dagar.... jag hade med invite dit.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Tydligen är det en livestream på BF3 Beta nu
länk: http://www.own3d.tv/live/126950

jag kan dock inte få det att fungera, svart skärm för mig.

Permalänk

Redan raderad :/

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

http://imgur.com/a/i8cSp#tybA9

Fler bilder från betan. Man ser att banan är lite omgjord nu, fler skydd osv.

OMG HUR HAR DU FÅTT ACCESS TILL BETAN REDAN!?

Permalänk

Livestream blocked: Terms of use violation

:/

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

shit raderade på nån minut efter djskjono postade den hann ej se så lägg gärna upp ifall ni hittar den på annat ställe nog fan tror ja folk spelar beta sen om det är dices medlemmar eller nåt vet ja ej , stog det inte "alpha" i högra hörnet då det var alpha eller stod det beta då med som på dessa bilder ? iaf så blir ja så sugen att veeta fan vad ja ska göra :S gå ut med hunden eller nåt

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av zerorepent:

Livestream blocked: Terms of use violation

:/

Ja jag såg det nu, skulle precis testa och stänga av adblock och lite andra grejer. Äh dem i chatten sa att det var dålig kvalité ändå och han som spelade sög.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenshiin:

Hej!

Om jag förbeställer spelet på Origin nu får jag early access då?

Nej, sista dagen var igår.

Permalänk
Skrivet av JHL1994:

OMG HUR HAR DU FÅTT ACCESS TILL BETAN REDAN!?

Som du kanske hör så är det inte direkt svenska de talar.

Visa signatur

Fractal Design R3 | MSI P67A GD55 REV B3 | I5 2500K | 8GB 1600Mhz CL8 | MSI GTX 580 TWIN FROZR II | Corsair HX 850W 80+ | Antec KÜHLER H2O 920 | Intel SSD 510 120GB | 1TB Western Digital Caviar |
BenQ TFT 24" XL2410T 120hz | Samsung 22" | QPAD 5K Pro Gaming Mouse | Razer Lycosa Gaming Keyboard | Logitech 5.1 |

Permalänk
Medlem

Hur har ni lyckats installera betan?

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Trevligt att de erbjuder pre download osv, kul när alla ska börja tanka samtidigt imorn

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

kan man fortfarande köpa MoH för tidig beta?

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Här har ni en kass stream på BF3 Beta(sägs vara betan live)
http://www.own3d.tv/live/126970

Utan ljud och dålig kvalité. Kanske inte så roligt att titta på då.