Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

Allt eftersom klockan går över 14:00 minskar ju tiden på early access och folk har blivit mer och mer lurade ...;)

Skrivet av Tobblish:

hahah indeed, sorgligt men sant.

Vad säger att folk får tillgång till den öppna innan klockan 15 i övermorgon då?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt MOH när de kom ut ungefär via steam och tänkte bara se ifall ja hade early access till betan. och ja visst när ja väl kollar mina cd-key i steam så hittar ja en "Battlefield 3 open Beta early access". nu ska ja bara klura ut hur ja aktiverar den via origin, eller ja vet hur ja aktiverar den men spelet kom inte upp i listan iaf.

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem

Klart som korvspad att Tres nät strular nu så att jag varken kan kolla min mail eller köra RDP mot datorn där hemma...:(

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag laddar ner betan nu. Har ni medal of honor på steam så klicka på visa cd nyckel, kopiera bf3 beta nyckeln och aktivera i origin sen ere bara o ladda ner. SES I SPELET!

Permalänk

Nu kom koden! Yay!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är jag på jobbet, så det spelar ingen roll, men egentligen är det lite fult att lova 48 timmars tidigare beta och sen inte hålla det... 48 h är ju inte direkt mycket till att börja med.

Permalänk
Medlem

ahhh vad komiskt att Steam har ett system som fungerar med beta etc men inte Origin <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av S0Me0n3:

Jag har köpt MOH när de kom ut ungefär via steam och tänkte bara se ifall ja hade early access till betan. och ja visst när ja väl kollar mina cd-key i steam så hittar ja en "Battlefield 3 open Beta early access". nu ska ja bara klura ut hur ja aktiverar den via origin, eller ja vet hur ja aktiverar den men spelet kom inte upp i listan iaf.

Lös in den i Origin Det gjorde jag och nu kommer jag in på battlelog!

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Men nu ...gief kod..slår vad om att ja inte kommer få ngn då ska jag fan stämma origin.

Permalänk
Medlem

ni som har MoH på steam, starta om steam så har ni eran kod.

Dem som köpt på Origin verkar få sist....

Permalänk
Medlem

trevlig stream :), roligt dock att han tror att det är nån som dödar honom när han går utanför kartan och dör

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem

tydligen har cdons inlogg skitit ner sig också, jag som tänkte kolla om ja fått mitt "utpressnings" brev för att betal pre-order ännu

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Skrivet av Juggvard:

trevlig stream :), roligt dock att han tror att det är nån som dödar honom när han går utanför kartan och dör

haha skratta när han sa att han blev knivad

Permalänk

För den som vill ladda ner den öppna betan och ha den redo tills dess release på torsdag, vart går man? måste man skaffa konto på origin för det? Citera mig så hittar jag inlägget ty.

Permalänk
Medlem

Steam var snabbare än origin. "Ironiskt"

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

lol xD Grattis btw

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Snart känns det som om EAs live chat support kommer få sig ett helvete..

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Glöm inte att rapportera buggarna till DICE via beta-forumet på Battlelog, så om ni hittar nått idag så rapportera det direkt idag istället för att vänta med det. desto fortare kan dom fixa spelet innan release sen i okt!.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Snart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Wow! We're adding capacity to the BF3 Open Beta code redemption portal as I type this. Service should be fully restored shortly.

Hehe.

Permalänk
Medlem

Nu börjar man ju ledsna på att vänta......

Permalänk
Medlem

Surt,
Har både MoH T1 och även köpt Bf3 via Origin, inte något mail än...
Men men tur att man har mer saker att göra än att spela bf3 beta

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

haha ah, kommer bli kaos av folk som spammar dom. de har ju typ varit spam där redan av folk som vill få info eller ska klaga på att de ej fått mail

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

så ruggigt dåligt sköt... så besviken...

Permalänk
Skrivet av jockej:

Surt,
Har både MoH T1 och även köpt Bf3 via Origin, inte något mail än...
Men men tur att man har mer saker att göra än att spela bf3 beta

Du vill inte ge bort en kod om du får 2 st I can send you a cookie ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan jag få låna nån key för att testa ett tag :)????

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk

Jag tankar ner betan via origin nu!!! :D:D:D:D

Och nej jag trollar inte, detta är 100% sant!

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Entusiast

Självklart har man inte fått nån key än fast man köpte skitspelet medal of honor.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit