Permalänk

UppFräschad datorhörna !

Hallå alla här på sweclockers , Har fixat och städat mitt rum hela dagen och lite bilder på datorn och mitt hemmagjort väggfäste till min BENQ skärm Och sen städade jag mitt tangetbord Kommer nog mer bilder imorgon . Bilderna tagna med min Itelefon 16GB
Dator Specs : Corsair 650D
Processor:AMD Phenom X4 3,4GHz
Moderkort:Gigabyte GA-990FXA-UD5
Ram:Corsair 8GB vegance low profile
Nätagg:FSP Aurum 700w GOLD
ProcessorKylare:Corsair H80
Graffikort:GIGABYTE radeon 6950 1GB windforce

UppFräschad datorhörna !

Permalänk
Avstängd

Haha, älskar "vesa fästet". Har inte tänkt på det men varför lägga ut 200-300kr för ett fäste? ska lätt göra likadant som du med mina skärmar :D. Blir väldigt fräsht

Permalänk
Skrivet av smurrf:

Haha, älskar "vesa fästet". Har inte tänkt på det men varför lägga ut 200-300kr för ett fäste? ska lätt göra likadant som du med mina skärmar :D. Blir väldigt fräsht

HAHA , jag skulle hämta min verktygslåda så kom jag bara på att att där låg dem sakerna som jag inte vet vad det heter så att jag mig ner och bara kom på det annars brukar jag inte vara så uppfinnig

Permalänk
Medlem

ser sjukt farligt ut att ha skärmen sådär... förövrigt tyckte jag det skulle vart snyggare om haft kvar foten på skärmen och ställt den på bordet igen.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

har testat säkerheten några gånger innan jag hände den där ?

Permalänk

Smart fäste! aldrig tänkt på att man kan göra så haha, får bli till att testa det här med!
Jag undrar vad det är för skrivbord? vart köpte du det?

Permalänk
Skrivet av Magnetism:

Smart fäste! aldrig tänkt på att man kan göra så haha, får bli till att testa det här med!
Jag undrar vad det är för skrivbord? vart köpte du det?

haha gör så , jag köpte det på Ikea igentilgen är det en köksbänk så du inte kollar fel eller något

Permalänk
Skrivet av Sweetgamer:

haha gör så , jag köpte det på Ikea igentilgen är det en köksbänk så du inte kollar fel eller något

Haha okej tack så mycket

Permalänk
Skrivet av Magnetism:

Haha okej tack så mycket

no problem

Permalänk
Avstängd

no prablem frend ! is ok gallery pls is ok quality u knowe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweetgamer:

HAHA , jag skulle hämta min verktygslåda så kom jag bara på att att där låg dem sakerna som jag inte vet vad det heter så att jag mig ner och bara kom på det annars brukar jag inte vara så uppfinnig

den där saken tror jag är en kabelspik. är till för att fästa kablar på lister.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Skrivet av upl8447:

den där saken tror jag är en kabelspik. är till för att fästa kablar på lister.

kan det nog vara , bara såg dem i lådan o testade mig fram

Permalänk
Medlem

Hade jag vart du hade jag ställt ner datorn på golvet och flyttat mer åt höger så att du får hålet i skrivbordet rakt framför dig, så kan du sätta fast en kabelkanal på väggen och få bort sladdarna från skärmen och högtalarna Då skulle du trivas ännu mer!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

4p, blev mycket stilren, men dra kablarna bakom skärmen och dra gärna ner dom i en kabellist så kommer det bli så vackert så

Permalänk
Medlem

Hehe jag gjorde ett nästan identiskt fäste till min skärm ett par år sedan.
men igår snickrade jag ihop ett nästan lika enkelt men bra mycket säkrare.
http://laddauppbilder.se/?di=613190208644

Permalänk
Medlem

Hallå:D

jag behöver lite hjälp med min 21.5" BENQ skärm, jag har satt upp skärmen på väggen men jag får inte av "benet" till skärmen.

jag får av en av skruvarna men inte den andra som inte lossnar hur mycket man än skruvar, var du med om samma problem?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Skrivet av LTsm:

Hallå:D

jag behöver lite hjälp med min 21.5" BENQ skärm, jag har satt upp skärmen på väggen men jag får inte av "benet" till skärmen.

jag får av en av skruvarna men inte den andra som inte lossnar hur mycket man än skruvar, var du med om samma problem?

nej , mina satt som vanliga skruvar

Permalänk
Medlem

Tack för din hjälp tidigare men nu kommer jag med ett två tips:
1. Tejpa ihop dina kablar bakom skärmen. Så du bara har "en" stor sladd
2. Kabellister, ett måste:D

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Gjorde likadant med min skärm, tack för iden!

Permalänk
Skrivet av spider__spider:

Gjorde likadant med min skärm, tack för iden!

haha , tack !

Permalänk

Hört något som heter kabelförvaring ?