Live Coverage of Apple's "Let's Talk iPhone"!:)

Permalänk

Ja rätt intressant om de nöjer sig med att släppa en iPhone 4S. De kanske väntar tills nästa år med iPhone 5 när där finns ARM SoC i 28nm? Cortex A15 tex?

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Avstängd

Det verkar vara lite för lite så att säga MEN det verkar som att de talar om den billigare iPhone varianten iphone 4S om jag inte har fått allt om bakfoten.:) Och om jag tänker rätt så känns det "rätt lugnt" ändå.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Ja rätt intressant om de nöjer sig med att släppa en iPhone 4S. De kanske väntar tills nästa år med iPhone 5 när där finns ARM SoC i 28nm? Cortex A15 tex?

Herregud, sluta skrämmas!;):D Nej men seriöst, tror du att det skulle kunna vara fallet?:/

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Herregud, sluta skrämmas!;):D Nej men seriöst, tror du att det skulle kunna vara fallet?:/

Hehe jag är inte så insatt i Apple men allt kan hända! De skulle kunna slänga in en dubbelkärnig Cortex A9 men de kanske anser att batteritiden blir lidande? Vi får se helt enkelt spännande!

Visa signatur

Permalänk

Hoppas nu allt på en iphone som blir värdig att få ersätta min gamla iphone 3g (har haft den sedan den släpptes i sverige! Börjar bli sliten ).

IOS5 Verkar allt trevligt!

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Vart följer ni? Jag följer på Engadget men sidan går ju ner stup i kvarten.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Hehe jag är inte så insatt i Apple men allt kan hända! De skulle kunna slänga in en dubbelkärnig Cortex A9 men de kanske anser att batteritiden blir lidande? Vi får se helt enkelt spännande!

Njae, man vill ju inte att batteritiden ska bli lidande.:) Men som du säger: FRUKTANSVÄRT spännande!:):)

Skrivet av Conradiminja:

Hoppas nu allt på en iphone som blir värdig att få ersätta min gamla iphone 3g (har haft den sedan den släpptes i sverige! Börjar bli sliten ).

IOS5 Verkar allt trevligt!

Japp håller med helt till 100%:)

Skrivet av flyawaynille:

Vart följer ni? Jag följer på Engadget men sidan går ju ner stup i kvarten.

Denna följer jag för den inte laggar:

http://www.ustream.tv/leolaporte#utm_campaign=synclickback&so...

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk

Macis!

http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_...
Där har du sidan ifall du vill se det live :-)!

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Avstängd

4S är presenterad iallafall... Med Cortex A5.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Här är en liveblog med automatisk uppfräschning! http://live.gdgt.com/live-apple-iphone-5-event-coverage/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om nu iPhone 4S släpps med dualcore CPU, varför skulle de släppa en version 5? Vad skall den ha som inte 4S har? Tror inte det blir något nytt

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ziim0n:

Om nu iPhone 4S släpps med dualcore CPU, varför skulle de släppa en version 5? Vad skall den ha som inte 4S har? Tror inte det blir något nytt

Ny form, det enda som sticker ut ur deras sortiment som inte passar in är deras Iphone 4.

En form som jag personligen inte gillar. Just därför jag har kvar min 3GS.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Conradiminja:

Macis!

http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_...
Där har du sidan ifall du vill se det live :-)!

Love you man!:D Could give you a kram if you were not married!:D;)

*HUG*:)

Skrivet av SeF.Typh00n:

4S är presenterad iallafall... Med Cortex A5.

Jupp låter snabbt och bra utan att batteritiden blir lidande.:)

Skrivet av ziim0n:

Tror det blir något nytt, för om inte så hade många Apple användare inte köpt telefonen.:) Tror jag i alla fall.^^

mindre sex tack!
Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Får väl behålla min 3GS ett tag till då om dom nu inte får för sig att klämma in iPhone 5 i slutklämmen, gillar verkligen inte formen på 4:an och gillar inte själva designen heller tyvärr. Skulle vilja se en iPhone 5 med lika slimmad design som iPad 2 har

Visa signatur

Corsair 600T | i7 6700K | MSI Z170A GAMING M5 | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX |

Permalänk
Medlem

fan va surt med en 4S, jahopp då får jag väl behålla min 4a tills 5an kommer!

Permalänk
Medlem

Ingen bra ide att komma med en ny design varje år med tanke på alla tillbehör som är beroende av formen på iphone 4

Permalänk
Medlem

Någon som vet om siri kommer till de äldre också? Verkar ju vara mjukvarubaserat.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Någon som vet om siri kommer till de äldre också? Verkar ju vara mjukvarubaserat.

Läste någonstans att Siri kräver en dual core soc, dock inte helt 100 på det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

Jag tror inte det om jag ska vara ärlig, men Siri verkar vara en mycket trevlig funktion!:):)

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk

happ blir väll att pröva iphone denna rundan då, de klagomålen jag hade på 4an har ju istort sett försvunnit=)

Visa signatur

SKÄRM: DELL: U2311H MUS: Logitech G500 TANGENTBORD: Microsoft SideWinder X6 Datorlös för tillfället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feeku:

Läste någonstans att Siri kräver en dual core soc, dock inte helt 100 på det.

Känns lite som en bullshit ursäkt för att fler ska köpa 4s. Lär dock komma up på cydia efter ett tag om man har tur.

Visa signatur

500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Känns lite som en bullshit ursäkt för att fler ska köpa 4s. Lär dock komma up på cydia efter ett tag om man har tur.

Det var förra ägaren av Siri som sa att de utvecklade appen på 3gs, men att de fick göra en massa tradeoffs i och med den svagare cpu:n, och att han skulle bli förvånad om Apple släpper den på äldre enheter.

Permalänk
Avstängd

64 GB utrymme känns i alla fall bra!:D:D

Visa signatur

iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Siri verkade väldigt intressant, men förväntade mig mer efter 1.5 år :/

Permalänk
Medlem

Så har man gått och väntat spänt på Iphone 5, konstigt nog är jag besviken...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aarox:

Samma här.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Ingen ny design, fuck yeah.
Min iPhone 4 hänger med ett år till.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Apple vet hur man bygger upp hype iaf..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Feeku:

Siri verkade väldigt intressant, men förväntade mig mer efter 1.5 år :/

Håller med dig lite grann men...

Skrivet av Aarox:

...du/ni får tänka på att det är iPhone 4S som de pratar om och lanserar. Men visst kändes inte som att de hade så mycket nytt att presentera. iPhone 5 tror jag däremot kommer bli ett snäpp vassare!:):)

Dock är jag nyfiken på vad iPhone's bakida är gjord av, om den är gjord av glas eller aluminium. Någon som läst något någonstans och kanske vet?!:)

Märkte ni att Steve Jobs inte var närvarande under presentationen btw. Saknar honom lite.:)

Visa signatur

iFamily Sweden!