Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Åh spännande! Hur fungerar denna "flickvän" funktionen? Har hört lite om de, Har hört att de kan vara svårt att få tag i, man måste tydligen kunna hur man ska boka så snabbt så möjligt!

Han tänker säkert på kina import.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Nu förstår jag inte riktigt, har också fått ett mail med länk till någon dlc kod från webhallen. Men det verkar bara vara en, jag har ju beställt buddy pack.
edit: Eller är det kanske fyra stycken olika? Hur vet jag i då vilka två som ska in på mitt konto och vilka som ska in på min brors? Vad ger dom olika koderna förresten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av teXmeX:

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Känns som att de myglar. Tror EA och DICE hade informerat officielt om detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis ligger det vid dörren när man kommer hem från jobbet vid 16-tiden(skickades igår från Discshop).
Lira hela kvällen blir det! Samt blir lagom att ta en vit helg och köra BF3 för hela slanten

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Medlem

Nu fungerar Kollinummret av någon anledning och paketet är på ingång så jag borde kunna åka och hämta det idag. trevligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teXmeX:

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Jag fick samma svar "Ctrl+V". Tycker det är riktigt dåligt av dom. Hur kan dom vara enda butiken som har releasedatum den 28:e?

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem
Skrivet av teXmeX:

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Samma här, sjukt störande

Permalänk

Också beställt från SPELBUTIKEN. Slängde iväg ett mail till dom i Tisdags ---> Hej

Skickas inte order: ****** den 26/10 förmiddag avbeställer jag. Kan lika gärna köpa i fysisk butik för att få det på release dagen.
Med tanke på att spelet släpps Torsdag 27/10. !

Svar:

Bäste Kund,

Tack för att du kontaktar oss.

Spelet skickades till dig igår. Du skall ha det imorgon.

Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor
Med vänliga hälsningar / Best regards,
Tomas

Spelbutiken.se - Kundtjänst

MEN på hemsidan på mitt konto så står det att det skickades: Status: Skickad 2011-10-26 ........ Alltså inte den 25/10 som Tomas på Kundtjänst säger !?

Får väll se om man avbeställer idag eller om det dimper ner i lådan.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Också beställt från SPELBUTIKEN. Slängde iväg ett mail till dom i Tisdags ---> Hej

Skickas inte order: ****** den 26/10 förmiddag avbeställer jag. Kan lika gärna köpa i fysisk butik för att få det på release dagen.
Med tanke på att spelet släpps Torsdag 27/10. !

Svar:

Bäste Kund,

Tack för att du kontaktar oss.

Spelet skickades till dig igår. Du skall ha det imorgon.

Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor
Med vänliga hälsningar / Best regards,
Tomas

Spelbutiken.se - Kundtjänst

MEN på hemsidan på mitt konto så står det att det skickades: Status: Skickad 2011-10-26 ........ Alltså inte den 25/10

Får väll se om man avbeställer idag eller om det dimper ner i lådan.

Fan vad kasst. Nu blir jag riktigt irriterad.......

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

Så. Nu är det 100% säkert att jag får mitt 4 dagar för sent, alltså på måndag. Webhallen kan ju fan ta sitt release datum 30/10 och köra upp långt upp någon stans där solen inte skiner och aldrig kommer göra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Kan meddela att jag har precis hämtat mitt i brevlådan. Och innehållsnycklar fick jag i natt av Webhallan. Skönt att äntligen ha det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

...

BETAn var bland det roligaste jag har spelat det var vackert, intensivt och alla ville spela för att vinna. Men nu verkar det bara som att folk spelar för sina K/D och inte för att vinna.

Vad händer när folk spelar för stats? Jo, du har 15st som bara ligger ned och väntar på offer, gör inget som helst för att vinna flaggor eller spränga MCOMs. Spelet känns otroligt tråkigt just nu.

...

Ja, det där är något jag också retar mig på men tyvärr är det tydligen så de flesta vill ha det för varje nytt Battlefieldspel blir ju mer inriktat på poängjakt för att låsa upp saker i stället för lagets bästa.

Nej, det är bara att böja sig framåt och sprida skinkorna för att ta emot codifieringen av BF.

Nåja, förhoppningsvis så är det bara nu i början och när folk fått lite stats så börjar de åtminstone försöka ta nån flagga ibland. För BC2 var det väl likadant vid släpp att det tog ett tag innan folk började jobba tillsammans.

Cdon skickade tydligen mitt ex igår.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fick mitt nu från webhallen

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Vad är det för grymt skämt av webbhallen? Mejla nycklar till tilläggspaket men man har ingen spelskiva fått?
Hur gör man för att returnera spelet (när det nu dyker upp) så kan man köpa en digital version.
Betalar med nöje den lilla merkostnad det kostar att köpa digitalt. Det här är ju ett stort skämt som webbhallen pysslar med.
Kommer aldrig mer beställa något vid release därifrån

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Så. Nu är det 100% säkert att jag får mitt 4 dagar för sent, alltså på måndag. Webhallen kan ju fan ta sitt release datum 30/10 och köra upp långt upp någon stans där solen inte skiner och aldrig kommer göra.

Skickades från m.sweclockers.com

Låter surt som fan, vad valde du för fraktsätt? Har köpt fyra exemplar av BF3, varav tre till kompisar. Så ETT exemplar borde jag ändå få idag.

Har inget problem med att betala 50:- extra för BF3, men jag ville ändå ha en fysisk kopia, därav köpte jag på Webhallen.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Snabb fråga till er som har beställt från Webhallen, ni som har fått den vid release dagen eller tidigare, vilken "level" är ni på webhallens förmånlista, för ser nämligen att det finns "speedpacking" förmån.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av teXmeX:

Fick ett mail från spelbutiken.se : Hej Beshar,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Fan vad besviken man blir. Skulle ha köpt från Origin istället. Jaja, vänta tills imorgon då.

Skrivet av Jacccuu:

Jag fick samma svar "Ctrl+V". Tycker det är riktigt dåligt av dom. Hur kan dom vara enda butiken som har releasedatum den 28:e?

Skrivet av Kahzaar:

Samma här, sjukt störande

Skrivet av DunderHoken:

Också beställt från SPELBUTIKEN. Slängde iväg ett mail till dom i Tisdags ---> Hej

Skickas inte order: ****** den 26/10 förmiddag avbeställer jag. Kan lika gärna köpa i fysisk butik för att få det på release dagen.
Med tanke på att spelet släpps Torsdag 27/10. !

Svar:

Bäste Kund,

Tack för att du kontaktar oss.

Spelet skickades till dig igår. Du skall ha det imorgon.

Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor
Med vänliga hälsningar / Best regards,
Tomas

Spelbutiken.se - Kundtjänst

MEN på hemsidan på mitt konto så står det att det skickades: Status: Skickad 2011-10-26 ........ Alltså inte den 25/10 som Tomas på Kundtjänst säger !?

Får väll se om man avbeställer idag eller om det dimper ner i lådan.

Skrivet av Jacccuu:

Fan vad kasst. Nu blir jag riktigt irriterad.......

Inte första gången spelbutiken.se gör liknande.

http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/961663-fi...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Snackade med spelbutiken nyss. Mitt skickades igår men eftersom jag tydligen hade beställt den brittiska versionen så är det release 28e.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Nu förstår jag inte riktigt, har också fått ett mail med länk till någon dlc kod från webhallen. Men det verkar bara vara en, jag har ju beställt buddy pack.
edit: Eller är det kanske fyra stycken olika? Hur vet jag i då vilka två som ska in på mitt konto och vilka som ska in på min brors? Vad ger dom olika koderna förresten?

Det är fyra olika. Jag och min bror gjorde så att han tog de två första som stod och jag de två andra. Fungerade utmärkt!

Det är nya skinns du kan välja på din soldat samt dogtags. Det är vad vi fick iaf.

Våra koder var uppdelade med ett " : " mellan varje kod i mailet.

Visa signatur

*-'

Permalänk

Webhallen har skickat sitt och de har kommit till postombudet, dock har jag inte fått något SMS även fast de står att de ska ha kommit. Jag undrar om ni vet om man kan hämta ut de med Enbart Kollinummer och Leg

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Webhallen har skickat sitt och de har kommit till postombudet, dock har jag inte fått något SMS även fast de står att de ska ha kommit. Jag undrar om ni vet om man kan hämta ut de med Enbart Kollinummer och Leg

Japp, de 4a sista? i kollinummret också ditt leg så är det klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Webhallen har skickat sitt och de har kommit till postombudet, dock har jag inte fått något SMS även fast de står att de ska ha kommit. Jag undrar om ni vet om man kan hämta ut de med Enbart Kollinummer och Leg

Ja, det funkar. Så har jag själv gjort ett otal gånger och jag började med det för att Posten själv sa så till mig att det funkar. Kör på.

Visa signatur

B450-I
Ryzen 3600
1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Webhallen har skickat sitt och de har kommit till postombudet, dock har jag inte fått något SMS även fast de står att de ska ha kommit. Jag undrar om ni vet om man kan hämta ut de med Enbart Kollinummer och Leg

Brukar inte gå att få ut paketet, för postombudet måste ha uthämtningskoden som du får som sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SocaWirr:

Brukar inte gå att få ut paketet, för postombudet måste ha uthämtningskoden som du får som sms.

Mmm, Det är fyra siffror han får, som är de fyra sista i hans kollinummer så det behövs inget sms.

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

Mmm, Det är fyra siffror han får, som är de fyra sista i hans kollinummer så det behövs inget sms.

ah, Tack

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk

Gick in på postens hemsida och skrev in mitt kollidnummer, då står det: beräknad leverans tidigast 28 oktober !?
Någon annan som det även står så för?
Aldrig mer Webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmqv1st:

Gick in på postens hemsida och skrev in mitt kollidnummer, då står det: beräknad leverans tidigast 28 oktober !?
Någon annan som det även står så för?
Aldrig mer Webhallen

Jag har inte ens något kollinummer på mitt.
Btw, någon som löst in koderna Webhallen mailat ut, innan ni aktiverat spelet?
Jag råkade..hoppas inget hemskt sker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buy4Free:

Jag har inte ens något kollinummer på mitt.
Btw, någon som löst in koderna Webhallen mailat ut, innan ni aktiverat spelet?
Jag råkade..hoppas inget hemskt sker.

Jag har inte heller något kolli-nummer. Som sagt väldigt konstigt att endast vissa går kollinummer. Antar att de skickas som brev för min del men varför får vissa det som paket? Börjar gråta om det inte ligger i brevlådan sen så taggad som jag är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Jag har inte heller något kolli-nummer. Som sagt väldigt konstigt att endast vissa går kollinummer. Antar att de skickas som brev för min del men varför får vissa det som paket? Börjar gråta om det inte ligger i brevlådan sen så taggad som jag är.

Om man kör som postförskott så kommer det till en butik, ica, konsum, då behöver du ett kollinummer för att få ut det där ifrån, om man har valt faktura, direktbetalning etc, så kommer det i brevlådan och du behöver inget kollinummer alls.