Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Medlem

Många vapen känns som ärtskjutare, även på hardcore, är väl det jag irriterar mig på mest. Sen raketspam och snipers överallt förstör mycket av nöjet också. Jag avskyr jets, men dom är iaf inte lika irriterande som dom var i BF2.

Permalänk
Medlem

Nått jag skulle vilja ha är en chatt mellan matcherna så att man dödar lite tid. Dom har väll tänkt att man ska snacka om matcherna efteråt i Battlelog men vem gör det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Nått jag skulle vilja ha är en chatt mellan matcherna så att man dödar lite tid. Dom har väll tänkt att man ska snacka om matcherna efteråt i Battlelog men vem gör det?

+1
Detta tänkte jag också på här om dagen.
Man borde även kunna ändra lite i klasserna mellan matcherna!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är lite väl många som gnäller på supports vapen. Jag har själv kört ca 30% support och jag finner deras vapen vara väldigt välbalanserat. Det är inte bäst att storma hus med eller skjuta mål på riktigt långt håll, även om jag tycker att m219 klarar båda dugligt.
Det läge då de skiner är när man kan mounta bipod och ligga och skjuta på "medium" avstånd, t.ex. ifall man tar över en controllpoint så hinner man lägga sig i ett lämpligt hörn där man ser större delen av kontrollpointen, mounta bipod och alla som passerar framför en kommer bli tagna, hur många de än är, ifall de inte kommer två från olika ställen samtidigt. Att täcka såna lägen, speciellt i rush eller på stadsbanor med många, långa, raka ställen där man kan ligga och "täcka en gata" är det supports verkligen är till för.
Även att rusa framåt tillsammans med squad, så fort någon i squaden ser någon lägger man sig och mountar bipod. Man hinner då inte ta den man först såg men kommer det mer än en så har man full understödseld att lägga och man kan göra det hur mycket som helst och som sagt, så länge det inte kommer två från olika håll eller från ett håll som inte täcks av bipoden så är man oslagbar.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

1. Banorna suger ordentligt. Deras "stora" flygbanor är helt ok men vissa flaggor är alldeles för nära varandra. Resten av banorna är idiot designade a la BC2 dvs trånga banor med flaskhalsar(peak tunneln..) eller banor med dessa idiotiska broar som gör att det blir ett ställningskrig(tehran och crossings) med varje lag på varsin sida. På vissa banor så hinner du knappt lyfta och så är du nära fiendes uncap och du har 32 locks på dig ända tills du kommer nära din uncap.

2. Destruction är minimal och patetiskt i vissa fall.

3. Rubberband/lagget är sjukt störande och förstör spelupplevelsen.

4. Efter alla dessa år så blir man fortfarande skjuten runt hörn..

5. Flashlights på långa avstånd och mitt på ljusa dagen, ni förstår nog.

6. Grafiken är inte alltid topnotch och det är för överdrivna färger. I skuggan så syns man inte och står en fiende på ett berg så syns han inte för berget avger ett så starkt ljus, ja berget glänser.

7. Menyerna är värdelösa och man ser tydligt att det är konsol inspirerat.

8. Commo rose som inte ens är färdigt och det värsta är att de hade tänkt skippa den om inte communityn hojta till.

9. Squad leadern har jag inte förstått mig på för man kan inte ge några order eller kalla på något.

10. Kartan är helt värdelös och zoomar man ut till max som man bör göra när man flyger så zoomar den tillbaks efter du dött.

11. Fortfarande så försvinner din raket efter att du dött.

12. Poäng skillnaden mellan 64 Conquest och 32 Rush.

13. Många vapen är otroligt dåligt balanserade, ett exempel är flygplans kanonen som man måste tömma magasinet på för att döda en gubbe på marken.

14. Helikopter styrningen blir sämre för varje nytt Battlefield.

15. Joystick support existerar inte.

16. Jag är inte färgblind men tycker att det borde finnas en option för folk som är det.

17. Att man fastnar på små saker på marken och tvingar en att hoppa över gruskorn..

18. Fordonens "UI" eller vad man ska kalla det. Ser helt värdelöst ut på pansarvagnen och siktar man nära moln eller ljusa punkter så syns inte ditt korssikte. Samma gäller för AA.

19. Inget kö system och battlelog kan vara riktigt värdelöst ibland. Spelar man med en kompis i ett party och joina en 64 server så kan det ta 20 minuter innan man kommer in på något då server browsern vill inte uppdatera i real tid utan man måste klicka sig fram för att veta och hittar du något så är det 4-5 klick till så båda kommer in och då har det hunnit bli fullt. Med ett kö system kan man undvika sånt här irriterande skit.

20. Tar skada hälften av gångerna som jag landar med fallskärmen, spelar ingen roll när jag utlöser den.

21. Väldigt svårt att höra fienden.

22. Den störande lilla triangeln ovanför gubbarna är ofta väldigt väldigt svår att se.

23. Att vara begränsad till 4 pers i en squad och dessutom inte kunna skapa sin egen squad är ett enormt misslyckande.

24. Jag kan inte skjuta genom tunna objekt och träd kan oftast inte fällas.

25. Support vapnen är väldigt dåliga på avstånd och gör att väldigt få spelar support.

26. Att behöva starta spelet sen ladda servern sen ladda mapen varje gång du ska in på en ny server kan vara irriterande då det tar tid men det är väl nackdelen med Battlelog.

27. Väldigt tråkiga upplåsningar och få vapen

28. Granatkastaren, rpg och tankshells skada mot infanteri är ibland pinsam.

29. Repair effekten ser ju värdelös ut(om du tittar på en som repairar så förstår du) och det är väldigt svårt att se hur mycket liv det är på fordonet när man står utanför. Sen att man lagar snabbare än vad en tank kan göra skada på dig är också något störande.

27. En bieffekt som härstammar från BC2 där du klickar på en squadmate eller flagga och trycker enter men den tar dig till uncap istället vilket resulterar i att man får plocka upp tangenterna från golvet. Eller att den verkar ofta misslyckas med att visa rätt bild när man klickar på någon i squaden.

28. AA vagnen är lite för bra och kan ta ner alla fordon.

29. Scout/transport helikoptrarna är sjukt slöa.

30. Att man inte kan blanda mellan air to air och air to ground.

31. Sist men inte minst att de ändrade till att fokusera på konsol som huvudplattform och värst av allt är att de kommer ut med det EFTER att de släppt spelet. Många tydliga drag från konsol syndes redan i betan.

Rant off? Sorry för det enorma inlägget.

Finns det hopp om att dom fixar det mesta av dessa saker eller hur har det varit i tidigare spel från DICE ? Lyssnar dom på feedback eller ska vi ha det såhär även om 1 år ?

BF3 börjar kännas mer som ett promotionspel för Nvidias grafik och EA games... Men visst.. Det är roligt också.. Men behöver poleras mycket... på detaljnivå..

Permalänk
Medlem
Skrivet av hackeron:

Finns det hopp om att dom fixar det mesta av dessa saker eller hur har det varit i tidigare spel från DICE ? Lyssnar dom på feedback eller ska vi ha det såhär även om 1 år ?

BF3 börjar kännas mer som ett promotionspel för Nvidias grafik och EA games... Men visst.. Det är roligt också.. Men behöver poleras mycket... på detaljnivå..

Min erfarenhet utav Battlefield spelen är att man uppdaterar de ett tag sen skiter man i de. Större delen av de problemen jag listade kommer aldrig att fixas.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

En grej jag har retat mig på är att man inte kan komunicera på co-op. Ex igår så spelade jag banan HIT AND RUN med nån random, och vid ett ställe intergrerar man med en dörr vid en trappa men då ställer man sig bara intill den o väntar på att sin kamrat ska springa en trappa ner o ta den dörren. Tydligen så uppfattade han inte det utan undrade varför jag stod där. Så han började skjuta på mig o kasta granater på mig... och jag kunde inte ens svära tillbaka till honom i någon form.
FIXA!

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

Kösystem på servrarna finns ibland faktiskt. Det verkar vara en serversak har joinat 2 servers där jag sattes i kö som räknades ner för varje spelare som lämnade server.

Det jag stör mig på utöver det är väl fuskare såklart (finns en del...men inte många än) fast spelar man på en server utan PB får man skylla sig själv.

Jag stör mig på flashlighsen som är på tok för starka...även solen osv bländar alldeles för mycket.

Stör mig på nightvision siktet som nästan borde kallas fusk på banor som Caspian border i skogen Man kan ju inte gömma sig, och man ser verkligen alla. Lite för OP imo, den skulle inte funkat i dagsljus eller så.

Sen stör jag mig så förbannat på att man spawnar mitt bland fienden i team deathmach ibland. Det kan vara en typ 5-7 spawns där man dör på en halv sekund just på grund av att man spawnar på en eller flera fiender.

Sen måste jag säga att det är konstigt att folk springer omkring med ranker över 40 redan för 2 dagar sen. Att någon galning gör det förstår man...men det är ganska vanligt på vissa servrar. Vad är dom där örnarna utan nummer för rank? Fast jag såg en som hade en örn och nummer 4 under.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Som vanligt när ett spel släpps gnälls det som fan, det är väl min första reaktion på den här tråden Kan hålla med om att jag kan hålla med om mycket som sägs här stämmer. Men jag tror inte DICE's har haft några intentioner att släppa ett buggigt/halvfärdigt spel, måste tro att detta beror på EA's deadlines. Håller med om att inte kunna ändra loadout medans man är död är kasst. Att dö bakom hinder är ärligt något som jag inte upplever särskillt ofta. Att vissa man skjuter på tycks tåla ett helt mag utan o dö medans han skjuter 1-2 skott som givetvis träffar mitt i skallen.
Rubberbanding är väl ett mindre problem, upplever det mest när jag sprintar längre sträckor. Summan av kardemumman är att det var länge sen jag hade så kul med ett spel och att det är ett litet guldkorn DICE har prånglat ut.

EDIT: Måste bara lägga till att spawn platser ibland kan vara lite märkliga. Spawna mitt i strid, földjden blir instand death. Inte så kul, borde gå och implementera nån smart kod att man inte spawnar där det är som mest skottlossning för tillfället. Eller 1.5 secs godmode så man hinner slänga sig ner eller sprinta bort, borde gå o lösa anyway.

Permalänk
Avstängd

TILLÄGG TILL TOPIC:

HUR UPPLEVER ALLA SPELET SEDAN DICE'S PATCH-UPDATE IGÅR?

Permalänk
Medlem

* Solen
* Inget teamplay alls
* Små banor
* Lagget
* Att FF off, killcam, 3d-spotting osv är standard inställning (borde vara som bf2)
* Värdelös minimap
* Att allt är unlocks på vehicles
* Tråkiga banor + för få

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Flashlight (skulle gärna kunna slita ut batterierna istället för sno dog tag) samt personer som bara står sitta och blockerar smala gångar....

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emmet45:

TILLÄGG TILL TOPIC:

HUR UPPLEVER ALLA SPELET SEDAN DICE'S PATCH-UPDATE IGÅR?

Vilken update? Vad har den gjort?
Går inte att utläsa vilken version av spelet man har från Origin heller för den delen märker jag.

Glömde ju nämna det jag stör mig mest av allt på i förra posten, kontrasten i hela spelet. Och bristen på reglage för att ändra den. Ett berg lyser inte i verkligheten, det är inte mörkt som i ett svart hål i skuggan av en container.

Permalänk
Medlem

Jag retar mig mest på att spelet crashar väldigt ofta för mig mellan rundorna, och att det är omöjligt att joina en server med en grupp utan att bli utbalanserad mellan lagen.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Mortars, jävla bullshit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

27. En bieffekt som härstammar från BC2 där du klickar på en squadmate eller flagga och trycker enter men den tar dig till uncap istället vilket resulterar i att man får plocka upp tangenterna från golvet. Eller att den verkar ofta misslyckas med att visa rätt bild när man klickar på någon i squaden.

Bortsett från lagget på servrarna är nog 27 mest jobbigt hittills. Semi rage quita lite sist pga detta. Kunde aldrig spawna på mina kompisar trotts att dem inte satt i tank eller var i vattnet. Fick spawna lägst bak hela tiden, extremt irreterande. Denna bug finns även i Arma2, vilket är ännu jobbigare med tanke på dem stora avstånden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edda123:

Spawnmenyn är värdelös. Att det inte går att klicka på själva kartan för att bestämma vart man vill spawna.

Jo de hade ju säkert varit jättebra, not! Massa as som spawnar varsomhelst? Fiende som spawnar i ryggen på dig? Nejtack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenny88g:

Jo de hade ju säkert varit jättebra, not! Massa as som spawnar varsomhelst? Fiende som spawnar i ryggen på dig? Nejtack!

Som att det var så jag menade.

På kartan är alla spawnställen markerade med exakt samma symbol och eftersom man inte kan klicka på själva ikonen på kartan utan man måste välja i listan bredvid. Detta medför att varje gång man ska spawna måste man gå igenom hela listan för att kunna se vad som är vad.

Om en flagga i CQ håller på att bli tagen och man har 4 sekunder på sig att spawna går det inte, för man inte hinner. Istället för att bara kunna klicka på flaggan på kartan som man kan i bf2 samt bc2.

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk

Att när man blir beskjuten,och lägger sig/går bakom en vägg och blir dödad ändå, samt alla disconnects

Permalänk
Medlem

Retar mig som fan på spawnmenyn. Allt buggar ju sönder där. Ibland förflyttar sig alla ikoner åt nåt håll så man får trycka bredvid för att träffa. Ibland VÄGRAR musen att fungera i menyn så man får använda piltangenter och enter för att komma nånstans, men uteslutet att ändra kit eller spawna på teammate osv.

Flera gånger har jag utan att röra nånting fått upp en jävla kommandobox när jag dött och ska spawna igen. Vet inte vad det är men det är fullständigt omöjlig att få ner så det enda som gäller är alt-F4 och försöka komma in på servern igen..... Har testat alla knappar på tangentbordet men den går inte att få ner. Man kan skriva in "list" eller nåt för att se alla användbara kommandon men det finns inget som stänger ner skiten. Nån som vet vilken knapp som stänger ner helvetet?

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

poff så var man skjuten. Fuskare såklart!

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

9. Squad leadern har jag inte förstått mig på för man kan inte ge några order eller kalla på något.

Bra lista Sarevok måste jag säga. Det jag saknar mest utöver listan är just möjligheten att spela lite mer kooperativt i squadsen. Saknar sammarbetskänslan. Saknar även de omdebatterade commandersarna.

Hur som helst, angående punkt nio. Man kan faktiskt ge order. Jag råkade oavsiktligen bli squadleader och listade ut det. Du kan nämligen ge order genom att "spotta" bokstäverna ovanför capture pointsen (när man kör conquest). Capture pointen blir då markerad med lite taggiga kanter runt själva bokstavslådan. Då får du som squadleader lite extrapoäng när folk följer ordern (antagligen skjuter eller gör något i närheten av flaggan som man markerat). I praktiken helt meningslöst om man kör public då ingen fattar givna ordrar och det inte finns något koordinerat sammarbete. Kommer dock försöka vara squadleader igen då det känns som "gratispoäng" att bara markera den mest bestridda boxen och vänta på att extrapoängen trillar in.

//C

Permalänk
Medlem

Man kan tydligen bli helt oövervinnelig med helikopter så länge man åker med 2 st hyffast nära varandra. Alla heatseeking missiles kommer byta mellan de 2 helikoptrarna varje sekund så det går aldrig att låsa på dom! ....... så fel

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk

Att man måste välja sitt vapen på nytt varje gång en ny karta ska spelas, spawnar ALLTID med en ak i handen även fast jag ALLTID väljer m16a3. Bugg eller värdelös funktion?

Permalänk
Medlem

Och det roliga bugget när man flyger heli och helt plötsligt utan en enda varning så är man på 25% lr 10% health och störtar... finns inget man kan göra... vad i helvete?

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Avstängd

1. EYEFINITY SÖNDER.
2. SVART ÖVERLAPPNING INNAN MAN SPAWNAR. Vad handlar det om?
3. buggar...
4. otydligt spawnsystem på vem man ska spawna på etc..

helt tydligt att dice inte haft kompetenta utvecklare, deras game designers suger.
hur kan man utveckla ett miljon spel och anställa noobs?

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

TDM-spawnen är helt värdelös. Antingen så spawnar man framför folk hela tiden och får typ 0-11 eller så spawnar man bakom folk och får typ 10-0 utan att röra sig...

Får en del gröna "streck" på skärmen på vissa servrar, wtf?

Flashlights är galet OP.

0%-hp kvar buggen.

Permalänk
Medlem

RPG på infantry, kan väl inte klaga då jag har börjat använda mig av det själv. Dock brukar de bli mest för att ta ut grupper av fiender och inte enstaka personer.

Stör mig på när jag blev knivad två gånger på en runda, har blivit knivad max 5ggr på 26h speltid och knivat flertalet. Dock störde jag mig så himla mycket på att jag blev knivad, utan att mina teammates inte sköt ihjäl snubben eller höll linjerna(slashad till döds*KUL*). Och när man själv misslyckas att kniva för personen ligger i ett hörn på sidan, sedan blir man själv dödad.

En till sak är när man spawnar och ens squadmates står på de sämsta ställerna någonsin mitt i det öppna och allt, vilket resulterar att man själv dör. När man inte blir revivad och en medic står på dig, då får man sneryck. När man ber om ammo i chatten och inte en jävel bryr sig, den enda chatten som syns lagom bra är sqad chatten.

När ens eget lag inte kan fatta att flashlighten bländar allierade, de springer mot dig från fienden, de gör dig blind och du dör som resultat. Istället borde ALLA fatta att man stänger av lampan när man inte är nära fiender, man stänger av den när man springer ifrån fienden för att INTE förstöra för sitt eget lag. Samma gäller den störande lasern. En sak till gällande just ficklampan, när folk bländar mig som ligger ner MED FLIT!? då man är support och ska ge täckande eld.

0% hp seriöst? 0 är siffran som står för inget, noll, nada, tomt. Man bör inte leva om man har 0% i hp...

Gillar kartan operation metro men har kört endast conquest då första delen på rush är helt förstörd, man kan hamna under marken väldigt lätt och döda folk därifrån. På vissa ställen, tex. vid A site bakom plåtstaketet så kan man fastna under marken och inte lyckas ta sig upp ibland av misstag. Lustigt nog så såg jag på conquer mode att i 3e hallen(innan man kommer ut ur tunnelbanan) så låg någon ner och jag såg han från våningen under lols.

Kompenserar genom att få sjuka killstreaks så jag är i överlag nöjd med spelet, rekord på 20 hittills

Permalänk
Medlem
Skrivet av conio:

Bra lista Sarevok måste jag säga. Det jag saknar mest utöver listan är just möjligheten att spela lite mer kooperativt i squadsen. Saknar sammarbetskänslan. Saknar även de omdebatterade commandersarna.

Hur som helst, angående punkt nio. Man kan faktiskt ge order. Jag råkade oavsiktligen bli squadleader och listade ut det. Du kan nämligen ge order genom att "spotta" bokstäverna ovanför capture pointsen (när man kör conquest). Capture pointen blir då markerad med lite taggiga kanter runt själva bokstavslådan. Då får du som squadleader lite extrapoäng när folk följer ordern (antagligen skjuter eller gör något i närheten av flaggan som man markerat). I praktiken helt meningslöst om man kör public då ingen fattar givna ordrar och det inte finns något koordinerat sammarbete. Kommer dock försöka vara squadleader igen då det känns som "gratispoäng" att bara markera den mest bestridda boxen och vänta på att extrapoängen trillar in.

//C

Saknaden av commandern var ju en del av problemet med Squad leadern, han skulle få mer att göra men inget hände.
Det du beskriver fanns redan i BC2 där du tittade mot en flagga eller mcom och tryckte på spot då ändrades den till attack/defend men seriöst det är det absolut sämsta systemet och jag tror nog att de flesta hade räknat med att få det likt BF2 där du kunde markera på kartan och ha en SQ radio där du kunde begära saker. Istället får vi envisas med spotknappen.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

.... väldigt lång lista .....

Underbar lista, håller med om allting. Spelet i sig är bra men det är just smådetaljer som dessa som drar ner betyget så hårt. Det känns inte helt färdigputsat.
Lägg även till chatten och TV-guidade missilen i listan. Har inte låst upp den själv, men vart du än vänder dig så ser du att den är extremt buggad. Hade räckt med att dom testat den i 5 minuter för att inse vilka stora problem det var, men ack.