Tänkte Börja igen men glömt Accountet, Hjälp !

Permalänk
Medlem

Tänkte Börja igen men glömt Accountet, Hjälp !

Tjena Swecare, ni får ursäkta om rubriken var lite otydlig.

I alla fall, jag tänkte börja köra lite WoW igen med en polare. Problemet är att jag har glömt namnet på mitt gamla acc som jag hade för cirka 2 år sen.

Jag har givetvis cd-key från WoW och BC, och även ett Starcraft2 konto. Så hur ska jag gå tillväga tycker ni?

Jag provade att lägga till WoW till mitt battle.net account/sc2 konto men det stod att produktnyckeln redan var använd.

Några tips ?

Permalänk
Medlem

http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&tag=c...

Det är nog det enda sättet.
Edit: Tänkte på en sak, är det inte e-mail istället för account-namn? Har du i så fall testat lite olika mailadresser som du kan ha registrerat det på?

Permalänk
Avstängd

Ja lättast är det ju kanske att ta det här med Blizzards forum/support.
Startar en tråd på sweclockers för att man inte kommer ihåg sitt WoW login...vart är den här världen påväg.

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wooprat:

http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&tag=c...

Det är nog det enda sättet.
Edit: Tänkte på en sak, är det inte e-mail istället för account-namn? Har du i så fall testat lite olika mailadresser som du kan ha registrerat det på?

mitt nuvarande sc2 konto är också min e-mail. Kommer inte i håg om mitt gammla WoW acc var e-mail, Men ska testa lite.

Skrivet av WongFeiHung:

Ja lättast är det ju kanske att ta det här med Blizzards forum/support.
Startar en tråd på sweclockers för att man inte kommer ihåg sitt WoW login...vart är den här världen påväg.

Haha, Tänkte mest se vad ni kunde ge för tips här , nu när man kan "Sammanfoga" account med mera.

Permalänk
Medlem

skicka ett mail till deras account support med din WoW kod + bild på ID kort eller liknande alt. ring deras support, fungerar utmärkt (mail kan dock ta ett bra tag att få svar på, ringa går mycket snabbare)

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5