Hej! alla här på sweclockers min kompis tipsa mig om att jag skulle göra en tråd på detta forum och se vad ni säger så jag gjorde som han sa
Jag ska köpa mig en ny dator eftersom min gammla har blivit slö,jag kommer för de mesta dels att spela på den men att kunna använda sony vegas och fraps skulle vart super!,de spel jag kommer att lira på den är MW3,WoW,LoL,CSS och kanske BF3
Min budget är 10 000-13 000kr helst under 13 000 men vill ej lägga mer.
Jag har windows7 och en gammal hårddisk.
Vill att datorn ska vara framtidssäker,ska gå att uppgradera så att inte nästa jul behöva byta ut allting.
VIll att datorn ska vara byggd från inet.
Tack i förhand
Tack men nej tack om du läser vad jag har skrivit så vill jag att den är byggd från inet och jag tror knappas att en HP från siba skulle klara av mina behov.
Någon seriös som skulle vilja hjälpa mig? tack i förhand
Kolla på någon av Taurus datorerna som inet säljer och välj den som passar dig och din plånbok bäst köp aldrig märkes datorer från Siba,Elgiganten eller liknande för dom är bara skit!
Kolla på någon av Taurus datorerna som inet säljer och välj den som passar dig och din plånbok bäst köp aldrig märkes datorer från Siba,Elgiganten eller liknande för dom är bara skit!
Denna ligger i min budget men har hört att man kan få bättre prestanda om man gör det själv så skulle någon vilja ge något förslag på en kundvagn? tack i förhand
det där ser bra ut men jag förstår inte riktigt varför man ska lägga 1700kr på ett chassi när man kan köpa ett för 800 kr som är framtidssäkert eftersom man kan ta bort hdd buren och då få in långa grafikkort sen så är ju ventelationen bra i den http://www.inet.se/produkt/6900466/fractal-design-arc-svart
det där ser bra ut men jag förstår inte riktigt varför man ska lägga 1700kr på ett chassi när man kan köpa ett för 800 kr som är framtidssäkert eftersom man kan ta bort hdd buren och då få in långa grafikkort sen så är ju ventelationen bra i den http://www.inet.se/produkt/6900466/fractal-design-arc-svart