Permalänk

Touchscreenvantar

Hej, jag har letat efter ett par touchscreen vantar eftersom jag fryser varje dag när jag håller på med mobilen medan jag väntar på bussen!! Jag har gått runt i stan (stockholm) och letat efter ett par vantar men har endast hittat vantar som har markeringar på fingertopparna är det någon som har ett tips på en hemsida eller någon affär som säljer ett par stilrena vantar?

Permalänk
Medlem

Ja, jag vet inget om affärer men jag läste någonstans att man kunde gnida in lite typ kylpasta på fingerspetsarna, kommer inte ihåg var men du kanske hittar på google

Visa signatur

Citera för svar
|i7-920|Asus P6T SE|Asus DCII HD 6970|12GB G.Skill 1600MHz|Intel X25-M 80GB|Asus Xonar Dx|Fractal Design Newton R2 650W|Noctua NH-U9B SE2|Fractal Design Define R2 Titanium USB3 mod|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk

finns annars detta: http://www.smartasaker.se/touchknappar-till-vantarna.html . Har själv inte testat.

Permalänk

Okej det är nog inget för mig, men jag tror jag hittade en bra hemsida nu som hade snygga vantar www.touchscreenvantar.se!

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av X_Sirux_X:

Okej det är nog inget för mig, men jag tror jag hittade en bra hemsida nu som hade snygga vantar www.touchscreenvantar.se!

Dem ser exakt likadana ut som dem på kjell men kostar det dubbla... Hur tänkte du nu?

edit: läste deras "om företaget":

Citat:

med visionen att med hjälp av en tekniskt nyskapande produkt

Lite lustigt när det finns massa andra som säljer samma produkt.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Define 7 | ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Noctua NH-D15 G2 | Kingston 2x32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | Asus RTX 5090 ROG Astral OC | Corsair RM1000X ATX 3.1 1000W | Kingston Fury Renegade M. 2 Gen 4 1+4TB + Samsung 860 EVO 1TB + 870 EVO 4TB | Samsung Odyssey G8 G80SD | APC
Back-UPS Pro Gaming UPS 2200VA 1320W | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Jag kanske har fel, men fick en känsla av att TS är en av grabbarna bakom touchscreenvantar.se
Dels så är TS nyregistrerad, tråden har samma rubrik som adressen till företagets hemsida, TS tyckte inte om liknande handskar och sen hittades helt plötsligt den sajt han länkade till.

Permalänk

är du säker på att det inte funkar med vanliga handskar/pekpenna? finns ju olika typer av touchsceen

Permalänk
Medlem

Gå in i alla möjliga butiker som säljer vantar/handskar och så testar du ifall dom funkar på mobilen innan du köper dom, så har jag hittat en hel del vantar för runt 20-40:- som funkar utmärkt i färgen svart... behöver inga "special" vantar som kostar flera hundra för detta, bara man orkar gå runt och testa lite, gå helst in i ett shopping centrum så slipper du åka någon nämnvärd sträcka för att gå in i flera olika butiker som säljer vantar!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av MP636:

Jag kanske har fel, men fick en känsla av att TS är en av grabbarna bakom touchscreenvantar.se
Dels så är TS nyregistrerad, tråden har samma rubrik som adressen till företagets hemsida, TS tyckte inte om liknande handskar och sen hittades helt plötsligt den sajt han länkade till.

Jag fick samma känsla, verkar aningen misstänkt!

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Fick ett par iPhone vantar i julklapp, dem funkade inge vidare. Det ser ut som vanliga fingervantar och va från teknikmagasinet tror ja.
Knepet med kylpasta har ja också sett men inte provat själv.

Visa signatur

Processor: Core I5. Antec Küler 620 PnP 2x Gentle typhoon 1850 Rpm. RAM: 8Gb Vengance. GPU:CF 6950 twin frozr@ 950/1400. Mobo: P8P87 Pro. Nätagg: Ax 850. OS: W7 ultimate 64bit. Allt detta i ett Define R3 med 4 120mm fläktar. Vertex2 120gb ssd, 3 Tb lagring på HDD´s
Apple iPhone 32gb
MacBook Pro I5