[SWTOR] Något svenskt Republic guild på Chuundar?`

Permalänk
Medlem

[SWTOR] Något svenskt Republic guild på Chuundar?`

Någon som vet om där finns något trevligt svenskt/nordiskt guild man kan joina på servern Chuundar? Lirar Republic.

Och är det fler som har problem med att komma in i spelet just nu? Hemsidan är knas och patchern säger att jag inte har någon reggad prenumeration :S
Fungerade igår och är ju på mina 30 gratis dagar ju? Eller måste man regga ett kort för att kunna lira sina 30 gratis dagar? Helt sjukt isåfall ju.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrfisse:

Och är det fler som har problem med att komma in i spelet just nu? Hemsidan är knas och patchern säger att jag inte har någon reggad prenumeration :S
Fungerade igår och är ju på mina 30 gratis dagar ju? Eller måste man regga ett kort för att kunna lira sina 30 gratis dagar? Helt sjukt isåfall ju.

Ja, det måste du.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mytos:

Ja, det måste du.

Åh vad onödigt. Aja väl bara att göra det då, men kommer inte åt account managment nu snyft. Bara waiting room på hemsidan. 30 minuter nu.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk

Jag och polarna kör republic på Chuundar, vi är 9 personer och du får gärna joina oss om du vill. Vi kör lungt tempo och chillar spelet för det mesta, men ändå en seriös attityd på raiding

Hör av dig till Seoxtonix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seoxtonix:

Jag och polarna kör republic på Chuundar, vi är 9 personer och du får gärna joina oss om du vill. Vi kör lungt tempo och chillar spelet för det mesta, men ändå en seriös attityd på raiding

Hör av dig till Seoxtonix

Hur har det gått för er, finns ni kvar på Chuundar?

Permalänk

Jag, min bror och två vänner spelar där. Dock är vi alla trogna Imperiet

Permalänk
Medlem

Hur är chundar populationsmässigt? Lirar på en low pop server just nu och det kommer bli störtomöjligt att hitta några warzones efter 1.1 patchen så jag letar efter ngt nytt att byta till. Letar även efter en republic guild som vill ha mig. Kommer nog koncentrera mig på PVP och flashpoints då jag inte orkar köra massa quests en gång till. Har en lvl 50 sith sorc sedan tidigare på en annan server.

Permalänk
Medlem

Chuundar är standard på dagarna och high/very-high på kvällar och primetime dock inga kötider längre.
Jag befinner mig på republic sidan och finner det vara en bra server.
Har dock ingen statistik förd men tror att fördelningen av empire/republic lutar starkt åt Empire, lite roligt att vara underdog

Permalänk
Medlem

Jo det spelar ingen roll för min del. Kanske skulle prova Chuundar då. Ska bara hitta en guild att spela med

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Jo det spelar ingen roll för min del. Kanske skulle prova Chuundar då. Ska bara hitta en guild att spela med

Det gör du rätt i

Permalänk
Medlem

Får väl spamma general chatten på svenska så kanske ngn nappar Då jag har en lvl 50 sorc på en anna server så funderar jag på att prova tank här. En Jedi Knight Guardian kanske.

Permalänk

Kör också imperial på chuundar. Hör ni republic-snubbar! Ska vi bestämma tid på Tatooine och pvp:a lite eller?

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Medlem

Heh, kanske senare. LVl 6 nu

Permalänk
Medlem

Lvl 11 nu. Ngn guild som vill ha en Jedi Guardian?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Constant3831:

Jag, min bror och två vänner spelar där. Dock är vi alla trogna Imperiet

Jag kör med en arbetskamrat på Chuundar så klart med Imperiet, hade varit gött att joina lite fler svenskar att spela med,

Jag kör en LVL 40 Bounty Hunter och han har en Sith Juggernut på 41

Vi kör oftast på kvällarna efter 20-21

Min gubbe heter Ference och han kör med Redlös

Ni kan väl skicka ut en invite om ni ser oss online,
Eller PM:a din alts nams så hittar jag er (om du inte vill skriva här)

ha det gott
//Z

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |