Permalänk
Medlem

Nee 16 men har en 64 också men den har jag till annat

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mosl92:

Låter ballt

ja elr hur och ju mer medlemmar desto roligare kmr det bli. och ser vi att detta blir något som folk kmr vilja mer efter de här så kan vi kanske utöka lite med tävlingar av någon form. tex presentkort på inet.

Men de får bli en fråga i framtiden som får tas upp..:P

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Computerguy:

Nee 16 men har en 64 också men den har jag till annat

okeej. Noterat

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,

Permalänk
Medlem

Har en känsla av att detta kommer faila lika hårt som last big war. Men jag e på om det e rush vanilla mode

Permalänk

Även jag har en 64 players server tillgänglig.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Åldergräns? :/

Åldersgränsen för BF3 är 18 år men det är endast en rekommendation. Det är helt enkelt målsman som avgör för minderåriga.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort ett onödigt inlägg.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhalla:

Åldersgränsen för BF3 är 18 år men det är endast en rekommendation. Det är helt enkelt målsman som avgör för minderåriga.

Sa till min far att man kunde åka flygplan så sa han okey

Permalänk
Medlem

Kan ställa upp med en 64 Player också tror jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhalla:

Eeeh det är 16 annars, kolla förpackning om du har eller liknande

Permalänk
Medlem

Haha

Så detta "lan" kommer att vara i Stockholm (om det äns blir något) ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Haha

Nej, har du ens läst? Det är online. Det hade varit kul! Jag är sugen på att köra redan i helgen.

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Skrivet av flammsig:

Är det ingen som vill vara med och planera detta ????

vill inte sitta och bossa och bestämma allt själv..

Behövs det så kan jag säkert vara med och hjälpa till/vara admin om vi snackar om en helg som jag kan vara med på. och om mitt internet är i funktion just då med tanke på att jag har mobilt bredband á 30gb/månad...

skicka pm/citera om du behöver mig

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Eeeh det är 16 annars, kolla förpackning om du har eller liknande

Endast PEGI som satt 16+ men varken UK, USA eller Tyskland håller med såg jag nu. Men som sagt, endast rekommendationer.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Avstängd

Solklart med!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggelito:

Nej, har du ens läst? Det är online. Det hade varit kul! Jag är sugen på att köra redan i helgen.

u mad bro?!
Har för det första inte läst igenom allt, endast på sida 3 dude .. Sen brukar lan vara på samma nätverk, borde kallas som en "Sweclocker match bf3" eller något liknande istället för "lan"

Permalänk
Medlem

Rätt så fel att kalla det lan då det inte har ett skit med lan att göra hur man än vrider och vänder på det. Kalla det bara för en uppesittarkväll eller liknande.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av flammsig:

haha och där är ju det folk som inte är swec också

Hur ska man förhindra att andra än sweclockersmedlemmar spelar då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordarosten:

Rätt så fel att kalla det lan då det inte har ett skit med lan att göra hur man än vrider och vänder på det. Kalla det bara för en uppesittarkväll eller liknande.

Håller med dig till 100% !

Permalänk
Skrivet av MooD:

Hur ska man förhindra att andra än sweclockersmedlemmar spelar då?

Lösen

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffipoff:

Ja men hur skyddar man det? Sweclockers är tämligen publikt.

Permalänk
Medlem

Ngn som vill lira lite ? isåfall sök på ReadY4RumbIE 24/7 i battlelog

Permalänk
Medlem

Lösen är sweclockers4ever

EDIT VERKAR INTE VARA NGT PASS MEN

DET ÄR LITE UPPVÄRMING NU HEHE, TILLS LANET

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aml417:

Har en känsla av att detta kommer faila lika hårt som last big war. Men jag e på om det e rush vanilla mode

om vi alla är serijösa och lägger ner lite tid så ska de nog gå bra..

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wartech:

Även jag har en 64 players server tillgänglig.

UNDERBART Noterar det.. och du ställer upp och kan ha den öppen 2dagar ?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

ja men då kanske han ska skaffa sej en dator med bf3 och vara med. så kan han hålla ett öga på dej med (skojja)

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av flammsig:

UNDERBART Noterar det.. och du ställer upp och kan ha den öppen 2dagar ?

Nemas problemas!

edit: Kan fixa det mesta i serverväg,har hårdvara och uppkoppling tillgänlig via min community. Har även en 32 pers server.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LarssoN:

Haha

haha. nej allt sker online. men om de är ett gäng från tex sthlm som ska vara med så kan ju dom prata ihop sej och kanske sitta i en lokal och spela med oss online om dom hällre tkr det. ni får sitta vart ni vill .hur ni vill. med vem ni vill.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hoffipoff:

Behövs det så kan jag säkert vara med och hjälpa till/vara admin om vi snackar om en helg som jag kan vara med på. och om mitt internet är i funktion just då med tanke på att jag har mobilt bredband á 30gb/månad...

skicka pm/citera om du behöver mig

Blixtsnabbt internet du har

De är ju på det lilla viset att dom som har servrarna kmr få kicka /skriva /dela varningar.
Men bara på dom som blir admin/ansvarig order satt sejja:) därför e de viktigt att någon mer skriver upp sej..

men en fråga bara har du möjlighet att vara hela helgen elr bara 1dag ?

och de där med ditt bredband.:D du skulle inte kunna sitta hos alt en polare som har Fiber. så du inte försvinner helt hux flux

Visa signatur