Permalänk
Medlem

Förresten stämmer det att dom ändrat IS7 armor i patchen så den inte lika lätt bouncar?
Är mycket snack på forumet att den nu ska vara betydligt lättare att penetrea även med Tier8 kanoner.

Är "bara" 5k exp och 3mil credits ifrån IS7 men är den så pass mycket ändrad så stannar jag nog hellre med IS4 ett tag till
Har inte mött en enda IS7 sedan patchen =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Förresten stämmer det att dom ändrat IS7 armor i patchen så den inte lika lätt bouncar?
Är mycket snack på forumet att den nu ska vara betydligt lättare att penetrea även med Tier8 kanoner.

Är "bara" 5k exp och 3mil credits ifrån IS7 men är den så pass mycket ändrad så stannar jag nog hellre med IS4 ett tag till
Har inte mött en enda IS7 sedan patchen =/

Nja inget jag har märkt direkt. Fronten bounchar det mest tom arty shells ibland
Men jag tror att IS-7 har funnits med så länge nu så många har lärt sig vart weakspotsen sitter på den, i fronten är det underplåten och längst ut på fronten som du kan pentrera, men så är det typ på alla tanks. Sen om du står snett emot en IS-7 så ska du såklart skjuta längst ner på hans frontsida, för där är det plan armor.

Jag kommer ihåg när jag körde IS-7 i mitten av betan, ojojoj där kan du snacka om ett OP monster som kan bouncha för då hade den mer front pansar än vad den har nu.

Permalänk
Medlem

Börjar fundera på en ny processor till detta spelet. Eftersom det endast kör på en kärna så känns ju AMD kört så åker på att byta hela plattformen, vad snittar ni med sandybridge ungefär i FPS? (Grafikkortet jag har är ett 6870)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Börjar fundera på en ny processor till detta spelet. Eftersom det endast kör på en kärna så känns ju AMD kört så åker på att byta hela plattformen, vad snittar ni med sandybridge ungefär i FPS? (Grafikkortet jag har är ett 6870)

på ett 5770 så ligger jag på 70-100 fps oklockat.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

på ett 5770 så ligger jag på 70-100 fps oklockat.

Vilken sandybridge? Finns ju ett antal Som det är nu så ligger jag typ under 30 fps ofta under 20.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Varför ska det alltid vara fullt med jävla noobs efter varje patch?!.....suck

Förstår att du undrar..eftersom du var kung direkt ? .. när du börja spela..

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Börjar fundera på en ny processor till detta spelet. Eftersom det endast kör på en kärna så känns ju AMD kört så åker på att byta hela plattformen, vad snittar ni med sandybridge ungefär i FPS? (Grafikkortet jag har är ett 6870)

Ser inte din signatur nu på mobilen men rekommenderar att bara klocka upp din nuvarande processor. Hade vissa problem med stock 2500k med allt lullull på max, brukar alltid ha film eller serie på andra skärmen när jag spelar så det bidrar en del.

Kör med floradensity och några andra "onödiga" saker på lägsta som jag inte tycker tillför något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Who2:

Förstår att du undrar..eftersom du var kung direkt ? .. när du börja spela..

Känner du dig träffad ber jag så mycket om ursäkt. Men när folk inte kan spela sina T8-10 så här långt in... Kom igen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Ser inte din signatur nu på mobilen men rekommenderar att bara klocka upp din nuvarande processor. Hade vissa problem med stock 2500k med allt lullull på max, brukar alltid ha film eller serie på andra skärmen när jag spelar så det bidrar en del.

Kör med floradensity och några andra "onödiga" saker på lägsta som jag inte tycker tillför något.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo det hjälper ju med att sänka inställningarna men spelet blir så grått då. Har planerat att uppgradera till ivybridge alternativt köra på sandy om det dröjer för länge, Vi får se om jag klarar att hålla ut eller om jag gör ett impulsköp när pengarna kommer
Har föresten inte min dator i signaturen. Men jag kör med en AMD athlon II 630(Börjar ju bli lite i minsta laget överlag) och har klockat till 3,2ghz så långt jag kan på mitt moderkort.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo det hjälper ju med att sänka inställningarna men spelet blir så grått då. Har planerat att uppgradera till ivybridge alternativt köra på sandy om det dröjer för länge, Vi får se om jag klarar att hålla ut eller om jag gör ett impulsköp när pengarna kommer
Har föresten inte min dator i signaturen. Men jag kör med en AMD athlon II 630(Börjar ju bli lite i minsta laget överlag) och har klockat till 3,2ghz så långt jag kan på mitt moderkort.

Dessa är dom exakta inställningarna jag kör med (högerklick - visa bild)

Dold text

Något jag märkte nu som innan när jag försökte maxa så fastnar fpsen på 30. (GPU går upp 15% och CPU ca10%)
Kan ha något att jag kör window mode men känns meh...

Men ja Athlon2 630 vs Ivy Bridge när det kommer känns ju väldigt lockande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Dessa är dom exakta inställningarna jag kör med (högerklick - visa bild)

Något jag märkte nu som innan när jag försökte maxa så fastnar fpsen på 30. (GPU går upp 15% och CPU ca10%)
Kan ha något att jag kör window mode men känns meh...

Men ja Athlon2 630 vs Ivy Bridge när det kommer känns ju väldigt lockande

Du kör med weakspot skins och klagar på att M103 bouncar allt...
Har det inte kommit ut skins till M103an än eller?

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Du kör med weakspot skins och klagar på att M103 bouncar allt...
Har det inte kommit ut skins till M103an än eller?

Japp har kvar gamle SteelDevils skins på familj-datorn åt min lillebror.
Täcker dock inte några av dom nya tanksen sedan hösten 2011.

Alla tanks ser extremt roliga ut med det dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Japp har kvar gamle SteelDevils skins på familj-datorn åt min lillebror.
Täcker dock inte några av dom nya tanksen sedan hösten 2011.

Alla tanks ser extremt roliga ut med det dock

Dom borde ha försvunnit på is-4 och is-7 i 7.2 då dem krymptes och skinsen rättades till för den nya storleken och mitt cammo skin till is-7an försvann då.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Dom borde ha försvunnit på is-4 och is-7 i 7.2 då dem krymptes och skinsen rättades till för den nya storleken och mitt cammo skin till is-7an försvann då.

Tänkte på det med när jag spelade, vet inte om SteelDevil körde något annat med sitt skin.
Kanske därav Wargaming rensat bort honom ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vilken sandybridge? Finns ju ett antal Som det är nu så ligger jag typ under 30 fps ofta under 20.

i5 så klart:) i7 om man kör redigering och sånt = flertrådat (spel är inte så bra gjorda för det).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

i5 så klart:) i7 om man kör redigering och sånt = flertrådat (spel är inte så bra gjorda för det).

Jo men tänkte mer specifikt även I3 är rätt vanligt till Gaming har jag sett sen finns ju sandybridge I5 i frekvenser från 2,3 till 3,3ghz;) Men jag kan förvänta mig att Wot ska fungera fint med i5 då, ska se om jag lyckas klocka min nuvarande lite till innan jag funderar vidare

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo men tänkte mer specifikt även I3 är rätt vanligt till Gaming har jag sett sen finns ju sandybridge I5 i frekvenser från 2,3 till 3,3ghz;) Men jag kan förvänta mig att Wot ska fungera fint med i5 då, ska se om jag lyckas klocka min nuvarande lite till innan jag funderar vidare

Kör på en SB i5 2500k så kommer du ha kräm så det räcker och blir över till WoT.

För att svara på din tidigare fråga så kör jag med datorn i signaturen och har i regel 100 i fps.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Usch, det var dyrt att köpa och pimpa Obj.212 men vilken fröjd att spela med den.
S-51 såldes och även M103 men jag ser ingen anledning till att ha den när jag ändå har T110.
Bara att nöta 2.5mille till i min fina T34, så att jag kan fixa Ferdi med.
T34 känns ok som premium, lite seg och ovant med lång omladdning och helt värdelös rotation på tornet och aim time. Aim time är den värsta nerfen.
Fint att stoppa min T110 crew i den och köra.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Usch, det var dyrt att köpa och pimpa Obj.212 men vilken fröjd att spela med den.
S-51 såldes och även M103 men jag ser ingen anledning till att ha den när jag ändå har T110.
Bara att nöta 2.5mille till i min fina T34, så att jag kan fixa Ferdi med.
T34 känns ok som premium, lite seg och ovant med lång omladdning och helt värdelös rotation på tornet och aim time. Aim time är den värsta nerfen.
Fint att stoppa min T110 crew i den och köra.

Skaffade 212an idag också. Men dyrt att pimpa den vet jag inte, bara att demounta på S-51an och mounta om?

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Fixade nytt arty idag!

Gillar det skarpt!
Perfekt balans mellan skada, splash, reload och accuarcy.
Replay på en riktigt bra runda!

Btw angående raider på udda tanks fick den på en is-4 här om dagen med ca 1400 exp ändå och tog ner 4 tanks.

Och offtopic WoT struntar i om din core är i7 eller i5 utan bara hur snabb 1 core är då wot inte kan använda mer än 1 core... Gief multicore support!

Skrivet av Pope:

Usch, det var dyrt att köpa och pimpa Obj.212 men vilken fröjd att spela med den.
S-51 såldes och även M103 men jag ser ingen anledning till att ha den när jag ändå har T110.
Bara att nöta 2.5mille till i min fina T34, så att jag kan fixa Ferdi med.
T34 känns ok som premium, lite seg och ovant med lång omladdning och helt värdelös rotation på tornet och aim time. Aim time är den värsta nerfen.
Fint att stoppa min T110 crew i den och köra.

Kör med vent, rammer och gld på min T34 och det har fixat problemet med aim time och reload imo.

Men tycker att den är bra som tier 8 har fin balans mot dem andra även fast den har en ganska extrem kanon för sin tier.

Btw på t110 delen tycker jag att den och 50b har lite halv hög pen.. nästa så dem skulle behöva dra ner båda till lite lägre nivåer så att armor på tanks kan spela någon större roll igen. Min t110 tar ner en maus utan problem, is-7 inga problem, 50b lol som att slåss mot en med... Även med sina stora "weak spots" är den lite halvt op. Och i cw så är det "12 t110 3 arty" nu för tiden, Ibland kan det vara lite andra tanks men ska det vara en offensiv kör dem hårt med t110 endast. AMX 50B blev skit efter nerfen och används 1 ibland, Is-7 blev värdelös med t110, Maus och e-100 används endast vid def och den senare används knapp alls. Så imo är t110 lite op, och 50b behöver en buff för att komma upp till t10 nivå igen just nu är det en t9 medium mer eller mindre.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Fixade nytt arty idag!
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_074.jpg

Gillar det skarpt!
Perfekt balans mellan skada, splash, reload och accuarcy.
Replay på en riktigt bra runda!

Btw angående raider på udda tanks fick den på en is-4 här om dagen med ca 1400 exp ändå och tog ner 4 tanks.

Och offtopic WoT struntar i om din core är i7 eller i5 utan bara hur snabb 1 core är då wot inte kan använda mer än 1 core... Gief multicore support!

Kör med vent, rammer och gld på min T34 och det har fixat problemet med aim time och reload imo.

Men tycker att den är bra som tier 8 har fin balans mot dem andra även fast den har en ganska extrem kanon för sin tier.

Btw på t110 delen tycker jag att den och 50b har lite halv hög pen.. nästa så dem skulle behöva dra ner båda till lite lägre nivåer så att armor på tanks kan spela någon större roll igen. Min t110 tar ner en maus utan problem, is-7 inga problem, 50b lol som att slåss mot en med... Även med sina stora "weak spots" är den lite halvt op. Och i cw så är det "12 t110 3 arty" nu för tiden, Ibland kan det vara lite andra tanks men ska det vara en offensiv kör dem hårt med t110 endast. AMX 50B blev skit efter nerfen och används 1 ibland, Is-7 blev värdelös med t110, Maus och e-100 används endast vid def och den senare används knapp alls. Så imo är t110 lite op, och 50b behöver en buff för att komma upp till t10 nivå igen just nu är det en t9 medium mer eller mindre.

Tyvärr verkar ju detta vara lite av en strategi från Wargamings sida. Att släppa de nya tanksen lite over-powered så att alla vill ha dem och därmed spenderar gold och free exp på att få tanken snabbt. Något som Wargaming tjänar mycket pengar på. Sedan efter någon månad eller tre så nerfas tanken så att den hamnar i nivå med andra tanks..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo men tänkte mer specifikt även I3 är rätt vanligt till Gaming har jag sett sen finns ju sandybridge I5 i frekvenser från 2,3 till 3,3ghz;) Men jag kan förvänta mig att Wot ska fungera fint med i5 då, ska se om jag lyckas klocka min nuvarande lite till innan jag funderar vidare

mm, men den har som högst två kärnor med HT= inte så bra (vissa spel får man FPS dropps om man kör med HT på).

Bättre att köra på i5 som går att klocka:) ökade till 3,6 Ghz och gick ner till 97% ca på den kärnan wot belastar.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Fixade nytt arty idag!
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_074.jpg

Gillar det skarpt!
Perfekt balans mellan skada, splash, reload och accuarcy.
Replay på en riktigt bra runda!

Btw angående raider på udda tanks fick den på en is-4 här om dagen med ca 1400 exp ändå och tog ner 4 tanks.

Och offtopic WoT struntar i om din core är i7 eller i5 utan bara hur snabb 1 core är då wot inte kan använda mer än 1 core... Gief multicore support!

Kör med vent, rammer och gld på min T34 och det har fixat problemet med aim time och reload imo.

Men tycker att den är bra som tier 8 har fin balans mot dem andra även fast den har en ganska extrem kanon för sin tier.

Btw på t110 delen tycker jag att den och 50b har lite halv hög pen.. nästa så dem skulle behöva dra ner båda till lite lägre nivåer så att armor på tanks kan spela någon större roll igen. Min t110 tar ner en maus utan problem, is-7 inga problem, 50b lol som att slåss mot en med... Även med sina stora "weak spots" är den lite halvt op. Och i cw så är det "12 t110 3 arty" nu för tiden, Ibland kan det vara lite andra tanks men ska det vara en offensiv kör dem hårt med t110 endast. AMX 50B blev skit efter nerfen och används 1 ibland, Is-7 blev värdelös med t110, Maus och e-100 används endast vid def och den senare används knapp alls. Så imo är t110 lite op, och 50b behöver en buff för att komma upp till t10 nivå igen just nu är det en t9 medium mer eller mindre.

mmm, men i7 är inte så bra i spel än. För vissa spel får man FPS dropps. I3 är ingen idé på grund av ingen överklocknings möjlighet.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Fixade nytt arty idag!
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_074.jpg

Gillar det skarpt!
Perfekt balans mellan skada, splash, reload och accuarcy.
Replay på en riktigt bra runda!

Btw angående raider på udda tanks fick den på en is-4 här om dagen med ca 1400 exp ändå och tog ner 4 tanks.

Och offtopic WoT struntar i om din core är i7 eller i5 utan bara hur snabb 1 core är då wot inte kan använda mer än 1 core... Gief multicore support!

Kör med vent, rammer och gld på min T34 och det har fixat problemet med aim time och reload imo.

Men tycker att den är bra som tier 8 har fin balans mot dem andra även fast den har en ganska extrem kanon för sin tier.

Btw på t110 delen tycker jag att den och 50b har lite halv hög pen.. nästa så dem skulle behöva dra ner båda till lite lägre nivåer så att armor på tanks kan spela någon större roll igen. Min t110 tar ner en maus utan problem, is-7 inga problem, 50b lol som att slåss mot en med... Även med sina stora "weak spots" är den lite halvt op. Och i cw så är det "12 t110 3 arty" nu för tiden, Ibland kan det vara lite andra tanks men ska det vara en offensiv kör dem hårt med t110 endast. AMX 50B blev skit efter nerfen och används 1 ibland, Is-7 blev värdelös med t110, Maus och e-100 används endast vid def och den senare används knapp alls. Så imo är t110 lite op, och 50b behöver en buff för att komma upp till t10 nivå igen just nu är det en t9 medium mer eller mindre.

Jag kör V.stab, Rammer och GLD på T34. Kanonen har högst penetration av alla T8 tanks, annars är den sådär tycker jag, men helt rätt nu på T8. Hoppas dom inte nerfar den mer. Tror inte jag sett den till salu i spelet ännu, så WG försöker väl unvika ytterligare en Type59 katastrof.
Jag skulle gärna gett M103 en chans som dess efterträdare men suget efter Obj.212 blev för stort.
Det som blev dyrt till 212 var att träna om besättningen från S-51 och köpa 203mm kanonen. Utrustningen plocka jag bort från S-51.
T110 är jag inte riktigt kompis med än. Hög pen är bra då skadan är kass. Synd det är så dyrt att lira T10 tanks, jag vill gärna experimentera med T110 och köra den men det är dyrt. Har bara kört ett fåtal matcher i den.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

T34an finns att köpa för 12k guld.
Tycker att man drar in mycket pengar med T110E5, antagligen för att du skjuter ofta samt att du nästan jämt gör skada när du skjuter.

Permalänk
Medlem

Alltså, man blir ju måttligt trött på Wargaming i allmänhet. Speciellt efter att man fått höra att det är som alla misstänker, det bryr sig bara om att käna så mycket pengar det går oavsett allt annat.

Riktigt synd att sådant oseriöst företag ska äga ett såpass roligt spel så som WoT. (Då jag säger roligt så menar jag general gameplay, inte alla dumma obalanser och att man går back nästan varenda match med tiers över 6 utan premium...)

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

T34an finns att köpa för 12k guld.
Tycker att man drar in mycket pengar med T110E5, antagligen för att du skjuter ofta samt att du nästan jämt gör skada när du skjuter.

Ah, måste ha missat T34. 12k är den inte värd enligt mig.
Jag blir alldeles för trigger happy när jag har snabb omladdning, och slänger iväg mer skott på chans.
Det brukar bli rätt dyrt, sen så måste jag lära mig T110 eftersom den är allt som T30 inte är.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

T110 är en underbar tank spelar den som min t-54 i komination med heavy och det funkar bra för t110 laddar om lika snabbt (+ - 1 sec) som min t-54.
Skulle säga att det är is-7 combinerad med en patton typ.
Men tanken drar in mer pengar än man förlorar oftast i striderna, Då dess höga rof och "kassa skada" gör en perfekt kombination.
Med rammer ligger din dpm på runt 2800 med vent och bia så ökar den lite till och det är den högsta dpmen i spelet av t10 tanks.
Alpha är inte allt i spelet och folk ska inte behöva vara allmänt rädd för din kanon men låg skada kanonerna underskattas och kan då användas mycker mer.
Och t110 är en väldigt aggresiv tank som spelar bra med is-7or och meds.

Skrivet av Pope:

Ah, måste ha missat T34. 12k är den inte värd enligt mig.
Jag blir alldeles för trigger happy när jag har snabb omladdning, och slänger iväg mer skott på chans.
Det brukar bli rätt dyrt, sen så måste jag lära mig T110 eftersom den är allt som T30 inte är.

Du kan inte se tanks du äger i storen. ;P (om du inte klickar i den lilla knappen "in garage").
Hmm går plus på min T34a även fast jag är trigger happy. :3

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Alltså, man blir ju måttligt trött på Wargaming i allmänhet. Speciellt efter att man fått höra att det är som alla misstänker, det bryr sig bara om att käna så mycket pengar det går oavsett allt annat.

Riktigt synd att sådant oseriöst företag ska äga ett såpass roligt spel så som WoT. (Då jag säger roligt så menar jag general gameplay, inte alla dumma obalanser och att man går back nästan varenda match med tiers över 6 utan premium...)

Det hade iofs varit mysigt om di körde på receptet att man betalar en gång för spelet och sen är det klart att spela. Men hur vinstdrivande är det med tanke på att många MMOs fortfarande kör på f2pay och det visar sig vara ett vinnande koncept bara publiken fångas?
Sen vettifasen om de Wg är så snåla. Jag menar, spelarna får veta i förhand vilka tanks som blir premium, hur nya patchen kommer att innebära fördelar för den och den tanken.. Vilka hängivna spelare i andra MMO får premiumtanks, gratis soft reset av crew eller möjligtvis ytterligare garageslots när ny patch släpps? Eller ses det bara som plåster på såren?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Alltså, man blir ju måttligt trött på Wargaming i allmänhet. Speciellt efter att man fått höra att det är som alla misstänker, det bryr sig bara om att käna så mycket pengar det går oavsett allt annat.

Riktigt synd att sådant oseriöst företag ska äga ett såpass roligt spel så som WoT. (Då jag säger roligt så menar jag general gameplay, inte alla dumma obalanser och att man går back nästan varenda match med tiers över 6 utan premium...)

Inte vara sån, men går till och med plus med is -3 (även om det inte handlar om 10k+). Kör just nu prem, får se om jag fortsätter med mer någon gång:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar