Årets största pvp spel ? utan gw

Permalänk
Medlem

Årets största pvp spel ? utan gw

Hej !
Jag undrar vilket spel som kommer vara årets största pvp spel som har mest fokus på pvp förutom gw2.
Gärna Pay to play mmo's. Menar mest spel som MMORPG som ungefär wow, aion, SWTOR fast med mer pvp ?
Jag vet att gw2 kommer vara pvp mest men finns det något annat spel som kommer ha ranked pvp direkt när spelet launchas ?

Tack !

Permalänk
Medlem

World of tanks!
Det stämmer dock inte in på hur du vill ha det, men det finns inget annat pvp spel som är bra anser jag.
Warhammer online hade kunnat lyckas med server lagg, buggar och fusk gjorde att det inte blev intressant. Balans var en annan fråga men det spelar ju ingen roll då de inte löste de grundläggande förutsättningarna.
Jag har också letat efter bra pvp mmos men det finns helt enkelt inte.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Tänkte säga Guild Wars 2 men det fick jag ej. Annars säger jag nog World of Tanks.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk

Darkfall 2.0 ... om det nu kommer i år.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

D3 kanske? Vet ej hur PvPsystemet kommer vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

de kommer ej ha någon pvp system

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoyan:

Samt att det ej är ett MMO spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoyan:

Skrivet av BesteN:

http://www.youtube.com/watch?v=XCKtBR91KsY
ser ganska mycket ut som pvp för mej...

Permalänk
Medlem

c9
http://mmohuts.com/preview/continent-of-the-ninth
Släpps i sommar, beta just nu

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Nikkop:

Skrivet av Shoyan:

Det kommer släppas utan PvP arenan. Kommer inte vara någon "world PvP" eller annan PvP utanför arenorna, man är i party per definition om man är i samma spel. PvP arenorna kommer senare i någon patch.

Det kommer vara ett coop PvE spel, men möjlighet att leka PvP i en arena. Spelet kommer inte balanseras efter PvP.

Skrivet av BesteN:

Precis, det kommer vara massivt, multiplayer och online men inte ett massiv multiplayer online spel. Väsentligt skillnad som många missar som du påpekar

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av 19KeVVa93:

ÄR det p2p eller f2p ?
Hoppas det blir p2p.