Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Är det på riktigt nu då?

Ja, står på battle.net!

Känns som att dom måste ha en test innan releasen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

ha! tomten finns trotts allt! <3

Permalänk
Medlem

Det är ett stress test, så räkna med rätt mycket lag och disconnect skulle jag tro men skitsamma bra att dom gör det ändå.

Permalänk
Medlem

Jepp det är en test för att press servrarna så förvänta er massa problem

Permalänk

Trodde man fick en beta nyckel tills spelet släpps men denna varar bara i 3 dagar ju.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

Ja det är bara i helgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Ja det är bara i helgen

Bättre än inget.

Permalänk

Nice! Ska logga in prick 21.01, var så säkra!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Medlem

Jaså bara i helgen jag som jobbar exakt hela helgen och tänkte spela på måndag. :/

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Så när börjar den första betan worldwide, jag är ju inte så kräsen när det gäller språket på servern

Japan 04:00 lördag (enligt ovan).

EU/USA 21:00 fredag

Någon tidigare?

börjar den inte kl 00.01 i USA amerikansk tid?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Frågan är, kan man ladda ned klienten innan på något sätt, eller måste man vänta till 21:01 och sen vänta på 4 timmars installation innan man kan köra på lördag då?

Jag har kollat under min sida på battle.net och kan inte se någon klient-nedladdning där iaf... antar att just det bara finns där för beta-spelare?

Visa signatur

Alldeles för mycket för att få plats med kompletta hårdvarulistor i den här lilla ¤#%@!/ rutan.

Permalänk
Medlem

Fan va najs! äntligen få prova det!

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk:

Frågan är, kan man ladda ned klienten innan på något sätt, eller måste man vänta till 21:01 och sen vänta på 4 timmars installation innan man kan köra på lördag då?

Jag har kollat under min sida på battle.net och kan inte se någon klient-nedladdning där iaf... antar att just det bara finns där för beta-spelare?

Clienten ligger där de andra finns till starcraft & wow. Tryck på länken i första posten & läs texten så står där hur du gör.

Permalänk
Medlem

Loggade in på battlenet förut för att fixa klienten och sånt. Se där va visst inbjuden till betan och kunde lira med en gång. Surt att man aldrig fått nått mejl.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Underbart, detta väntade jag mig inte när jag vaknade i morse!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

någon annan än mig som inte kan installera klart setup updata filen? utan att den bara stannar?

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Ja den fastna för mig med, hade även problem med att få downloadern till att funka. Provat 2 saker som verka funka.
kontrollpanelen - internet options - connections tabben - under LAN setting kryssa av auto detect settings.

Och kan prova köra launchern i win XP comp mode.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

står bara att ja inte kan logga in :S

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Jag har den nu men problemet att jag kan inte logga in på battle.net i spelet de står , account does not have a diablo 3 license

license ?? va är de för nåt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

http://i.imgur.com/nxnhJ.jpg

samma här

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

Inte så konstigt eftersom stresstestet inte börjar förrän ikväll!

Permalänk
Medlem

Lite sugen är man, men undrar om man ska avvakta, köpa det fysiskt och lukta på manualen medans man installerar i lugn och ro... hmm.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

så ingen kan spela då ? ( om man inte har beta key då )

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Blir väl och testa Är det 21.01 man kan börja köra då? Man kanske hinner testa lite i helgen iaf...

Permalänk
Medlem

Måste man äga en blizzard produkt för att kunna skapa battle.net konto för att kunna köra betan nu i helgen?

Tänkte ja skulle övertala min fru till att spela det också... Roligare att spela tillsammans

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Skrivet av oi-bastard:

Kan vara för att den Öppna betan inte är öppen än..?

Visa signatur

[spoiler]Intel Core i7 2600K | x2 PNY 770 OC 1085/7000 | Cooler Master Silent Pro M 850W | 1600Mhz Ripjaws X Performance 8GB | 500GB Samsung Spinpoint 7200RPM | Antec 920 H2o | 120Gig Sandisk Extreme |[/spoiler]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Måste man äga en blizzard produkt för att kunna skapa battle.net konto för att kunna köra betan nu i helgen?

Tänkte ja skulle övertala min fru till att spela det också... Roligare att spela tillsammans

nej det ska räcka med att göra ett konto bara så kan man spela.

Permalänk
Medlem

Dum fråga? Är det multiplayer i betan?

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Kommer hem 22:00 ikväll från match. Undra vad jag ska göra då