Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av liorcifer:

Var det hos nån hemmafixare? För det är grymt dåligt om det gäller en riktig studio och du bokat tid. Speciellt om det var lite längre väntetid från det att du bokade också.

Jag "bokade" genom att skicka ett sms. Fick inget ack så det måste kommit bort. Det är bara bra för min del, har egentligen inte råd just nu.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Jag "bokade" genom att skicka ett sms. Fick inget ack så det måste kommit bort. Det är bara bra för min del, har egentligen inte råd just nu.

Okej då är det ju lite mer förståeligt att det kan bli så. Jag tänkte att du varit in till studion o bokat tid och att han sen när du kom bara, öh skulle du komma idag??. Ja synd att det ska vara så dyrt att tatuera sig. Har precis börjat jobba igen efter en tids studier så ska nog ta o boka en tid rätt snart känner att det abstinensen börjar bli för stor:)

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Då har man precis kommit hem från tatueraren efter en 5-timmars sittning. Mitt lite större projekt är nu påbörjat! Beräknat att ta ungefär 20 timmar allt som allt. Så den är långt ifrån klar ifall ni tycker den ser lite konstig\tom ut. Och för er som inte förstår så ska det bli tv-spelstema på hela underbenet. Och det är inga emo-cuts på sista bilden utan linjerna hör till tatueringen.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Vaknade upp med den här imorse.
Jag och frugan hade tydligen kladdat lite.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av VonPluring:

Vaknade upp med den här imorse.
Jag och frugan hade tydligen kladdat lite.

http://laddauppbilder.se/?dm=1132180386515

Underbar!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Fortsatte igår på vad som ska bli en helsleeve, andra sittningen så mest färg och skuggning som är tillagt. Det kommer täcka en gammal text som jag hade, dock inte helt

Permalänk

Min senaste

Inte riktigt färdig ska på lite mer skuggning runtom och masken ska färläggas.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg, gillar själv den japanska stilen, speciellt hanya masker. =o)

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Skrivet av Penix.se:

Riktigt snygg, gillar själv den japanska stilen, speciellt hanya masker. =o)

Tackar:) jo har fastnat helt för den själv, har fortfarande lite plats kvar på underarmen och på insidan av överarmen så ska se med han som gjort den här om det kan gå att få dit en koifisk på nått sätt utan att det ser allt förjävligt ut med tribalen som redan är där

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Här kommer en bild på min fortsättning på min ben-tatuering med tv-spelstema. Lite dålig bild då den är tagen med mobilen direkt efteråt. Gjordes för bara någon timme sedan.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Fortsättningen på höger underarm. Är lite småplock kvar med grejer som ska fyllas i.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Fortsättning efter långt paus på högerarmen,3.5 timmas sittning med endast linjer...
Dock nöjd med hur det byggs ihop

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Här kommer en bild på min fortsättning på min ben-tatuering med tv-spelstema. Lite dålig bild då den är tagen med mobilen direkt efteråt. Gjordes för bara någon timme sedan.

http://i.imgur.com/uhHLG.jpg

Haha gillar temat helt klart!

Permalänk
Medlem

Har fortsatt på mina underarmar

Visa signatur
Permalänk

Gjorde en foo dog på insidan av överarmen igår.
Precis insmord på bilden därav blänket vid svansen på den.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av liorcifer:

Gjorde en foo dog på insidan av överarmen igår.
Precis insmord på bilden därav blänket vid svansen på den.

http://img696.imageshack.us/img696/5268/20120608080210.jpg

Ouch. Inte det skönaste stället att tatuera sig på. Snyggt!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Ouch. Inte det skönaste stället att tatuera sig på. Snyggt!

Tackar Nä det här gjorde ont på riktigt.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av liorcifer:

Var det hos nån hemmafixare? För det är grymt dåligt om det gäller en riktig studio och du bokat tid. Speciellt om det var lite längre väntetid från det att du bokade också.

Påminner mig om min tatuerare, som driver en av de största studiorna i Sthlm.

Han ringer mig dagen innan jag skall gadda mig "hörru du.. jag kom på varför jag hade massa tider tors-söndag, jag är ju förfan på Irland då..."

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Skrivet av oobum:

Påminner mig om min tatuerare, som driver en av de största studiorna i Sthlm.

Han ringer mig dagen innan jag skall gadda mig "hörru du.. jag kom på varför jag hade massa tider tors-söndag, jag är ju förfan på Irland då..."

Ja har som tur är aldrig råkat ut för detta men har pratat lite om fenomenet med några polare och det verkar vara vanligare än jag trodde. Jag tycker att driver man en seriös studio, som man (tycker jag) kan jämföra med vilket företag som helst som erbjuder en tjänst. Så ska man om man bokar en tid också få tatuera sig den tiden, kan ändå vara en hel del pengar och planering inblandat i det hela från kundens sida.
Är det på grund av sjukdom eller något annat som man inte kan påverka får man väl ha lite överseende med det hela. Men beror det på slarv och dålig planering från tatuerarens sida borde det vara rimligt med någon form av kompensation typ rabatt, förtur vid nån eventuell avbokning eller liknande.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Här är dom jag har, mer ska det bli.

Denna är färsk, gjordes i onsdags.

Min demon, nej, han har inte bockskägg det är flammorna från skallen under. Pågående arbete så kommer komma mer flammor runt om.

Mina rosor. Minne till bror och far.

Min första gadd. Inspiration från gitarristen i inflames. han har tiger ränder fast tjockare och tvärs över armen istället för längs med. Vissa säger även zebra om den

Sen har vi denna vackra skapelse. En kompis behövde öva lite så lånade ut mitt ben. Ska väl låta han pilla klart någon gång men har nog gått över två år nu.

Har även ring i underläppen (mitten) och töjda öron (10 mm) men orkar inte ta bild.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Min senaste

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

mina tre senaste... fasen över 1,5år sen edward gjordes, dags att boka tid för fortsättning på sleeven/laserpanga lite mer.

laserpangad en gång, ska så småningom ge utrymme till sleeven.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Som skidåkare ser jag Fischer-loggan

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Som skidåkare ser jag Fischer-loggan

Haha ja jävlar! likt var det!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Entusiast

Idag gjorde jag klar min trekvartssleeve...

Permalänk
Medlem

Funderade länge på motiv till tatuering, tiden gick och jag kom inte på nåt.
Drakar, demoner, tribals och felaktiga kinesiska tecken är inte min grejj, jag är hård ändå

Så, det blev såhär...
(getingen från disneys Pluto bl.a.)
Har en till med barnens namn, men den är inget att se för andra direkt.

Ja.. det är tillåtet att skratta, lite av hela meningen med den

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Länge sen jag gjorde en uppdatering Lite smådålig vinkel men inte alltid enklast att ta bilden med fel hand på kameran ^^

Permalänk
Medlem

Har bara en och känner att det duger för tillfället.

Latin text samt barnens födelseinfo...

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Entusiast

Fy fan... hade helt glömt bort hur hemskt det kliar på en tatuering när den läker. Jag blir smått tokig när man inte får klia trots att det kliar som en m****r f****r!

Skrivet av cuda99:

Länge sen jag gjorde en uppdatering Lite smådålig vinkel men inte alltid enklast att ta bilden med fel hand på kameran ^^

http://i49.tinypic.com/10rtwxx.jpg

Visst var det underbart i armvecket... det var ärligt talat det värsta stället jag kört. Snygg tatuering för övrigt!

Hur är det på underarmen om man jämför med armvecket? Har planer på att i framtiden göra min trekvartssleeve till en full sleeve

Skrivet av Frantic:

Har bara en och känner att det duger för tillfället.

Latin text samt barnens födelseinfo...

http://www.forumbilder.se/images/5f2120121048156621.jpg

Kändes nog det där också... ouch